شغل كارگردان «ظهور بسیار نزدیك است» پس از آزادی

كارگردان «ظهور بسیار نزدیك است» آزادشد


كارگردان سی دی «ظهور بسیار نزدیك است»، آزاد شد

كارگردان مستند جنجالی «ظهور بسیار نزدیك است» كه چندی پیش، بازداشت شده بود، آزاد شد.

اگر چه 2 روز بعد از انتشار مصاحبه تفصیلی علی اصغر سیجانی كارگردان و مجری مستند جنجالی «ظهور بسیار نزدیك است» در خبرآنلاین، سایت اینترنتی گروه مبشران ظهور كه متولیان اصلی ساخت این مستند بودند با عنوان «ظهور بسیار نزدیك است» و به آدرس اینترنتی www.u313.ir  فیلتر شد، اما مغازه «خدمات كامپیوتری 313» در یكی از مناطق شهر قم، در حال حاضر كه علی اصغر سیجانی به تازگی از زندان آزاد شده است، تحت مدیریت او، مانند سابق به فعالیت خود ادامه داده و به مشتریان خود خدماتی چون عكاسی، رایت سی دی، كپی و … ارائه می دهد.

19فروردین همین امسال بود كه مصاحبه تفصیلی علی اصغر سیجانی كارگردان مستند «ظهور بسیار نزدیك است» منتشر شد؛ مستندی كه اواخر سال گذشته در سطح بسیار وسیع، در شهرهای مختلف كشور و به صورت رایگان توزیع شد و در آن پس از آن كه عنوان شده در حال حاضر دوره آخرالزمان است.

بعد از انتشار این مصاحبه بود كه واكنشهای متفاوتی از سوی شخصیت های برجسته حوزوی و سیاسی صفحات سایت ها و روزنامه های كشور را پر كرد و البته اكثر قریب به اتفاق این واكنش ها، واكنشی منفی به مستند «ظهور بسیار نزدیك است» بود، چرا كه بسیاری كه گمان می رفت خودشان در ساخت این مستند نقش داشتند یا این كه موافق آن بودند، سكوت كرده بودند.

واكنش های منفی نسبت به مستند «ظهور بسیار نزدیك است» آنقدر زیاد شد كه سایت گروه مبشران ظهور كه متولیان ساخت این مستند بودند، با عنوان «ظهور بسیار نزدیك است» و به آدرس اینترنتی www.u313.ir  از اوایل بامداد روز 22فروردین ماه،فیلتر، و از دسترس كاربران اینترنتی داخل ایران خارج شد.

اما این پایان ماجرا نبود؛ چرا كه دو روز بعد از فیلتر شدن سایت مربوط به مستند «ظهور بسیار نزدیك است»، یعنی روز چهارشنبه 24فروردین ماه، آیت الله مكارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم در جمع انبوه طلاب، انتقادات شدیدی را متوجه مستند «ظهور بسیار نزدیك است» كرد و با بیان اینكه برخی از افراد مساله ظهور و انتظار امام زمان (عج) را ابزار مسائل سیاسی و غیر سیاسی قرار داده اند از دستگاه قضایی كشور خواست در مقابل این مساله واكنش لازم را انجام و اجازه ندهد مسائل اعتقادی بازیچه دست برخی از افراد شود.

شاید پیرو همین درخواست آیت الله مكارم شیرازی بود كه روز 28فروردین ماه، علی اصغر سیجانی كارگردان و مجری این مستند بازداشت و روانه زندان شد.

منبع:خبر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان