عمر ملعون و بدعت گذاری در اذان صبح!!!!!

بدعت در اذان صبح

مالك بن انس در کتاب موطأ مى نويسد: مؤ ذن عمر نزد عمر بن خطاب آمد تا او را براى نماز صدا كند، ديد عمر خوابيده است ، پس گفت : الصلاة خير من النوم . یعنی نماز بهتر از خواب است. عمر هم دستور داد مؤ ذن ، اين جمله را در اذان صبح قرار دهد. (1)

زرقانى در تعليق خود بر اين روايت در شرح موطأ مالك مى نويسد: اين مطلب را دارقطنى در سنن خود آورده است كه عمر به مؤ ذن خود گفت : وقتى در نماز صبح به حىّ على الفلاح رسيدى بگو:  الصلاة خير من النوم ، الصلاة خير من النوم  .(2)

اين حديث را ابن ابى شيبه از هشام بن عروه نقل كرده است . ساير محدّثان بزرگ اهل سنّت نيز آن را روايت نموده اند.

اسناد:

(1) الموطأ للامام مالك ص 58 ح 151 ط بيروت.

(2) ما جاء في النداء للصلاة ص 25

هر چي دلت مي خوادبگو جايگاه عمر(رض) بااين حرفاخدشه دار نمي شه اين تويي كه در آخرت به جرم تهمت وتمسخر صحابه كرام بايد جواب گوباشي

اول سلام. دوم اینکه من از خودم نگفتم که از کتب همین مولویا و علمای خودتون گفتم. شما ناراحت نشو علماتون از این حرفا زیاد میزنن!!!!!!!!!!!!

سلام

ناراحت نشی عزیزم کار شما اهل تشیع فقط لعن ونفرین کردن مقدسات دیگران است و اصلا بجز خودتان کسی دیگر را قبول ندارید اما افتخار ما اهل سنت این است که به مقدسات دیگران احترام می گذاریم وبه کسی توهین نمی کنیم ودر تمام نمازهایمان براهل بیت پیامبر صلوات می فرستیم و فرزندانمان را با نهادن نام مبارک آن حضرات متبرک می سازیم و هیچ گونه دشمنی با اهل بیت نداریم و معتقدیم اگر دیگران در گذشته مرتکب اشباهاتی شده باشند حسابشان با خداوند است ونباید پشت سر مردگان حرف زد چون شیطان با آن دشمنی سر سختی که با بنی آدم دارد بعد از مرگ کاری با وی ندارد.اما انگار شما از شیطان هم سرسخت ترید. که هر روز در کتاب ها ، تلویزیون ها وهر جا که دستتان برسد به مقدسات اکثریت مسلمانان توهین می کنید و دشمن دیرینه ما وشما یعنی یهودیان را خشنود می سازید. اندکی تأمل کنید و ببینید که آیا این کارتان آب به آسیاب دشمن ریختن نیست ؟!!!!
عزیزم این شیوه شما اسلامی وانسانی نیست قرآن را بخوانید که می فرماید به کافران ومشرکان نیز توهین نکنید آیا اصلا این آیه را دیده اید؟

اسلام اوردن تو که مشخص شد عمریه ولی من توسط عنایت حضرات معصومین علیه السلام اسلام اوردم دیگه گشتن نداره اون که باید بگرده شمایید که بگردید ببینید بابای خلیفتون کیه؟!!!!

پیش از اینکه به خودت اجازه توهین بدهی چشمانت را باز کن و دنبال حقیقت باش نه دنبال انچه خودت ساخته ای

من انچه گفتم جز حقیقت محض نیست وبا چشم باز و با مطالعه است. در ضمن شما چشمت رو باز کن و ببین که از کتب خودتون برگرفته شده و اینکه توهین اگه کردم به امر خدا و رسولش بوده .

سلام عمری ها گوش کنن. ما لعن میدیم ولی حکم مرگ برای کسی صادر نمیکنیم . یه کمی به این مفتی هاتون نگاه کنید ببینید اونا به خودشون که هیچ به گفته هاشونم شک دارن. عشقم علی و زهراست.

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شیعه در کتب اهل سنت
1
جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (4) / نخستين فردى كه به پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله ملحق مى گردد

جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (4) / نخستين فردى كه به پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله ملحق مى گردد نخستين فردى كه به پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله ملحق مى گردد سرانجام، هنگام وفات پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله فرا رسيد، حضرتش در …

شیعه در کتب اهل سنت
جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (3) / فاطمه (س)، خشم و خشنودى فاطمه (س)، خشم و خشنودى خداست

جایگاه و منزلت حضرت زهرا علیها السلام از دیدگاه اهل سنت (3) / فاطمه علیها السلام، خشم و خشنودى فاطمه علیها السلام، خشم و خشنودى خداست   خشم و خشنودى فاطمه عليها السلام، خشم و خشنودى خداست در حديث زيبايى، پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله، دختر گرامى خود را …

شیعه در کتب اهل سنت
جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (2) / فاطمه (س)، پاره تن پيامبر خدا (ص)

جایگاه و منزلت حضرت زهرا علیها السلام از دیدگاه اهل سنت (2) / فاطمه عليها السلام، پاره تن پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله   در حديث ديگرى كه در منابع معتبر شيعه و سنّى آمده است، پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله مى فرمايد: «فاطمة بضعة منّي من أغضبها أغضبني» …