نشانه های ظهور(9) / اخبار رجب

نشانه های ظهور(9) /  اخبار رجب

شنوندگان عزیز، با توجه به نزدیک شدن به دوران مقدس ظهور منجی (ع)، به شما مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و پیروان دیگر ادیان الهی در اقصی نقاط جهان هشدار می دهیم که اخبار را طی چند روز آینده با جدیت دنبال کنید. پیشاپیش از هشیاری شما سپاسگزاریم.
·         طی اخبار رسیده از منابع بسیار معتبر، فردی به نام سفیانی از وادی یابس ظهور کرده است. این مرد کریه المنظر، ارتشی را با پرچمی سیاه به سمت سوریه فرستاده است. (1)

از سوی دیگر، از سرزمین یمن، شاهد جنبش عظیمی به فرماندهی یمانی نیک سیرت هستیم که برای مقابله به شورش سفیانی به پا خواسته است. از طرف دیگر از سوی مردم همیشه در صحنه ی ایران نیز، ارتشی تازه نفس و جوان به فرماندهی سید خراسانی به سمت سفیانی در حرکت است.

گزارش ها حاکی از آن است که این دو سپاه در چند روز آینده با سپاه سفیانی رو به رو خواهند شد و کارشناسان جنگ احتمال وقوع درگیری در چند ماه آینده زا اعلام نموده اند. (2)

·         به خبری عجیب، که هم اکنون به دستم رسید توجه بفرمایید. پس از پشت سر گذاشتن سالی خشک و قحطی زده (3)، کارشناسان خبره ی آسمان، خبر داده اند که باران بی سابقه ای که هم اکنون شاهد آن هستیم، تا دهم ماه رجب ادامه خواهد داشت. (4) پژوهشگران میزان این باران را از زمان خلقت آدم ابوالبشر، بی سابقه خوانده اند. (5)

در اثر این باران، زمین های حاصلخیز وسیعی در اقصی نقاط جهان ایجاد شده است که نوید رسیدن هر چه زودتر منجی را با خود به همراه دارد. (6)

·         منجمان در رصد خانه های سراسر جهان، خبر از واقعه ی عجیبی داده اند. خورشید، گوی گرمابخش زمین از حوالی صبح تا عصر در آسمان حرکتی نداشته است (7) و در ساعات عصر شکل عجیبی در آن دیده شده است. به گزارشی که همکارم تهیه کرده است توجه بفرمایید:

«سلام عرض می کنم خدمت بینندگان عزیز. با چند نفر از مردم مصاحبه کردیم تا آنچه شاهدش بوده اند را شرح بدهند.

–          سلام آقا. می تونید برای ما توضیح بدید که امروز در خورشید چه چیز مشاهده کردید؟

–          والا ما دم عصر داشتیم تو حیاط خونه چایی می خوردیم، یک هو دیدیم انگار از توی خورشید نیم تنه ی یه مرد پیداست. (8) خانم هم حرف بنده رو تصدیق کردن. شک ندارم که دیدم!

«بله! همانطور که مشاهده می کنید منجمان هم از این صحنه ی بی سابقه عکسی تهیه کرده اند.»

تشکر می کنیم از آقای گزارشگر، همکار محترم ما در واحد رصد خانه! بار دیگر از مردم خواهش می کنیم که حتی الامکان به سپاه سفیانی ملحق نشوند و تا پیش از آمدن منجی، تصمیم قاطع خود را درباره ی شمری بودن یا حسینی بودن، اتخاذ نمایند! شما را به خدا می سپاریم.

پی نوشت:

1.      (نشانه های  ظهور: حق با پرچم سفید)
2.       (نشانه های  ظهور: شورش مرد سرخ موی)
3.       الارشاد، ج 2، ص 370
4.       بحارالانوار، ج52، ص 337
5.       همان
6.       تاریخ ما بعد الظهور، ص 137
7.       الغیبة نعمانی، ص 169
8.       یوم الخلاص، ص 519؛ بحارالانوار،، ج 52، ص 233 (با بیانی دیگر)

منابع:
1.الساده، مجتبی، شش ماه پایانی
2.صدر، محمد، تاریخ پس از ظهور

پ.میعاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نشانه های ظهور
سخنرانی شیطان در روز قیامت !

انسان فقط نباید خداشناس باشد؛ بلکه دشمن شناس هم باید باشد تا بتواند مسیر سعات و تکامل را طی کند. یکی از نکات بسیار مهم در زندگی، دشمن شناسی است، به طوری که قرآن کریم بر این مسئله تأکید می کند که مواظب باشید دشمن را دوست خود قرار ندهید، …

نشانه های ظهور
سخنرانی شیطان در پنج سکانس

خداوند متعال در آیات الهی شخصیت‌های مثبت و منفی زیادی را معرفی کرده است و برای اینکه شناخت کامل و جامعی نسبت به این شخصیت‌ها پیدا کنیم خداوند متعال در جای جای قرآن سخنرانی‌هایی را از آن‌ها بیان کرده است که ما با توجه به حرف‌ها و سخنانشان بتوانیم شخصیت آن‌ها …

نشانه های ظهور
نشانه های ظهور(۱4) / تقویم ظهور

نشانه های ظهور(۱4) /  تقویم ظهور