صمدی آملی : یزید و قاتلان امام حسین (علیه السلام) هم به بهشت می روند! + فایل صوتی

قواعد فلسفی و عرفانی با منشا یونانی و مبناهای ذوقی و من عندی ، به طرق مختلف انسان را به انحراف فکری می کشاند! اساسی ترین مشکل مدرسه فلسفه و عرفان مصطلح، خود بنیادی نظری و اعتقادی و بی توجهی و بلکه مخالفت با  تعالیم برهانی و عرفانی اصیل و صحیح اهل بیت علیهم السلام است. این خود بنیادی  و بی توجهی و عدم پایبندی فلاسفه و عرفا به آموزه های اهل بیت علیهم السلام، در عرصه های گوناگون اعم از اصول و فروع دین خود را نشان می دهد.

کلیاتی از بحث آقای صمدی آملی :

آقای حسن زاده اعتقاد دارند که ماهیت هم تشکیکی است . که منشا این سخن اسفار ملاصدرا است . اگر این قضیه که می فرماید عین ثابت را می شود عوض کرد ثابت باشد ، آنوقت می بینیم قبل از اینکه ما برویم بهشت ، یزید و یارانش رفته اند .

حتی آیه قرآنی که با این معنا در تضاد است با تفسیر انفسی حل می شود . مردم بیچاره دارند آنها را لعنت می کنند. همه می خواهند شمر و قاتلین را دور کنند ولی امام حسین علیه السلام می گوید بیا!

ای عزادار این لعنت کردن ، کمال برای خودت است. با لعن کردن ، خودت به کمال می رسی. آنها(شمر و یزید و…) که دین و ناموس خدا را نابود نکردند .

 

آنها در روز قیامت برهان اقامه میکنند! و می گویند: اگر من نبودم شما عزاداری نمیکردید.الان ما چقدر باید متشکر شمر باشیم . اگر شمر قتال با سید الشهدا (علیه السلام) را رها می کرد چه میشد؟ حالا حضرت (علیه السلام) چند سال بیشتر عمر میکرد!

 

جناب نوح ۹۰۰ سال زحمت کشید ۷۰ نفر و امام حسین ۷۲ نفر ولی شمر با این کارش این همه خیل عزادران را جذب کرد! حالا می بینید حق شمر هم هست اینهمه بالا بیاید. استعدادهایی در آنها (شمر و یزید و…) دیده میشود که معلوم میکند آنها هم چیزهایی دارند!

 

 

برای دانلود فایل صوتی سخنان آقای صمدی آملی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود فایل صوتی (حجم = ۳٫۱ مگابایت)

 

برای دانلود و مشاهده متن کامل سخنان آقای صمدی آملی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

متن کامل سخنان آقای صمدی آملی (حجم = ۱۲ کیلوبایت)

به شعور اقای… شک دارم که نفهمیده کلام را نقد میکند الحمد لله علم بلاغت را فرا گرفته اید بس باید بدانید جای این حرفها کجاست خود هم نفهمیده مردم را هم گمراه میکنید

آقای صمدی آملی و استادش حسن زاده آملی از نظر اعتقاد اسلامی فاسد و از نظر عرفان حقه ی شیعه، بسیار سطحی و کمبار و خام هستند. والله عرفان مولا علی این چیزی نیست که اینها به هم میبافند. شما اگر به شخصیت این افراد هم نگاه کنید اغلبشان انسانهای کاسه لیس و بی خبر و مغرور هوای نفس و فریب خورده ی شیطانند. کور شود چشمهایشان و بشکند دستهایشان که هر روز از یکی از آنها میشنویم یا امام زمان (ارواحنا له الفدا) را دیده اند یا به تطهیر انسانهای جهنمی و ظالمین پرداخته اند. اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد

اولا اون کسایی که خیلی اتیشی شدن وقتی دارن گناه میکنن و سیلی به صورت مهدی فاطمه می زنن نمیخواد در باره این بحث ها نظر بدن برن خوشونو اصلاح کنن شما از ابوذر غفاری بالاتر نیستید که پیامبر (ص) فرمود: اگر چیزایی که سلمان میدانست و ابوذر بدان اگاهی پیدا میکرد قطعا سلمان را میکشت. ببینید چه اعتقاداتی بود که ابوذر ظرفیت نداشت یه چیز میگم وسلام اگه فهمیدین سلام برسونین: بدی شمر و امسال اون بدتره یا کرم امام حسین بیشتره. یا علی

ناشناس نا عزیز شما لازم نیست دعا کنید خدا خودش میداند چه کند شما کلاه خودت راب گیر که باد نبرد…
کمی هم خجالت بکش!
توی عمرت یکبار هم حرفهای این مرد بزرگ رو شنیدی؟
غیر ممکنه!
چقدر خوب بود که قبل از حرف زدن فکر کنیم نه بعد از اون…
 

این صحبت حضرت استاد صمدی فایل بریده شده از 960 جلسه سخنرانی ایشان در شرح کتاب معرفت نفس علامه حسن زاده می باشد که این بخش از صحبت ها مربوط به مسئله خیر و شر بوده و این که اساسا شری وجود ندارد و همه چیز خیر است چون خدا خیر مطلق است و از خیر فقط خیر ساطع می شود – اما اهالی مکتب تفکیک و دشمان کینه ای عرفان اسلامی با علم به اینکه این مطلب در چه زمینه ای بود این فایل رو برش کرده و منتشر کردند برای آگاهی از کل این مطلب فقط کافیه چند جلسه قبلی این فایل رو گوش بدهیم
شما وقتی وارد بحث حق و باطل هم شوید می بینید اساسا هیچ باطلی وجود ندارد و هم چیز حق است – اما به قول خود استاد صمدی موطن بحث را نباید مخلوط کرد یعنی با اینکه می دانیم همه چیز حق است از دشمان اهل بیت تبرّی می کنیم چون در عالم طبیعت هستیم ولی در عوالم بعدی این طور نیست.
برای فهم بهتر بیانات استاد صمدی دو مثال تاریخی وجود دارد یک: جمله ی توحیدی حضرت زینب (س) که فرمودند: در کربلا جز زیبایی چیزی ندیدند و دیگری بیان امام سجاد (ع) در بخشش یزد(لعنت الله) در صورت توبه در شام – علت اینکه حضرت زینب (س) جز زیبایی نمی بیند به این دلیل است که او جز حق و جز خدا چیزی نمی بیند همچنان که علامه حسن زاده آملی به مقام حق بینی رسیدند
بجز یکتا جمال حُسن مطلق نیست در هستی – حسن را چشم حق بین است و حق گویند روشنها» (دیوان اشعار)
و این بیان استاد صمدی آملی هم نشان از حق بینی این ولی الهی دارد.
در سیر مقامات عرفانی انسان به جایی می رسد که فقط ملکوت می بیند «ملـکوت اسـت که در منظــر من جلــوه گر است – تو بر آن باش که بحر و بر و شمس و قمر است» (دیوان اشعار) تو یزید می بینی او ملکوت می بیند – تو شمر می بینی او ملکوت می بیند – البته این هیچ ربطی به ما ایی که این رو ادراک نمی کنیم ندارد و ما باید یزید رو لعن کنیم.
فهم این مطلب یه مقدمه 400 صفحه ای می خواهد به نام معرفت نفس و شنیدن 960 جلسه سخنرانی – تازه فهم ظاهری مطلب حاصل میشه – چشیدن این مطلب سالها کشیک نفس و تحصیل علم.

واقعانمیفهمیداسم یزیدلعنت ا..رواورده چه جوری بگه شماازصمدی دفاع نکنید.فقط14معصوم عصمت دارند

11
ان شاالله شما به راه راست هدایت شی…
خدا درجات استاد که والا هست متعالی کند…
همه چیزی رو به هر کسی نباید گفت…خیلی ها وجودشون برای خیلی از حقایق تاب نمی اورد.

خیلی خری بی شعور انشاءالله با یزید و شمر که به اعتقاد شما در بهشت اند  محشور شوید.جهنم نوش جان

با عرض سلام
اينكه جناب رحمت ميگه بحث از خير و شر بود و …. ايشان مي فرمايند اصلا شري يا باطلي وجود نداره همه مال اين دنياست كه ما هستيم
شما و جناب صمدي حرف تازه اي نياورده اين
از مزخرفات مولوي است كه مي گويد: چونكه بي رنگي اسير رنگ شد موسيي با موسيي در جنگ شد
او فرعون و موسي را موسي ميداند و مي گويد چون كه بي رنگي يعني ذات حق تعالي اسير رنگ شد يعني اسير تعينات دنيايي موسايي با موسايي در جنگ شد يعني جلوه هاي خدا با هم ديگه در جنگ شدند
اين كفريات را حتي در سخيف ترين مذاهب دنيا هم مشاهده نمي كنيم
اگه قرار اين باشه كه شما مي گين شري وجود نداره و بدي وجود نداره و موسي و فرعون و من و تو شيطان و نمرود و ممد علي و عمر و …. همه با هم خدا هستيم پس خدا دروغ گفته كه فرموده جهنمي هم هست عذابي هم هست چون ما خداييم خدا كه خودش رو عذاب نمي كنه در ضمن چون دنيا اين طوريه ما مي بينيم بد هستند بعضي ها پس جهنم يه چيز بي خوده يا اينكه خدا همه آيات عذاب را دروغ گفته راستي اگه قرار نباشه هيشكي جهنم بره كي بالاخره مي ره جهنم به من نگي عرفا جهنم را قبول دارند حتي محي الدين ميگه … اون جهنم رو هم درجه اي از بهشت مي دونم اما ميگه عذابي وجود نداره چون عذاب از عذب گرفته شده يعني گوارايي خلاصه اينكه محي الدين جهنم را مثل بهشت عشرت كده مي دونه
بگين ما مسلمان نيستيم بگين نه ما سني هستيم نه شيعه چون سني ها هم اين طور نيستن ما كاري با شما نداريم نقدتون هم اگه بكنيم به عنوان يك ايسم برون مذهبي نقد مي كنيم يه مكتب صادراتي
گزاره هاي شما با گزاره هاي قران و سنت و عترت متضاده
اين همه پيامبر اومدن گفتن بت پرستي نكنيد جناب شيخ محمود شبستري در گلشن راز ميگه مسلمان گر بدانستي كه بت چيست؟ بدانستي كه دين در بت پرستي است حالا نمي خوام اسم ببرم جناب … در ممد الهمم هم قبول داره اين بحث را و ميگه براي مردم بي سواد بايد ما بت را نهي كنيم وگرنه بت پرستي همون حق پرستي است
واقعا آدم مي مونه چي بگه
خدايا ما را از فتن شر آخرالزمان حفظ كن

دوست نادان و بی شعور بی تربیت:
اولا:قبل از این که در مورد بزرگان و فلاسفه و انسانهایی که علمیت و تقوای آنها در میان مردم و علما ثابت شده است (مثل حضرت حجه الاسلام و المسلمین استاد داود صمدی آملی) صحبت و بی حیاگی کنی برو دوتا از آثارشون را بخون ببین چیزی میفهمی بعدا وقتی فیلسوف شدی و عالم به معارف دین و معرفت خدای عزیز جبار شدی بیا نقد کن و نظر بده.
ثانیا:خدای غفور و عفو و تواب اونقدر نسبت به بندگانش بخشش داره که … . به فرض که بخواهد شمر را هم ببخشد به ماچه؟ به تو چه؟ تو کار خدا دخالت نکن. خودت را درست کن و احترام به نظرات کسانی که نمیدونی رو چه اساسی صحبت میکنند بگذار.
ثالثا: این مطلبی را که گذاشته ای توی سایت و عمومی اش کرده ای  با تمام کسانی که اون را میخوانند و فحش یا پرت و پلا به علمای دین میدهند در عذاب و گناه شریکی. مواظب باش خدا از سر حق الناس و آبروی بنده ی خودش نمیگذره. بپا یه وقت شمر میره بهشت ولی تو باید بری جهنم تا استاد صمدی و همه ی کسانی که آبروشون را بردی ازت راضی بشوند.
این فقط یه نظر و توصیه ارشادی به خوانندگان و نویسنده ی سایت است و بنده  چون فیلسوف نیستم هیچ نظری راجع به سخنان استاد صمدی ندارم.

اولا : ما با دشمنان اهل بیت (ع) دوست نیستیم پس خودت رو با ما دوست فرض نکن .

دوما : دقیقا درست گفتی تو کار خدا دخالت نکن  چون خداوند در آیاتی از قرآن وعده داده که: 

گروهی خلود در آتش جهنم دارند(همیشه در آتش هستند)

1ـ کفار (بقره آیه 162)

2 ـ ظالمان و ستمگران (نساء 168)

3 ـ منافقین (توبه آیه 68)

4ـ کسانی که عمداً مرتکب قتل می شوند (نساء آیه 93)

5ـ متجاوزین از حدود الهی (نساء آیه 14)

6 ـ دشمنان خدا و رسول او (توبه آیه 63)

7 ـ کسانی که کردار زشتشان بر آنها احاطه کرده است (بقره آیه 81)

8ـ ربا خواران (بقره آیه 275)  

سوما : در سایت مطالب صمدی دقیقا نقل قول شده به همراه فایل صوتی چقدر درست تشخیص دادی نادانی و بی شعوری  و بی حیایی گوینده سخن را.

چهارما : امیر علی شیر نوایی ( م 906 ق ) نیز در این زمینه سروده است :

"ای که گفتی بر یزید و آل او لعنت مکن

زان که شاید حق تعالی کرده باشد رحمتش

آنچه با آل نبی کرد او، اگر بخشد خدای

هم ببخشاید مرا گر کرده باشم لعنتش"

آقای محب مهدی  آقای صمدی فرمودند تولی  و تبری باید باشه اون برای ما کماله. مثل این که خودت اون فایل رو خوب گوش ندادی .اگه خوب گوش داده بودند ای اقایونی که  دارند بهشون تهمت میزنن این مسائل پیش نمی اومد ..
بر علیه اقای صمدی سالهاست دارن توطئه می کنند و این چیز جدیدی نیست .و همیشه هم تیرشون به سنگ خورده و خواهد خورد . می خواهند توسط ایشون نقطه ضعفی پیدا کنند تا فلاسفه و عرفا رو بکوبن .خجالت داره برای  کسی که بویی از دین برده  به حضرت مولوی و محی الدین عربی  بی ادبی  کنه.
علمدار فلسفه و عرفان در کشور ما حضرت امام خمینی است . همون کسی که کوزه ای را مصطفی  او اب خورده بود رو شستند و گفتند چون او فلسفه درس می دهد این کوزه که فرزندش از اون اب خورد نجس شد .و اون حوزوی هایی که دم از خدا و پیغمبر می زنند   ولی برای کسی که عمری رو در راه خدا گذرانده و 8 سال تو دفاع مقدس بوده و اهل عبادت و تشرع و سینه زن و مداح اهل بیت عصمت و طهارت است همچو حرفها و حکم ها و تهمت هایی بیرون می دن ، یقینا از دین بسیار دورن  و بی خبر از خدا و اهل بیت هستند .
از شما  صاحبان این سایت هم تشکر می کنیم که همه ی حرفها از مخالف و موافق رو میزارین تا تنویر افکار عمومی بشه و یقینا مردم قاضی خوبی خواهند بود !

بسم رب المهدی المتتظر الذی یقطع حبایل الکذب و الافتراء
عزیزان دل ما راه را گم کرده ایم از شما دعوت می کنم که برگردید به سخن 1400 سال پیش پیامبر و تنها به دو چیز چنگ زنید اهل بیت همراه قران نه
قران بی اهل بیت عزیزان ما دردین نباید از اشخاص در اعتقادات پیروی کنیم چراکه یک وظیفه ی شخصی است و تنها باید از روایات و وجود خود حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و راویان حدیث ( طبق روایت خود ایشان
استفاده کرد ودر احکام بر ما واجب است که از مرجع اعلم تقلید کنیم
مگر مولوی وصمدی املی ها که هستند که بخواهند برای ما تکلیف تبری در دو جهان را مشخص کنند کسانی که از ابن عربی پیروی می کنند لزومی ندارد از ولی عصر پیروی کنند چرا که تناقضات ابن عربی با حجت خدا ودر نتیجه خدا از زمین تا اسمان است نمونه ی تاریخی ان شلمغانی است او وکیل امام عصر بود ولی به دلیل گرایش به چرت وپرت های ابن عربی ها در ان زمان مورد لعن حضرت در توقیع وارد شد دوستان ببینید مهدی فاطمه چه میکند نه صمدی نه ابن عربی ها 
والسلام علی من اتبع الهدی
 

بندگان خدا کتابهای منتشر شده ،درسهای حوزوی ، جلسات عمومی ، دوره درسهای اخلاق در حوزه های علمیه معصومیه(علیهاالسلام) امام باقر(علیه السلام) شاه عبدالعظیم حسنی و صدها مکان دیگه صدها جلسه یادواره شهدا و روضه هایی که در این 20 سال از ایشون موجوده بیانگر شخصیتشه نه یک تکه صحبت مال 15 سال پیش که اونهم قابل برداشتهای مختلفه

عملیاتهایی که شرکت کرده و هشت سال حضور مستمرش در جبهه معرف شخصیتشه

شیمیایی که به یادگار براش مونده ایشون رو از اونایی جدا میکنه (که تو اون هشت سال در قم یا مشهد در حجره ها موندن که نکنه شبهه ابن کمونه کسی رو منحرف کنه یا اینکه اسلام علمای خودش از دست بده )

ایشون ده هزار ساعت نوار درسی ضبط شده بعد از جنگ داره
از صرف ساده تا خارج فقه واصول وصدها موضوع دینی
دوستان اهل بیت که دلسوز مردم هم هستند بگردن شاید باز هم مطالبی پیدا بشه
که موجب گمراهی کسی شده باشه
جالبه برای زمین زدن ایشون تو سالهای اخیر چیزی پیدا نکردید
جدا مطلب جدیدتری نداشتید علم کنید

البته به نظر حقیر علامه خیلی خوب از شاگرد خودش در مقابل دشمنان قسم خورده حمایت کرده

فقط جالبه شما که همه این غوغاها  رو به خاطر عناد با عرفان و عرفا به پا کردید نه چیز دیگری
به سخن علامه که قبولش هم ندارید برای رد شاگردش تشبث میکنید!

عمر و عاص نه قرآن رو قبول داشت نه علی رو اما وقتی دید زورش به علی نمیرسه به قرآن متشبث شد

بابا کامل سخنرانی و گوش کنید صمدی بیچاره که میگه تولی و تولی باید کرد.میگه این باعث تکامل ماست ولی ما نباید دنبال این باشیم که شمر کجا میره.جان مادرتون فکر کنید شمش تکفیری نیستسن کفگیری هستید

اینها یک سری مباحث سنگین عرفانی است و انتشار آنها به صورت قطعه ای از سلسله مباحث به هم پیوسته که سبب تشویش اذهان عمومی میشود اشتباه است. و گرنه به گرفتن یک لفظ و یک ظاهر نمیشود حکم کرد و با این مبنا باید نعوذ بالله امام ملک و ملکوت حضرت امام صادق(ع) را هم محکوم کرد که فرمود " العبودیة جوهرة کنهها الربوبیة ". ضمنا این هجمه علیه فلاسفه و عرفا توسط دوست و دشمن پس از تاکیدات مقام معظم رهبری(حفظه الله) بر لزوم یادگیری فلسفه آغاز شد.

سلام.لطفا اين مطالب را از روي سايت برداريد.همين خود من با ديدن اين پست نسبت به بعضي از عقايدم شك پيدا كردم و اين را شما بايد جوابگو باشيد.اين مطالب نبايد در معرض عموم قرار بگيرد.آن هم با اون تيتر جذابي كه زديد.خواهشا براي رضاي خدا برداريد و با عقايد افراد ضعيف الاعتقادي مثل من بازي نكنيد

باسلام
بنده به صحت وسقم این مطالب کاری ندارم ولی چند نکته را ذکر می کنم جهت تامل بیشتر بر روی آن
1- ما در این عالم خلقت برای احدی ازانسانهاجزانبیاء وائمه اطهارعصمت ومصونیت از خطا قائل نیستیم اما آن عزیزانی که این مطالب راترویج می دهندفکر کرده اند اینها هم معصومند؟
2-علامه حسن زاده از بس بر بی بی دو عالم فاطمه زهراء گریه کرده اند نور چشم خود راوچشمان خود را از دست داده اند.
آیااین عالم دنبال شمرویزیدمی گردد؟
3- فلسفه وعلوم فلسفی و سخنان فلسفی نیاز به تامل زیاددارد تا به مفهوم واقعی آن پی برد وهرکسی به راحتی نمی تواندبه تفسیرآن برسد؟ مثلا استاد فلسفه ای می گفت: خداوند به انسان قدرتی داده است که خودش هم آن قدرت را ندارد؟ همه ما بر آشفتیم ولی بعد از پاسخ خود استاد همه شرمنده شدیم که حق به استاد بوده!!! حال شما می توانید بفهمید که این سخن یعنی چی؟
قرآن می فرماید: آنچه از کتاب خداودستورات پیامبررا متوچه نشدید به سوی خدا ورسولش برگردانیدودرآن مناقشه نکنید
4- همه علماء  ودانشمندان در تمام علوم ازجمله پزشکی،مهندسی،ریاضیات و…با هم اختلاف نظر دارندوموافق هم نیست علوم دیگر هم مثل فقه واصول وفلسفه هم از این نکته استثناء نیست در این علوم هم علماء از گذشته با هم اختلاف نظر داشته انداما نکته مهم در این مسئله آن است که هیچ کس وهیچ کدام از علماء نگفته فلان عالم بی دین است ومنحرف ویا این که العیاذباالله به هم توهین کنند مثلا استاد آیت الله بروجردی قایل به سهو النبی بود یا مرحوم شیخ مفید کتابی در رد اعتقادات شیخ صدوق نوشت اما کسی نگفته که شیخ صدوق چنین وچنان بوده بلکه با این همه در حوزه های شیعه شیخ صدوق تالی تلو معصوم است
5- نمیدانم باخراب کردن بزرگانمان چه چیز و چه ثمره ای و ثوابی برای ما دارد که عده ای کمر همت وبر خود فرض دانسته اند تا دنبال اشتباهات بزرگان بگردند وآن را ترویج دهند؟ در یکی از نظرات خواندم که خواننده محترم گفته بود در اعتقادات خود شک کرده ام!!!آیا ترویج این مطالب جز بی دین کردن عده ای از جوانان پاک که پایه علمی دینی جز عشق به خدا واهل بیت ندارد را ثمری هست
6- از خدا بترسیم وتقوا را پیشه کنیم و به همین سادگی بزرگانی که سال ها خون دل خورده اند وبه شیعیان ومذهب شیعه را حفظ نموده اند توهین نکنیم شاید روز قیامت همین عالم جلوی ما رابگیرد که فلانی منظور من این برداشتی که تو داشتی نبود
شاید هم بگوید من اشتباه کرده بودم و اشتباه من علمی بود وتو حق داشتی با دلایل عقلی و شرعی پاسخ دهی!! به آبروی من چکار داشتی!!! ما چه جوابی خواهیم داشت…..
باتشکر
 
 
 

لعنت خدا بر ظالمین و نافهمان دین خدا از اول تا آخر،بیشتر فلاسفه بعد از این که داشتن میرفتن و امیدی نداشتن اعتراف کردن که فلسفه چیزی نداشت
پس اگر آدم عاقلی هستیم نباید دنبال این موضوع بریم،خدایا راه راست را به ما نشان بده 

دوست عزيز من نميخوام از كسيي طرفداري كنم ولي اگر از كسي ناراحتي چرا جمع ميبندي اگر فلسفه و فلاسفه نبودند اصلا الان ديني هم وجود نداشت و بسياري گمراه ميشدن غير از اون اگر فلسفه خوب نيود هيچ وقت ائمه معصوم اين علم رو ترويج نميدادند پس يعني امامان هم گمراهن نعوذ باالله (هر حرفي ميخاين بزنيد قبلش فكر كنيد.)

واقعا بی دین هستید که آبرویمومن را می برید و بی دینیبیشترتان اینکه این مزخرفات را منسوب به ملادرا و حسنزاده آملی میکنید .خاک بر سرتان

*نامه ایشان درباره این موضوع کذب

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیراً موضوعاتی مطرح شده مبنی بر این که اینجانب حدوداً پانزده سال قبل در جلسه‌ای درسی و علمی و در قالب مثال از اسامی افرادی کثیف استفاده کردم که سبب برداشت‌های ناصحیح گردیده است. اینجانب اعلام می‌دارم براساس نصوص قرآنی و روایی جهنمی بودن و خلود آنها در قعر جهنم امری محرز و مسلم است که شک بردار نیست. واصل تولی به ولایت بلافصل حضرت امام امیرالمؤمنین علیه السلام و اولاد طاهرین‌شان تا حضرت بقیة‌الله الاعظم مهدی فاطمی عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، و تبری جستن از دشمنان و غاصبان حقوق حقه الهیه‌ آنان به نصّ قرآن کریم و روایات، یعنی اصل اصیل و پایدار تولّی و تبّری اصل مسلّم ما شیعیان خالص امامیه‌ اثنی عشریه است که موجب تعالی روح انسانی و موهبت الهی است که شیعه اهل بیت علیهم السلام بدان مفتخر است.

میزان ما براساس حدیث شریف و متواتر از جناب رسول‌الله الاعظم صلّی‌الله علیه وآله و سلم همان ثقلین کتاب الله و عترت، اهل بیت علیم السلام است و تا قیام قیامت هم خواهد بود.

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسّکین بولایتهم و محبتهم اجمعین
والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته
بیست و دوم جمادی الثانی 1433 ق مطابق 1391.2.24 ش
داود صمدی آملی

چه قدر نفهم و متحجرید….!آره ملاصدرا یه کنار حرم حضرت معصومه علیهاالسلام داشته زیارت می کرده میبینه یه شخصی اومد و گفت: خدایا این ملای شیرازی رو لعنت کن ! ملاصدرا رفت جلو گفت آی مرد مگه این شیرازی چی گفته که لعنتش میکنی میگه گفت خدا وجودش واجبه! ملا تبسمی کرد و گفت آره لعنتش کن که واقعا هم مستحق لعنه

وای خدایا ما رو به راه راست هدایت کن که ما آدما جز با هدایت شما به راه راست هدایت نمی شیم

استاد صمدی آملی درسته که می گن " آنکه مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند" شما هم مصداق همین شعر هستین خدا پشت و پناهتان

سلام اون آقایی که درس اخلاق میده چرا ابتدای کامنتش میگه بی تربیت بی شعور…. بهش بگید مؤدب باش.

 

34 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نقد مکاتب بشری
لاریجانی در همایش بانوی مهر: اصرار به خانه‌نشین کردن زن و عدم جواز خروج زوجه بدون اذن زوج از سنت‌های غلط است

لاریجانی در همایش بانوی مهر: اصرار به خانه‌نشین کردن زن و عدم جواز خروج زوجه بدون اذن زوج از سنت‌های غلط است   چند روز پیش آقای علی لاریجانی مطالبی رو بیان کرده که برخی از آنها جای تأمل دارد که به آن اشاره می‌شود. لاریجانی در همایش بانوی مهر: …

نقد مکاتب بشری
5
دیوان حافظ و مغ بچه ها،به همراه فایل پی دی اف 18+

دیوان حافظ و مغ بچه ها،به همراه فایل پی دی اف 18+   یکی از نقاط بهت آور اشعار حافظ ، تأکید بر عشق به پسربچه ها و تمایل به هم آغوشی با همجنس است این نقطه عجیب، آنقدر در اشعار این شخص، تکرار شده که جای هیچ شک و …

نقد مکاتب بشری
امام صادق (ع):هرکس برغیر شاقول حمران باشد زندیق است اگرچه محمدی یا فاطمی یا علوی باشد

 امام صادق علیه السلام : هرکس بر غیر شاقول حمران باشد زندیق است اگرچه محمدی یا فاطمی یا علوی باشد   در مکتب برهان و دین، مذهب اهل تعطیل در مورد معرفت خداوند باطل است. و معناى تعطیل این است که بشر حتّى از بحث درباره وجود خداوند طفره رفته …