تکرار مظلومیت امام عصر در نیمه شعبان و یک سوال کوچک از حضرت آیة الله مصباح

تکرار مظلومیت امام عصر در نیمه شعبان و یک سوال کوچک از حضرت آیة الله مصباح

 

355075_982

 

 

 

در حالی که مردم ایران برای خداحافظی با دولت آماده می شوند، روز گذشته و در سالروز میلاد امام زمان (عج)، بار دیگر احمدی نژاد و الهام در سخنانی وهن آلود جلوه ای از مظلومیت امام غایب را به ظهور رساندند و نشان دادند بر خلاف ادعای ساده اندیشانی که تنها مشایی را منحرف می خواندند، انحرافات فکری و عقیدتی در راس این دولت و نیز غلامحسین الهام ریشه دارد.

 دیروز اکثر رسانه ها به جمله الهام مبنی بر این که " انشاءالله احمدی نژاد در رجعتی دیگر همراه با حضرت مهدی (عج) اهداف حکومت مطلوب را پیگیری خواهد کرد" پرداختند، در حالی که سخن احمدی نژاد سخیف تر بود، آنجا که خطاب به مخالفان (داخلی یا خارجی؟) خود گفت: "انشاء الله احمدی نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت."

 

و در واقع جایگاه حجت یگانه خداوند بر زمین، مهدی موعود (ع) را در حد زمینه ساز «گرفتن حال مخالفان احمدی نژاد» تنزل داد.

اکنون باید از بزرگان اصولگرا که در 4 سال گذشته تلاش داشتند با منحصر کردن انحرافات دولت در شخصی به نام مشایی، بر خطای بزرگ خود در قالب کردن 8 ساله احمدی نژاد به ملت مظلوم ایران سرپوش بگذارند، پرسید آیا اکنون به نهایت حرف منتقدان وی رسیدند؟

البته باید گفت  نظرات محمود و الهام  ادامه نظرات تامل برانگیز چهره هایی چون آیت الله مصباح یزدی هستند و اگر آن دو در زوال دوره خود باز هم جایگاه تنها امام معصوم و دردانه خلقت را هزینه باند تاریخ مصرف گذشته خود می کنند، قبل از این هم متاسفانه آیت الله مصباح بودند که شبیه همین کار را با هزینه کردن از جایگاه مقدسات و شرح خواب های خاص برای به قدرت رساندن این جریان انجام دادند و اکنون که حقایق روشن شده نیز حاضر به عذرخواهی از مردم نیستند؛ اما برخی شیفتگان کم خردشان همچنان بر دنباله روی بدون تعقل از آنان تاکید دارند.

سخنان آیت الله مصباح یزدی:

 «دیشب یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل کرد؛ قبل از برگزاری مرحلۀ اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم . ایشان گفت : نگران نباشید، احمدی نژاد رئیس جمهور می شود. ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیاء پیش از نیمۀ شب به خواب می رود. در خواب به او ندا می شود که بلند شو برای احمدی نژاد دعا کن ، وجود مقدس ولی عصر (عج ) دارند برای احمدی نژاد دعا می کنند. می گوید من حتی اسم احمدی نژاد را نشنیده بودم و اصلاً او را نمی شناختم ! خود ایشان نیز در تاریخ دهم دی ماه قاطعانه گفته بود که من رئیس جمهور خواهم شد. کسانی با او شوخی می کردند که این چه حرفی است می زنی ؟ چه کسی به تو رأی می دهد؟ چه کسی تو را می شناسد؟ گفته است این قول یادتان باشد، امروز 10/10/83 است ، من رئیس جمهور خواهم شد! حالا خواب دیده یا کسی به او گفته است من نمی دانم !» (گفتمان مصباح، رضا صنعتی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ص883)

 سخنان احمدی نژاد و الهام:

*احمدی نژاد با اشاره به اینکه دولت احمدی نژاد پاک ترین دولت تاریخ دولت ایران است، گفت: در سال 89، رئیس این رژیمی که از ما دلخور است به خاطر اینکه همه رشته های آنها را پنبه کرده ایم گفت ما باید کاری کنیم که احمدی نژاد در ایران به یک ننگ تبدیل شود. بعدها معاون دولتی که سازمان ملل در آن زنجیر است در یک لجنه یهودی (که همه شما آن را می شناسید) گفت: ما ایران را در گوشه رینگ برده بودیم اما ناگهان عده ای آمدند و دولت را در دست گرفتند و آمریکا را منزوی کردند و فعالیت های هسته ای ایران را به کرسی نشاندند. ما به این نتیجه رسیدیم که باید این دولت را از داخل بزنیم و یک سال و نیم است که موفق شدیم این دولت را زمین گیر کنیم.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه به آنها می گویم که من تنها قطره ای از ملت ایران هستم، گفت: انشاء الله احمدی نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه جمعی از پاکان و مومنان را حذف کردند و عده زیادی غصه دار شدند و مرتب نیز با من تماس می گرفتند، گفت: من در اینجا می گویم که اگر دلتان شکست به یاد امام زمان(عج) باشید.

الهام  در بخش پایانی سخنانش با گفتن این جمله که "احمدی نژاد که امام را  نه در خواب که در بیداری و استقامت یافته است، می داند که عالم وابسته به وجود امام است و به آنان که امامشان به کاسه آبشان نیاز دارد، گو در جهل و خرافه خود تا ابدالدهر بمانند"، خاطرنشان کرد: احمدی نژاد که هوشمندترین و وفادارترین پیرو امام زمان (عج) بوده و نیابت او را پیروی کرده است، در رجعتی دیگر، همراه با امام عصر(عج) حکومتی مطلوب را پیگیری خواهد کرد.

 

 

 

سال ۸۴وقتی احمدی نژادتازه داشت میومداون موقع بعضی طرفداران وبرخی بزرگان اونهاازاحمدی نژادبه عنوان مالک اشترزمان یادمیکردندولله ماعوام بهترینامون روهم باخاک پای قمبرهم مقایسه نمیکنیم اگه همون موقعهاکسی ازعلماگوش زدمیکرد الان این اراجیف رونمیشنیدیم ولله من پدرکشتگی باایناندارم ولی این حرفاباعث دورشدن خیلی ازجوانان که ممکنه دل خوشی ازاینانداشته باشندازدین واهل بیت میشه این هم گناهی نابخشودنی خواهدبود

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان