دعای حضرت فاطمه سلام الله علیها در روز نهم ربیع مستجاب شد

دعای حضرت فاطمه سلام الله علیها در روز نهم ربیع مستجاب شد

692074_KKNWFVab

در جلد سی و یکم بحار الانوار مرحوم علامه ی مجلسی حدیثی از حضرت هادی (علیه السلام) نقل می کند که مضمون آن چنین است:

پدرم (حضرت جواد علیه السلام) فرمودند:«حذیفة بن الیمان روز نهم ربیع الاول بر پیامبر (صلی الله علیه و آله) وارد شد. حضرت را دید که با امیر المؤمنین و حسنین (علیهم السلام) مشغول تناول غذا هستند.

پیامبر پیوسته متبسم به آنان نظر می اندازد و می فرماید: بخورید به برکت این روز! مثل چنین روزی خدای تعالی دشمن شما را به هلاکت می رساند، و دعای مادر شما مستجاب می شود!! مثل چنین روزی کسی که همانند فرعون (نسبت به موسی و بنی اسرائیل) به اهل بیت من ظلم کرده و حق آنان را غصب نموده، مفقود می شود. مثل جنین روزی….. »

حذیفه می گوید: به پیامبر عرض کردم: آیا در امت شما کسی هست که حرمت اهل بیت شما را زیر پا گذارد؟!

پیامبر فرمود: بله، ای حذیفه! شخصی از منافقین خود را بر امت رئیس می کند، و مردم را مجبور به اطاعت از خود می نماید، و لباس ذلت و خواری به تن می پوشد، مردم را از راه راست باز می دارد، (تفسیر و تأویل) کتاب خدا را تغییر می دهد، سنت و روش من را عوض می کند، فرزندانم را از ارث محروم می کند، اموال خدا را در غیر مکانش مصرف می کند، من و برادرم و وزیرم (امیر المؤمنین) را تکذیب می کند و دخترم را از حقش (فدک) محروم می نماید، پس او (فاطمه) بر علیه او (عمر) دعا می کند و خدای تعالی (اگرچه پس از چند سال) دعای او را مثل چنین روزی به اجابت می رساند…. [زمانی که عمر پس از ظلم های بسیار، قباله ی فدک را از حضرت فاطمه (سلام الله علیها) با خشونت و هتک حرمت گرفت و آن را پاره کرد، حضرت چنین دعا نمودند: آنچنانکه قبالۀ فدک را پاره کردی…. خدا شکمت را پاره کند. خدای تعالی هم به دست فیروز شکم او را پاره کرد. الحمدلله رب العالمین].

حذیفه می گوید: پس از شنیدن فرمایشات پیامبر هیچ شکی از کفر عمر در دل نداشتم تا اینکه زمانی نه طولانی گذشت، پیامبر را به شهادت رساندند، شر و کفر و نفاق به میان مردم بازگشت، مردم (بخاطر بی دینی رؤساء) از دین برگشتند، معنای قرآن و دین را عوض کردند، بیت نبوت را به آتش کشیدند، شهادت و قضاوت امیر المؤمنین (علیه السلام) را زیر پا گذاشتند، فاطمه (سلام الله علیها) دختر پیامبر را تکذیب کرده اما یهود و نصاری را تصدیق نمودند،بر منبر رسول خدا (صلی الله علیه و آله)  به ناحق تکیه زدند، بر امیر المؤمنین (علیه السلام) بهتان و افترا بسته و برای قتلش نقشه ها می کشیدند، سیلی به صورت فاطمه زدند و فدکش را مصادره کردند…. آنگاه خدای تعالی دعای فاطمه (سلام الله علیها) را مستجاب نمود و عمر (بدست فیروز) به هلاکت رسید.

(حذیفه ادامه می دهد) پس از قتل او (عمر) بر امیر المؤمنین (علیه السلام) وارد شدم تا این شادی را به او تبریک و تهنیت بگویم.. امیر المؤمنین فرمودند: ای حذیفه! آیا بیاد داری روزی را که بر پیامبر (صلی اله علیه و آله) وارد شدی، من و دو فرزندم با رسول خدا هم خوراک بودیم؟ عرض کردم: بله، ای برادر رسول خدا.. حضرت فرمود: به خدا سوگند، این همان روزی است که خدای تعالی چشمان اهل بیت پیامبر را روشن نمود. من برای امروز ( نهم ربیع الاول، عید الزهرا) هفتاد و دو اسم می شناسم!! حذیفه می گوید: به حضرت عرض کردم: ای امیر المؤمنین! آن نام ها را برایم بازگو تا بشنوم.

حضرت فرمود:

« روز استراحت، روز از بین رفتن غمها، روز ریختن گناهان، روز برکت، روز عافیت، روز گرفته شدن انتقام، روز بزرگترین اعیاد الهی، روز غدیر دوم، روز استجابت دعا، روز ندامت ظالم، روز قبولی اعمال شیعه، روز سرور شیعه، روز در آوردن لباس سیاه [اشاره به دو ماه محرم و صفر و هشت روز از ربیع الاول که ایام محسنیه و شهادت حضرت عسکری (علیه السلام) است که شیعیان و محبین این ایام را عزادار و مشکی پوش هستند]، روز هلاک منافق (عمر)، روز سرور اهل بیت، روز روشن شدن بدعت های گذاشته شده، روز دیدارها، روز عبادت، روز موعظه و پند پذیری، روز ……. »

حذیفه می گوید: از نزد امیر المؤمنین (علیه السلام) برخاستم و با خود می اندیشیدم: اگر هیچ پاداشی و اجری در نامه ی عمل من نباشد مگر فضیلت این روز، همانا این برای من کافی است…..

حضرت صادق (علیه السلام) فرمودند:« شیعیان ما از باقیمانده ی گل ما آفریده شده اند، خوشحال و مسرور از شادی و سرور ما هستند و غمگین و اندوهناک از حزن و اندوه ما.»

لطفا دیگر مطالبی که وحدت را برهم میزند ننویسید…….
ما شیعه ها در کشور ها ی دیگر داریم شهید میدیم و سکوت میکنیم تا فقط مسئله ی وحدت حفظ بشه….بعد چند نفر از جهل یا عمد میان به مقدسات اهل سنت فحش میدن …..خوب به طرف هم حق بدید با اون طرز فکر بزرگ شده همون جور که کسی به امامان شیعه فحش میده شیعه ناراحت میشه اونا هم همینجوری…..
لطفا دیگه بحث هایی که وحدت رو برهم میزنه ننویس….
خدا در قران گفته به بت های کافران فحش ندید که اون ها هم به مقدسات شما فحش میدن(البیته ما اهل سنت را کافر نمیدونیم ان ها جان ما هستند)

امام خامنه ای:توهین به مقدسات اهل سنت حرام است
آیت‌الله وحید خراسانی، ایشان با نهی از بی‌احترامی به خلیفه دوم اهل سنت،
از شاگردان خود خواست همانند گذشته، از توهین به خلفای اهل سنت پرهیز
کنند.
 آیت الله مکارم شیرازی: کسی حق توهین به مقدسات اهل سنت را ندارد
آیت الله سیستانی: اهل تسنن برادر ما نیستند، نفس و جان ما هستند
و……..
لطفا دیگه مطالب تفرقه انگیز نزار…………

*جناب محمد گرامی  نویسنده ی گرامی سخنی تاریخی را نقل کرده اگه شما این رو به هم زدن وحدت می دونید اعتقاد کاملا اشتباهی دارید که راجع به سخن حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار نظر می کنید چون ما کوچیک تر از این حرف ها هستیم که راجع به کلام های معصومین اظهار نظر کنیم البته اگر شما شیعه هستید امثال شما بودند که این قدر دم از وحدت زدید که جمعیت سنی ها رو به افزایش است وقتی می خوای تکست بزنی  سعی کن فکر کنی بعد تکست بزن

فتوای جدید مقام معظم رهبری ایشان میفرمایند هرکس تفرقه ایجاد کند مزدور دشمن است خواه بداند خواه نداند

اگر روی همین جمله فکر کنی به جوابت میر سی..

من به سخن کاری ندارم به عکس هایی که درباره ی عمروابوبکر گذاشتی کاردارم که داری به این راحتی خون شهیدایی که بخاطر مسئله ی وحدت رفتن رو پای مال میکنی….

امثال شما بودند که این قدر دم از وحدت زدید که جمعیت سنی ها رو به افزایش است=====فکر کردی با توهین به مقدسات اهل سنت میتونی اون ها رو شیعه کنی یا جلوی افزایششون رو بگیری……متاسفم…..

من برای تو متاسفم که حرف خودت رو بر معصومین ارجحیت می دی سنی نما در ضمن من از تو سوالی نکردم که پاسخ بدهی

*شما هم تا یک حرف می شنوید ونمی تونید جواب بدید انگ می زنید چه طور اسم خودتون رو مسلمون می گذارید سخن من با متحجر نما هایی مثل توست

چند سالته؟؟؟؟؟؟ از جواب دادنت معلومه کم سن و سالی….همون طور که علی(ع)وقتی فاطمه(س)رو روی زمین دید و ماموریت داشت سر از تن عمر و ابوبکر جدا نکنه ما هم الان ماموریت داریم سکوت کنیم .برای مسئله ی وحدت….حالا دیگه اون به عقل و شعور و ولایت پذیری خودت بر میگره که چقدر مطیع رهبری…

من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم/ خواهی از سخنم پند گیر و خواهی ملال

یاعلی

کدوم امام معصوم مارو مامور کرده وحرف حق هم به سن وسال نیست در ضمن راجع به سن من هم اشتباه به عرضتون رسوندن

*کدوم امام معصوم ما رو مامور کرده در ضمن این مطالب به سن سال نیست به فهم وشعور است که تو از آن عاجزی در ضمن در باره ی سن وسال بنده هم اشتباه به عرضتون رسوندن

سلام

خدا قوت

ایام مبارک

شیعه نمط اوسط است

یعنی میانه رو و معتدل

باید راه بزرگان را پی گیری کنیم تا شیعه واقعی باشیم

ببینید شرف الدین عاملی و علامه امینی و … در برابر اهل سنت چگونه بودند و چگونه رفتار کردند  .آیا با اهانت به مقدسات آنها و یا با منطق صحیح و مورد پسند امام صادق(ع)

موفق باشید

یاعلی

باهوش تو الان امام زمان رو بیار ازش بپرس توهین خوبه یا نه…..کلا در برابر فهمیدن مقاومت میکنی….یکی از ائمه ی معصومین گفت در نبود ما برید سراغ علمای امت ما……الان علمای امت کین؟؟؟؟؟؟؟میشه شما فرماید این سخن یعنی چی؟؟؟؟

باهوش تو الان امام زمان رو بیار ازش بپرس توهین خوبه یا نه…..کلا در
برابر فهمیدن مقاومت میکنی….یکی از ائمه ی معصومین گفت در نبود ما برید
سراغ علمای امت ما……الان علمای امت کین؟؟؟؟؟؟؟میشه شما فرماید این سخن
یعنی چی؟؟؟؟  قبل از اینکه نظر بدی فکر کن به خدا ضرر نمی کنی…

مدیر جان تورو به کی قسم بدم تا این عکس هارو از توی سایت برداری؟؟؟
اولین کسی که به خاطر وحدت سکوت کرد و از حقش گذشت علی(ع) بود …..
تو رو به علی(ع) این عکس ها رو بردار…
یاعلی

اقا محمد شما گفتی نایب امام زمان حضرت فرموده اند در دوران غیبت من به راویان حدیث اند رجوع کنید هر کس طبق فتوای مرجع خودش عمل کنه اینی ام که شما گفتی امیر المومنین سکوت فرمودن ایشون معصوم بودند ولی علما که معصوم نیستند باهوش

تو شیعه ی علی(ع) هستی یا شیعه ی اون حروم لقمه ی اسراییلی ؟؟؟؟
اگر شیعه ی علی (ع) هستی باید سکوت کنی…..کاری که مولا علی(ع) کرد(مگر در شرایط خواص که علما بگن)…اگر شیعه نستی از هفت دولت ازادی هر کاری دلت میخواد بکن….نایب امام زمان نگفته خود امام زمان گفته……..
………………
تو حرف ولایت فقیه رو قبول نمیکنی…..
امام زمان گفت در نبود ما برید سراغ علما….
علما همه مطیع ولایت فقیه هستن….
حرف ولایت فقیه رو قبول نکنی ….حرف امام زمان رو قبول نکردی….حرف امام زمان حرف خداست….
پس یعنی حرف خدا رو قبول نداری….
پس کافری……

من شیعه ی مولا امیر المومنینم وتو حق نداری به من بگی کافر در حقیقت تو کافری که به جای تبعیت از معصوم رهبر انقلاب را برابر معصوم می دانی مگرخود ایشان با تملق زبان هایی مثل تو که در حقیبقت در قران به منافق یاد شده ای مخالفت نموده اند کمی فکر کن وراه درست را پیش بگیر خدا اینشا الله شما سطحی نگر ها رو هدایت کند ایشان خیلی محترم داند ولی امثال تو وجه ی ایشان را تخریب می کنید برای پر پول کردن جیب هایتان خدا ایشون رو که یکی از مراجع بزرگ شیعه اند حفظ کند

بنده طبق قران که از جدال به پرهیزید دلیلی نمی بینم به این بحث با انسانی مثل شما که یک سره حرف خودش را می زند وحق را قبول نمی کند ومی خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند دلیلی برای ادامه بحث نمی بینم عاقبتتان بخیر محمد خان یا علی اینشا الله حضرت امیر دستتان را بگیرد

20 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان