راز دلار ( فراماسونری و دجال آخر الزمان ) بخش دوم

راز دلار  (  فراماسونری  و دجال آخر الزمان  )  بخش دوم


5 – استفاده از تکنیک ORIGAMI :

اریگامی تکنیکی است که در آن با تا زدن و یا برش کاغذ بتوان شکلهای گوناگونی درست کرد. در طراحی دلار به طرز هنرمندانه و ماهرانه ای از این تکنیک بهره برده اند که البته در طراحی اسکناسهای دیگر دلار نیز از آن استفاده شده است.ولی در خود اسکناس 1 دلاری موارد متعددی وجود دارد که برای نمونه یک مورد آن همانگونه که در تصویر مشاهده می فرمایید توضیح داده می شود.

اگر عدد 1 در گوشه دلار را از وسط به صورت عمودی تا بزنید شکل شماره 1 حاصل می گردد با تکرار این شکل به صورت تقارنی شکل شماره دو به دست می آید از به هم چسباندن این دو شکل و پاک کردن فضای اطراف آن در نهایت شکل 4 که سر مار است حاصل می شود . گفتنی است این مورد یکی از موارد استفاده از خطوط تار عنکبوتی زمینه دلار است و طراحان دلار موارد متعدد دیگری را نیز نهان نموده اند.

همان طور که قبلا نیز گفته شد مار حیوان مورد علاقه ماسونها و شیطان پرستان است . تا جایی که آن به عنوان  حیوان خانگی خود استفاده می نمایند. (15)

اما نکته جالب و مهم اینجاست که بعد از این تکنیک اریگامی بر روی سر مار عبارت”OMO” حاصل می شود که بنا به عقیده شیطان پرستان اولین واژه هستی است که شیطان آن را به انسان آموخت. هم اکنون نیز در جلسات ورد خوانی و آیین پرستش ” RITUAL” شیطان این واژه مکررا مورد استفاده قرار میگیرد.

همانگونه که عرض نمودم از تکنیک اریگامی در طراحی دلار های جدید بیشتر استفاده شده است اما با توجه به طولانی شدن این مقاله  از بیان موارد دیگر اجتناب نموده و تنها یکی از شواهد دسیسه فراماسونها در طراحی حادثه یاز ده سپتامبر را بیان می نمایم .

قبلا نیز بیان شد که 9 و 11 از اعداد مقدس ماسونها هستند لذا نباید تعجب کرد اگر حادثه برخورد دو هواپیما با برج های دو قلوی تجارت جهانی در روز یازده از ماه نهم اتفاق بیافتاد , و سپس 911 روز بعد از آن ، حادثه بمب گزاری در مادرید به وقوع بپیوندد . طراحان این اتفاقات از سالها پیش و بر مبنای پیشگویی های نوستراداموس کابالیست آن را طراحی نمودند تا به زور هم که شده است پیشگویی اعقاب خود را به تحقق برسانند.

لذا برج های دوقلوی تجارت جهانی که برمبنای الگوی دو ستون معبد سلیمان ” بواز “و “جاکین” ساخته شده بود گیت و دروازه ورود ماسونها  به نظم نوین جهانی گشت و به بهانه دو برج به دو کشور مسلمان حمله شد.

در ساختگی بودن حادثه یازده سپتامبر هیچ شکی نیست و دلایل و مدارک مستدل و مستند غیر قابل کتمانی وجود دارد که تبیین آنها در این مقاله و در این مجال نمی گنجد اما با  توجه به موضوع مورد بحثمان یعنی نشانه های ماسونی دلار، استفاده از تکنیک اریگامی  نتایج باور نکردنی را بر ملا می سازد.

اگر مطابق شکل اسکناسهای 5 ،50،20،10 و100 دلاری را مطابق الگو(تقریبا شبیه موشک) تا بزنید نخست (شماره یک) در 5 دلاری دو برج سالم را مشاهده می کنید.

در 10 دلاری (شماره 2) نوک برج ها آتش می گیرد، در 20 دلاری (شماره 3) آتش گسترش بیشتری پیدا کرده و پایین تر آمده  و نهایتا در 50 دلاری (شماره 4) هردو برج فرو می ریزند و در اسکناس صد دلاری (شماره 5) فقط دود حاصل از سوختن آنها ست که دیده    می شود.

آنچه در این جستار بیان گشت صرفا دلایلی کلی از ارتباط  دستگاه بنیانگذاران و حکومت گردانان ایالات متحده  با عقاید الحادی ، کفر آمیز و شیطانی  را بیان می دارد ، صد البته تبیین جزجز فعالیتها و دسیسهای آنها مثنوی صد من خواهد شد و حتی آنچه در باره دلار بیان گشت  اندکی از ماجرا بود. نویسنده تحقیقات بیشتر در این زمینه را به شما خوانندگان عزیز و گرامی محول می گرداند. ان شا الله در آینده به گوشه های دیگری از دسیسه چینی های  این جریان اشاره خواهد گشت.

علی اکبر رائفی پور PORSMAN@YAHOO.COM

پی نوشت:

http://www.iranianshistoryonthisday.com/farsi.asp (1)

(2) عدد13برخلاف عموم تمدن ها و ادیان جهان عدد مقدس و خوش یمن یهودیان و ماسونهاست

(3) برادری نوشته استفن نایت/ نشر شباویز/ترجمه فیروزه خلعتبری / بهمن ماه 1368/ صفحه 68

(4) همان / صفحه 69

(5) رنگ های آبی ، سفید ،قرمز و ارغوانی از  رنگهای کابالیستها است.

(6) http://www.iranianshistoryonthisday.com/farsi.asp

(7) http://www.answers.com/topic/in-god-we-trust

(خونسرد www.theallseeingeye.tv/The_American_Dollar.html

(9) رجوع کنید به مقاله عبدلله شهبازی با عنوان ” دماوند و فرقه‌های رازآميز ”

(10) LIFE IS NOW  (زندگی همینی است که هم اکنون در آن به سر می بری ) یکی از مهمترین شعارهای مشهور در امریکاست اما نکته جالب واژه NOW است که در واقع به صورت اختصاری بیان گر NEW ORDER WORLD  است. لذا باید آنرا اینگونه ترجمه نمود “زندگی نظم نوین جهانی یا سکولاریته است”

(11) واژه لاتين «لوسيفر»، به معني «ستاره صبحگاهي»، نام ديگري است براي ستاره زهره (ونوس). در پاگانيسم رومي، لوسيفر «ژوپيتر» نام داشت و خداي خدايان بود. «ژوپيتر» در يونان باستان «زئوس» ناميده مي‌شد. «زئوس» نيز به معني «نوراني» و «درخشان» است. طبق باور شيطان‌پرستان، سرانجام «لوسيفر» با «ماشييح» (مسيح) به تعامل و مصالحه خواهند رسيد و «مسيح» زمين و زمينيان را در سهم «لوسيفر» قرار خواهد داد. و در عوض آسمان از آن وی و یارانش  خواهد بود !!!

(12) مکیال المکارم.ج1.ص246

(13) رجوع کنید به مقاله ای از نویسنده با عنوان”اسطوره های ماسونی مصر باستان”

http://www.antisemitism.blogfa.com/post-4.aspx

(14) http://www.unique-design.net/library/myth/image.html

(15) مار به دلایل گوناگونی برای ماسونها و شیطان پرستان مقدس است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف: ابلیس برای آنکه بتواند آدم و حوا را وسوسه کند خود را به شکل مار در آورد ،  به پای طاووس پیچید و داخل بهشت شد.

ب: در اسطوره شناسی مصر باستان مار نماد پادشاهی و استیلا است . و این مار آپپ است که در دنیای زیرین با خدای خورشید می جنگد لذا ماهیتی شیطانی دارد.برای مطلعه بیشتر در این زمینه منبع (13) مراجعه فرمایید.

ج: مار به دلیل پوست اندازی نماد تناسخ در تمدن های کفر آلود است.

د: شیطان پرستان اعتقاد دارند که شیاطین هنگامی که تجسم می یابند بیشتر به شکل مار هستند.در روایات آمده است شخصی نزد حضرت رضا علیه السلام آمد و از ایشان درباره لقب سید الساجدین سوال کرد. حضرت رضا علیه السلام فرمودند: روزی جدم حضرت سجادعلیه السلام مشغول نماز بودند. ناگهان از گوشه ای مار عظیم الجثه ای به سمت حضرت آمد و انگشتان پای ایشان را نیش زد. امام سجاد علیه السلام برافروخته شد و مشخص بود که بسیار متألم شده اند، اما تغییری در اذکار وحالت امام علیه السلام مشاهده نشد. مار بسیار حضرت را آزار داد آنگاه  به حال اولیه خودباز گشت، که همان شیطان بود. کنار حضرت ایستاد و گفت: حقیقتاً که تو سرورعبادت کنندگان هستی..

استاد علی اکبر رائفی پور

اهمییت ندادن به چی….به اینگه احمق فرضمون کنن و به راحتی گولمون بزنن…ما باید این قدر بدونیم که اون ها هر روز در چالش باشن…اهمییت داره و باید داشته باشه اینو بفهم…

ممنون ….سعی کن اطلاعاتی بهمون بدی که جدیدتر باشه….به این هم فکر کن که شاید اونها مارو با این علامت ها سرگرم کردن تا منتظر مهیا شدن موضع شدید تری باشن …اینو یادتون باشه

مطلب خوبی ولی خیلی تکراری

البته شاید به نظر من یه نکته تو حرفهای عفاف بود شاید میخوان ما ها رو سر گرم بکنن

سلام. با توجه به زمينه تحقيقات من در مورد بكارگيري علائم فراماسونري در طراحي برند و ماركهاي تجاري . ممنون ميشم اگه مطالبي در اين مورد داريد به ايميل من بفرستيد با تشكر.

mohsenshahmoradi62@yahoo.com

جهان پر از ابله یا منم یا توی من میگم همون ابلهیم و تو ببخشید وادمای مثل تو از همه ابله ترین و باید .. شما رو به خدا سپرد البته من شک دارم خدا بتونه براتون کاری کنه جز اینکه محوتون کنه بازم شر منده راستی شما با این هوشتون یک پروژه براتون دارم توی نقاشی مونالیزا چی میبینین

خیلی سعی کردم جوابتو ندم. من همه چیو درباره ی تو میدونم. تویی که رو هم تو یه سال 5 دقیقه کتابهای جوک هم نمیخونی اومدی داری درباره ی فراماسونری و یهودیتو شیطان پرستی نظر میدی؟ تو هنوز دین خودتو کامل نمیشناسی.اونوقت داری محققهای مارو سرزنش میکنی؟

خیلی سعی کردم جوابتو ندم. من همه چیو درباره ی تو میدونم. تویی که رو هم تو یه سال 5 دقیقه کتابهای جوک هم نمیخونی اومدی داری درباره ی فراماسونری و یهودیتو شیطان پرستی نظر میدی؟ تو هنوز دین خودتو کامل نمیشناسی.اونوقت داری محققهای مارو سرزنش میکنی؟ بهتره بدونی امسال تو دارن خیلی راحت به شیطان خدمت میکنن. تا در مورد چیزی اطلاع کامل نداری نظر نده. اول برو فیلمهای arrivals رو ببین که خود امریکایی ها دارن علیه شیطان پرستای کشورشون روشنگرایی میکنن بعد فیلمهای کامل اقای رائفی رو ببین بعد اگه انکار کردی به هوش خودت شک کن.

سلام اول اینکه آقای سرباز گمنام محترم باید سعی کنیم رو حساب ایرانی و مسلمون بودن به نظرات و سلایق یکدیگر احترام بزاریم بعد هم باید به این هم فکر کنیم که دشمن تو جنگ نرم از تبلیغات منفی هم استفاده می کنه شاید میخوان ما ها رو به سمت خودشون بکشن چون ما تا قبل از این که اینا رو بشنوم اصلا بهش توجه نمی کردم ولی الان بیشتر دقت میکنم و اذیت میشم.

اخه برادر من آدم باهوش اینا اگرم بخوان کاری بکنن که نمیان مدرک جرم بدن دست ملت. به جای رفتن دنبال این اراجیف که فقط ما رو بیشتر عقب میندازه بهتره به فکر ساختن مملکتمون باشیم خدا عقل داده به آدم فقط کافیه یه کم فکر کنیم

آقای رائفی پور من شما رو خیلی دوست دارم
وقتی که به فیلم های شما نگاه میکنم واقعا خسته نمیشم و همه فیلم های شما رو دانلود کردم و دارم به همه دوستام و فامیلام این فیلما رو میدم تا از این خاب بیدار بشن دوست دار شما موسوی از اهواز

درسته اقای راِفی پور تحقیقات زیادی کردن ودستشون درد نکنه که چشم شما یا من رو باز کردن اما من به شخصه چک سفید امضاء به کسی نمیدم اگه خودتون قران رو بخونید دیگه راحت تر میتونید بفهمید  کی درست میگه کی غلط 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز. استاد رائفی پور خیلی دوست داریم چاکرتیم. فیلم بیشتر سخنرانیهاتونو دیدم و دارم از خواب غفلت بیدار میشم.

دوستدار و طرفدار شما رضا

خسته نباشي استاد……هر وقت به اين دنياي زشت فكر مي كنم با خودم ميگم:واقعا كسي هست مارو از دست ماسون ها نجات بده، ماسون هايي كه واقعادنيا روگرفتند.

24 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان