روزهای آخرالزمان (8) / هم جنس بازی

apocalypse روزهای آخرالزمان (5) / فحشا

سری به فروشگاه های شهر می زنی و می بینی که پر است از لباس و انگشتر و دستبند با نماد هم جنسگرایی و در شهر جوان هایی را می بینی که مدل مو و لباسشان معرف این نماد هاست.

روزنامه را می خوانی و می بینی که نوشته:  ازدواج همجنس گرایان قانونی اعلام شد، دادگاه استیناف نیویورک با رد داد خواستی که علیه قانون آزادی همجنس گرایان در این ایالت مطرح شده بود، ازدواج هجنس گرایان را قانونی اعلام کرد.

امام صادق(ع) می فرمایند:
«و می بینی که گناهان علنی شده، مردان به مردان بسنده کرده، زنان با زنان در آمیخته، مردان برای مردها آرایش کرده، زنان برای زنها خود را آراسته…. در چنین زمانی از خشم خدا در حذر باش و از خدای تبارک و تعالی نجات بطلب، و بدانکه مردم مورد خشم و غضب پروردگار هستند و خداوند برای جهاتی به آن مهلت می دهد، منتظر باش، و تلاش کن که خداوند تو را در وضعی برخلاف وضع آنها ببیند.»(1)

رواج همجنسبازی
همان طور که می دانید امروزه عمل زشت روابط جنسی هم جنسان با یکدیگر در جهان رواج پیدا کرده است و رسول خدا(ص) این روزها را پیش بینی کرده اند و در این باره می فرمایند:
«هنگامی که مردها با مردان در آمیزند و زنها با یکدیگر»(2)
«هنگامی که مردان به مردان بسنده کنند و زنان به زنان»(3)
«مردان با مردان زفاف کنند، آنچنانکه عروس با داماد زفاف می کند»(4)
«هنگامی که پسر چون یک زن خود را در اختیار مشتری قرار دهد»(5)
«هنگامی که مرد برای آمیزش با زنان مورد سرزنش قرار بگیرد»(6)

آرایش هم جنسان برای هم
در زمانه ما شاهد تغییرات زیادی در ظاهر انسانها خصوصاً مردان هستیم و می بینیم که مردان برای زیباتر شدن دست به پیرایش ابرو و سفید کردن صورت و استفاده از لوازم آرایش …. می زنند و به نوعی خود را آرایش می کنند.
«مردان برای مردان آرایش کنند و زنان برای زنان»(7)
«خداوند لعنت کند مردی را که جامه زن به تن کند، و زنی را که جامه مرد بپوشد.»(8)
«مرد برای مرد شانه می زند و آرایش می کند، آنچنانکه زن برای همسرش شانه می زند و خود را می آراید، مردان برای این کار اجرت می گیرند، و گاهی مورد رقابت طالبین واقع می شوند، و گاهی مرد ناموس مرد می شود و برای او غیرت به خرج می دهد و در راه او از بذل جان و مال دریغ نمی کند»(9)

آنچه باید باشد
«آیا از همه مخلوقات به مردان میل می کنید، و همسرانی را که خدا برای شما خلق نمود رها می کنید؟ براستی که مردمی متعدی هستید» (شعراء آیه 165)
در قرآن مجید در سوره های اعراف (آیه81)، هود (82)، حجر ( 61-74)، انبیا (آیه 74)، نمل ( 51-93) و عنکبوت (آیه28 و 29) اشاره هایی به وضع قوم لوط و گناه بسیار زشت آن ها شده است و این عمل علاوه بر قرآن در روایات نیز بسیار مورد مذمت قرار گرفته و افرادی که مرتکب چنین عملی شوند را مورد لعن خدا دانسته اند.

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: «هر کس با نوجوانی آمیزش جنسی کند، روز قیامت ناپاک وارد محشر میشود، آن چنان که تمام آب های جهان او را پاک نخواهند کرد و خداوند او را غضب میکند و از رحمت خویش دور میدارد و دوزخ را برای او آماده ساخته و چه بد جایگاهی است.» سپس ادامه دادند: «هرگاه جنس مذکر با مذکر آمیزش کند، عرش خداوند به لرزه درمی آید.» (10)

علت حرمت هم جنسبازی
از جمله روایتی که علت حرمت این عمل را بیان می کند، روایتی از امام صادق (ع) است که کسى از ایشان سؤال کرد: چرا خداوند لواط را حرام کرده است؟ ایشان فرمودند: «اگر آمیزش با پسران حلال بود مردان از زنها بى نیاز (و نسبت به آنان بى میل) مى شدند، و این باعث قطع نسل انسان مى شد و باعث از بین رفتن آمیزش طبیعى جنس موافق و مخالف مى گشت و این کار مفاسد زیاد اخلاقى و اجتماعى ببار مى آورد.»(11)

مجازاتهای اسلام برای همجنس بازی
اسلام برای همجنس گرایی مجازاتی سنگین قرار داده و ابتدا مجازات شلاق و برای لواط مردها و سومین مرتبه از مساحقه ی زنان، حکم اعدام تعیین شده است.(12)

پی نوشت:
1.    بحارالانوار جلد 52 صفحه 256-300، بشاره الاسلام صفحه 131-135، منتخب الاثر صفحه 425، 429 و 432
2.    کشف الغمه جلد 3 صفحه 324، منتخب الاثر صفحه 435 و المهدی صفحه 199 و 219
3.    منتخب الاثر صفحه 425، الزام الناصب صفحه 64، 182 و 195، بشاره الاسلام صفحه 5، 26، 76 و 99، الامام المهدی صفحه 217 و 227، بحارالانوار جلد 5 صفحه 70 و جلد 52 صفحه 192 و 228 و اعلام الوری صفحه 433
4.    بشاره الاسلام صفحه 76 و الزام الناصب صفحه 121 و 195
5.    الزام الناصب صفحه 183، منتخب الاثر صفحه 429، بحارالانوار جلد 52 صفحه 257 و 135
6.    بحارالانوار جلد 52 صفحه 257، منتخب الاثر صفحه 430 و بشاره الاسلام صفحه 131-135
7.    بحارالانوار جلد 52 صفحه 257، منتخب الاثر صفحه 429 و بشاره الاسلام صفحه 131
8.    نهج الفصاحه جلد 2 صفحه 473 و بشاره الاسلام صفحه 23
9.    الزام الناصب صفحه 183، بحارالانوار جلد 52 صفحه 257، بشاره الاسلام صفحه 133 و منتخب الاثر صفحه 429
10.    الکافی، کلینی،ج 5،ص 544
11.    وسائل الشیعه، ج4، ص252
12.    اللمعة الدمشقیه، بخش لواط و مساحقه

اریحا

این روزها، روزهایی است که می توان بر اساس روایات نام آن را روزهای آخرالزمان گذاشت. روزهای آخرالزمان سلسله مطالبی است در مقام مقایسه آنچه که باید باشد و آنچه که در این روزگار رخ داده است؛ مقایسه احکام اسلام  در اصل و تغییرات آن در این زمانه.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

روزهای آخرالزمان
روزهای آخرالزمان (21) / زندگی سخت مومنان در آخرالزمان

روزهای آخرالزمان (21) / زندگی سخت مومنان در آخرالزمان روزی می شنویم که دختری به خاطر حجابش از دانشگاهی در یک کشور مدعی دموکراسی، اخراج می شود و روز دیگر عکسی می بینیم که جوانک یهودی مشروبش را می ریزد سمت زن مسلمان محجبه. کار از اینها هم بالاتر می …

روزهای آخرالزمان
روزهای آخرالزمان (20) / اوضاع مساجد در آخرالزمان

روزهای آخرالزمان (20) / اوضاع مساجد در آخرالزمان نگاهم دوخته شده بود به سقف و دیوار های مسجد و گوشم مشغول شنیدن صدای خانمی بود که با افتخار عدد نجومی هزینه ی ساخت مسجد را که شوهرش یکی از بانیان آن بود، برای سایر خانم ها می گفت و تعریف …

روزهای آخرالزمان
روزهای آخرالزمان (19) / سیمای نماز در آخرالزمان

روزهای آخرالزمان (19) / سیمای نماز در آخرالزمان مدتی است که به گوش می رسد، دیگر نماز جماعت در نمازخانه ی ادارات و مراکز برگزار نمی شود، علت را جویا شدیم و فهمیدیم که امام جماعت و آن مراکز، بر سر قیمت توافقشان نشده و امام جماعت دیگر نمی آید. …