اتحاد جدید منافقین با فرقه ضاله بهائیت

اتحاد جدید منافقین با فرقه ضاله بهائیت

عوامل گروهک تروریستی منافقین برای پیش‌برد طرح‌ها و برنامه‌های ضد ایرانی خود به تعدادی از سرشاخه‌های فرقه بهائیت وصل شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، بنا بر اخبار رسیده، مهمترین طرح‌ها و نقشه‌های این اتحاد شوم، تشویق آمریکا و اسرائیل به حمله نظامی به ایران و تحریم همه جانبه و شدید مردم ایران، طبق نظر هر دو فرقه می‌باشد.!

منافقین که همانند دستمال یک بار مصرف هر بار از جانب گروه و دسته‌ای به عنوان متحد معرفی می‌شوند و پس از مزدوری صادقانه! همانند دستمال یک بار مصرف به دور انداخته می‌شوند، این بار برای جلب توجه و تداوم مزدوری، به جانب فرقه ضاله بهائیت رفته و با این فرقه پیمان اتحاد جدیدی بسته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)،

براساس این اطلاعات، وظیفه تشنج آفرینی در مناسبات خارجی ایران و تشدید سیاست ایران‌هراسی که از مهمترین برنامه‌های وزارت خارجه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) است بر عهده این دو فرقه گذاشته شده است.

همچنین فرقه بهائیت در پاسخ به درخواست گروهک تروریستی منافقین وعده کرده است به برنامه‌های لابی مجاهدین برای خارج شدن از لیست گروه‌های تروریستی در آمریکا کمک کند و درباره امکان انتقال آنها به اسرائیل رایزنی کند.

یکی از موارد همکاری مشترک این دو فرقه، جوسازی در برخی اجلاس‌ها به منظور تضعیف موضع ایران و خرید رأی بر ضد ایران است.

از جمله دیگر وظایفی که بر عهده گروهک تروریستی منافقین گذاشته شده، این است که اطلاعات مورد نیاز موساد را از طریق رابطین بهایی به اسرائیل برساند.

اقداماتی هم که این فرقه در جریان انتخابات عراق علیه لیست مالکی و به نفع باند بعثی انجام داد، یکی دیگر از وظایف این فرقه و به عنوان بخشی از طرح مشترک اقدام ضد شیعی در عراق بود که به همراهی و پشتیبانی فرقه منحوس بهائیت صورت گرفت.

در تاریخ سراسر نکبت‌بار فرقه بهائیت می‌خوانیم: پس از وقایع تلخی که توسط رهبران بابیت و بهائیت در ایران به وقوع پیوست، در اثر مبارزات علمای اسلام و همراهی مردم مسلمان ایران و مقابله نیروهای دولتی، فتنه باب خاموش شد و رهبران این فرقه ضاله به عراق رانده شدند.

در عراق تضاد و درگیری و تشتت بین رهبران بهائیت آغاز و به مرور به نقطه اوج نزدیک شد و در کنار تضاد و تفرقه بین رهبران بهائیت، فساد و دزدی و آدمکشی توسط اعضای این فرقه شدت یافت و مردم مسلمان عراق در رنج و مشقت ناشی از عملکردهای خیانت بار بهائیان گرفتار آمدند.

این افراد بنا به اعتراف سران بهائیت از سویی به دزدی نقدینه و لباس و کالای مردم عراق می‌پرداختند و از طرفی دیگر به فساد و بی بند و باری روی می‌آوردند.

وقتی دامنه تضاد و تشتت بین سران بابیه به ویژه بهاالله و صبح ازل شدت گرفت، در ضمن درگیری‌ها و نزاع‌هایی که بین آنان تداوم و گسترش یافت، اسرار پشت پرده نیز به برون راه یافت و بطالت و پلیدی این فرقه بیشتر از پیش و توسط اعترافات تکان دهنده خود آنان نمایان گشت.

این اختلافات بین بهاالله و صبح ازل آنچنان شدت گرفت که برخی از اسرار نهانی این فرقه ضاله در فساد و بی‌بند و باری بین محارم خود نیز افشا و آشکار گردید، از جمله آن که بهاالله حرامزادگی برادرش صبح ازل را اعلام نمود و فاش ساخت که در بغداد، همسر دوم باب، مورد تجاوز و کامگیری صبح ازل واقع شده و چون به طور کافی مورد پسند این شخص قرار نگرفته است او را وقف مریدان خود نموده است!

ازلیان نیز اسرار پشت پرده‌ای را افشا نمودند که از آن جمله اعلام داشتند: همسر باب که سهل است ،جناب بها دختر خودش را هم در ایام ریاست ازل به وی تقدیم نموده است.

تا این‌که سرانجام از عراق نیز بیرون رانده شده و اکنون مرکزیت آنها در حیفا و در سرزمین کنونی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) مستقر است… .

سرنوشت و ماهیت به شدت مشابه دو فرقه بهائیت و گروهک تروریستی منافقین، به ویژه اعتقادات بدعت آمیز و ضد شیعی این دو فرقه باعث شده تا در این دوران نیز علیه ایران به اتحاد برسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تاريخچه مكاتب
یهودیان مخفی

یهودیان مخفی چگونه یهود توانایی آن را پیدا کرد که از طریق پیروی از گام‌های شیطان که لشکر و حزب او می‌باشند و کار سخت و طاقت‌فرسا و برنامه‌ریزی دقیق و فتنه‌انگیزی و دسیسه‌چینی به برتری و سیطرة کنونی و تسلّط و کنترل و خراب کردن دیانت مسیحی بر سر …

تاريخچه مكاتب
مقایسه وهابیت و بهائیت

مقایسه وهابیت و بهائیت هرچه زمان گذشته بر تعداد مدعیان در کشور اضافه شده و کسانیکه در لباس‌های ‌‌ مختلف خودشون را مربوط و منتسب به امام عصر (ع) اعلام میکنند و حتی از این هم پا فراتر گذاشته اند. خدمت عزیزانم عرض میکنم که بیش از اینکه در این …

تاريخچه مكاتب
آشنایی با تاریخ فرقه جعلی بهائیت

آشنایی با تاریخ فرقه جعلی بهائیت «توطئه ترور ناصرالدین شاه توسط بابیها و دستگیری آنها توسط ناصرالدین شاه، و پناهندگی به سفارت روسیه نزاع بین میرزا یحیی و میرزا حسین علی بر سر جانشینی و جدایی ازلیه و بهائیه» ردیف کتاب گویا «آشنایی با تاریخ فرقه جعلی بهائیت» دانلود حجم(کیلو …