این بازی‌های فراماسونری و شیطان پرستی چگونه مجوز گرفتند؟ + عکس

این بازی‌های فراماسونری و شیطان پرستی چگونه مجوز گرفتند؟  + عکس

نفوذ یا ضعف تخصصی و کارشناسی در مقوله های تاثیرگذار فرهنگی در این بنیاد تا کی ادامه خواهد داشت؟ ارائه مجوز به بازی های غیراخلاقی ، ضد امنیتی ، مروج فراماسونری و شیطان پرستی و … کافی نیست تا شاید مسئولان به فکر افتاده و توجهی به عرصه بازی های رایانه ای داشته باشند

بنیاد ملی بازی های رایانه ای تحت عنوان نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای “اسرا” چند سالی است به رده بندی سنی و ارائه مجوز یا عدم صدور مجوز انتشار به بازی های رایانه ای اقدام کرده است. در این مدت نقد های بسیاری در مورد بازی های آنلاین و غیرآنلاین مجوز گرفته از این بنیاد در رسانه ها منتشر شده است که معلوم نیست به چه دلیلی و با چه پشتوانه ای در این سال ها هیچگونه توضیحی از سوی مسئولان در این مورد ارائه نشده است .
بازی رایانه ای “آیین قاتل “(Assassin’s creed) یکی از این بازی های مسئله دار و معروفی است که بنیاد سرسختانه پای مجوز این بازی ایستاده و از آن دفاع می کند .
این بازی از سال 2012 آغاز می شود . کاربر به وسیله دستگاه های پیشرفته به گذشته و در طول جنگ های سوم صلیبی در بیت المقدس در سال 1191 باز می گردد و در نقش الطائر یکی از اعضای فرقه حشاشین ظاهر می شود. فرقه حشاشین و اسماعیلیه در این بازی به دروغ نماد شیعیان نشان داده شده و به شیوه ای پیچیده شیعیان به عنوان عامل اصلی تروریسم به مخاطب القا می شود. به عنوان مثال در این بازی در پرچم این فرقه که در تمامی قسمت های قلعه آنان نصب شده است به وضوح نام حضرت علی (ع) به چشم می خورد.

 

بازی در اورشلیم دمشق و عکا روی می دهد . مرحله اول بازی با ماموریتی از سوی المعلم رئیس فرقه آغاز می شود شما(به عنوان بازیکن در قالب شخصیت اصلی بازی به نام الطیر) به معبد سلیمان می روید تا شیء جادویی “گوی عدن” را از دست شوالیه های معبد خارج کنید . این گوی که تمامی بازی بر اساس آن بنا شده است نماد قدرت و حکومت است.

 

سپس المعلم نشانی 9 نفر را به شما داده و می خواهد که این 9 نفر را در شهر های مختلف این منطقه یافته و ترور کنید .از اینجا داستان بازی شروع می شود . این 9 نفر اعضای اصلی معبد سلیمان یا همان شواله های معبد هستند که پایه گذار فراماسونری هستند . تا اینجای بازی هیچ چیز مشخص نیست . کاربر در نقش الطیر وارد شهر های مختلف می شود تا این شخصیت ها که هر کدام جزء شخصیت های برجسته و افراد مهم و ذی نفوذ شهر هستند را یافته و آنها را ترور کند . پس از آنکه هر کدام از این شخصیت ها ترور می شوند قبل از مردن با کاربر لحظاتی صحبت می کنند و به او متذکر می شوند که راهش اشتباه است و این نه نفر به دنبال برقراری صلح هستند و المعلم تروریست واقعی است .

 

 

الطیر بارها با المعلم وارد بحث می شود و روند بازی آنقدر جلو می رود تا اینکه در مرحله آخر وقتی الطیر نفر نهم (رابرت دی سابل) را به قتل می رساند وی قبل از مردن پرده از راز شوالیه های معبد می گشاید . متن زیر ترجمه آخرین سخنان رابرت با الطیر است :
” الطیر : پس کار تمامه ! نقشه هایت نیز مانند خودت بایستی آسوده شوند و از بین بروند.
رابرت : تو هیچی از نقشه ها نمی دانی تو هیچی جز عروسک خیمه شب بازی نیستی او به تو خیانت کرد پسر ! همانطور که به من خیانت کرد .
الطیر : اهل معبد ، یا واضح بگو یا سکوت کن !
رابرت : تو را فرستاده 9 مرد را بکشی …… بله 9 نفری را که از راز گنجینه محافظت می کردند و این راز را می دانستند.
الطیر : که چه شود ؟
رابرت : 9 نفر نبودند که گنجینه آدم کشها را یافتند، 9 نه ، بلکه 10 نفر .
الطیر : یک نفر دهم ؟ هرکس که این راز را بداند نباید زنده بماند نام او را به من بده !
رابرت : اوه اما تو او را خوب می شناسی و من شک دارم که او را بکشی، همانطور که مشتاق کشتن من هستی .
الطیر : کی ؟
رابرت : ارباب تو … المعلم !
الطیر : اما او اهل معبد نیست !
رابرت : تا به حال از خودت نپرسیدی چرا او اینقدر می داند؟ ….. که کجا مارا پیدا کنی …….. چد نفر خواهیم بود …… ما چه می دانیم.
الطیر : او ارباب آدمکشهاست ! (ارباب اساسین ها)
رابرت : او ارباب دروغگویان است تو ومن حال، دو گروگان دیگر در بازی او هستیم و حال با مرگ من تنها تو باقی می مانی ، او بگذارد که تو زنده بمانی در حالیکه می داند تو چه کار می کنی ؟ ”

بدین صورت الطائر متوجه می شود شوالیه های معبد در ابتدا به جای 9 نفر 10 نفر بودند که نفر دهم المعلم بوده است . اما المعلم علیه این نه نفر به پا خاسته و برای کسب قدرت و در اختیار گرفتن قطعه ای از عدن و حکومت بر دنیا اقدام به نابودی این نه نفر واز بین بردن پیمان شوالیه های معبد کرده است . بدین ترتیب الطیر پی می برد که راه خود را اشتباه طی کرده است و پس از بازگشت به قلعه با المعلم روبرو شده و وی را به قتل می رساند بدین ترتیب گوی عدن از دست مسلمانان خارج می شود . اما این پایان ماموریت نیست.
کاربر در این بازی ماجراجویی ، به شدت با داستان درگیر می شود .در قلعه اساسیون (قلعه فرقه اسماعیلیه که مقر اصلی المعلم است) قدم به قدم، پرچم این فرقه نصب شده است که کلمه ” علی ” به وضوح در آن دیده می شود . این یعنی نشان دادن حشاشین به عنوان نماد تشیع که همه شعارهای او در جهت برقراری صلح و برادری، دروغی بیش نبوده است و البته کاربر در مرحله آخر المعلم (رهبر فرقه)را به خاطر دروغ هایش به قتل می رساند…
در ابتدای بازی ، سازندگان اعلام می کنند که این بازی بر اساس شواهد تاریخی ساخته شده است در حالیکه داستان این بازی بر اساس دروغ روایت می شود و تاریخ اینگونه تحریف می شود .
این داستانِ شوالیه های معبد از زبان بازی آیین قاتل است : روایت اورشلیم در سال های تشکیل نظام معبد . 9 نفر از اعضای اصلی که فراماسونری را پایه گذاری کردند ، پس از تصرف مناطق اورشلیم و عکا توسط صلاح الدین ایوبی ، توسط یکی از فرق اسماعیلیه و رهبر آن یعنی المعلم به قتل رسانده می شوند . در حقیقت تشیع نیز یکی از اعضای معبد بود و آنها 10نفر بودند اما تاریخ به گونه ای دیگر رقم خورد . شیعیان نخواستند نظام معبد در جهت ایجاد صلح جهانی تشکیل شود آنها گوی باغ عدن را ربودند و نه نفر دیگر را نابود کردند …

 

نمادهایی از آخرالزمان با زبان های مختلف در این بازی
و این روایت تحریف تاریخ توسط بهترین بازی اکشن دنیا و بازی پرتیراژ در ایران است . جالب اینجاست که وقتی نسخه های متعدد بازی Prince of Persia منتشر می شود کسی در برابر آن موضعی نمی گیرد ، اما وقتی هالیوود از روی این بازی فیلم سینمایی تولید می کند منتقدان عرصه رسانه به شدت موضع گیری می کنند و از تحریف تاریخ در این فیلم ابراز نگرانی می کنند. حال این سوال مطرح است که بازی رایانه ای هیچ اهمیتی در برابر سینما ندارد ؟

نمادهای فراماسونری وشیطان پرستی در بازی ایین قاتل به عنوان قدرت های ویژه نشان داده می شود

 

مگر دفاع از شوالیه های معبد از این بهتر هم می شود ؟ که نوجوان ایرانی افتخار می کند که الطیر یک ایرانی است ! اگر معنی اساسین را نداند ، اما خوب می فهمد که الطیر به ظاهر یک ایرانی شیعه بوده که پس از مبارزه با شوالیه های معبد، به اشتباه خود پی برده و حالا رهبر خود را به قتل رسانده است. یکی از نشریات حوزه بازی های رایانه ای با انتقاد از اقدام یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در عرب دانستن الطیر، این کاراکتر را ایرانی خواند . امروز دعوا بر سر ملیت ابوعلی سینا نیست ، دعوا برسر ایرانی بودن شخصیت خیالی الطیر است که از طرف یک بازی رایانه ای غربی تببین شده است .یکی از سایتهای نشریات داخلی بازی های رایانه بنابر یکی از نظر سنجی هایی که انجام داد شخصیت الطیر را محبوب ترین چهره و کاراکتر در میان نوجوانان و جوانان ایرانی خواند .
حال سوال اینجاست که آیا واقعا نگهبانان معبد حافظان صلح و شیعیان از بین برنده آن هستند؟ نویسنده معروف و محقق در خصوص فراماسونری ، دکتر هارون یحیی در کتاب “فراماسونری جهانی” واقعیت ها را بیان می کند: “نگهبانان معبد عامل اصلی حملات بعدی صلیبیان به مسلمانان و کشتار آنان به شمار می رفتند . به همین علت “صلاح الدین” فرماندار بزرگ اسلام که در سال 1187م. لشکر صلیبیان را در جنگ هیتن شکست داد و اروشلیم را رهانید ، شوالیه های معبد را به خاطر جنایاتشان به مرگ سپرد ، در حالیکه پیش از این بسیاری از مسیحیان را عفو کرده بود. ”
این ها حقایقی است که توسط بازی هایی مانند آنچه که ذکر شد ، کتمان شده و تحریف می شود. بر اساس مستندات تاریخی تروریست واقعی شوالیه های معبد هستند . فیلم مستند The Arrivals که به نوعی به افشای ماهیت فراماسونری می پردازد در یکی از بخش های فیلم خود به این بازی اشاره می کند و پرده از راز ارتباط فراماسونری با این بازی بر می دارد . در این قسمت به یکی از بخش های مرتبط با این بازی اشاره می کند و نشان می دهد که جلسه مخفیانه شوالیه های معبد توسط الطائر بهم می خورد و بدین ترتیب اعضای معبد برای مقابله با مسلمانان متحد می شوند .
این بازی به شکلی به بحث مهدویت نیز اشاره غیرمستقیم کرده است و برای القای شخصیتی خاص به الطیر (قاتل معبدیون) این کاراکتر را به صورت خاصی طراحی کرده است. همچنین قسمت های دوم و سوم این بازی سال گذشته منتشر شده است و به روایت داستان باقی مانده شوالیه های معبد که به اروپا فرار کرده و به نفوذ در کشور های اروپایی می پردازند اختصاص دارد که شماره دوم این بازی به خاطر مسائل ضد دینی بسیاری که دارد به بازی کفرآمیز معروف شده است.

 

 

فعالیت بنیاد ملی در ارائه مجوز به بازی های مروج فراماسونری و شیطان پرستی تنها به این بازی اختصاص ندارد . بسیاری از بازی هایی که در جهت اهداف فراماسونری طراحی شده اند ( مانند بازی Luxor-Quest for the Afterlife ) به راحتی در سیستم اسرا مجوز فعالیت در یافت کرده اند .

 

 

تصاویری از بازی luxor که نشاندهنده گسترش فراماسونری از مصر به کل خاورمیانه است

اگر مشکل از تعهد مدیریت محترم این بنیاد نباشد قطعا حاکی از نبود تخصص و سواد کافی در تحلیل محتوای بازی های رایانه ای که دارای پیامدهایی در حوزه فرق و مذاهب است و فقد کارشناسی است.
اینگونه بازی ها با چه مبنای کارشناسی مجوز انتشار دریافت کرده اند ؟

 

فعالیت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جهت ترویج فراماسونری تنها به ارائه مجوز به اینگونه بازی ها ختم نمی شود . تابستان سال گذشته بنیاد اقدام به برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای کرد که البته برگزاری این نمایشگاه تا هفته گذشته به تعویق افتاد . نمادی که بنیاد در تابستان سال قبل برای نمایشگاه خود برگزیده بود بز بافومت بود که نمای اصلی فراماسونری و شیطان پرستی است .

 

لوگوی جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای بنیاد

ویژگی های لوگوی بنیاد و ارتباط آن با نماد شیطان پرستی

 

با انتشار نقد های متعدد در سایت ها و اعتراض به این نماد و تذکر مسئولان به بنیاد برگزاری نمایشگاه مذکور نیزبه تعویق افتاد . اما بنیاد بازی ها تا ماه ها این نماد را از روی صفحه اصلی سایت خود برنداشت تا اینکه اوایل امسال و همزمان با برگزاری نمایشگاه خود نماد جدیدی را جایگزین آن کرد.
بازی های مجوز گرفته تنها به این موارد ختم نمی شود بازی هایی با مضمون حمله به مساجد ، استفاده از مشروبات الکلی ، خشونت بسیار بالا و … تا کنون مجوز انتشار دریافت کرده اند که در این گزارش مجال پرداختن به آنها نیست . بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این سالها نه تنها در ارائه مجوز به بازی های خارجی عملکرد خوبی نداشته بلکه در حمایت و تولید بازی های رایانه ای ایرانی نیز اقدامات چندانی انجام نداده است . به نظر می رسد تاریخ در مورد خانه سینما و بنیاد فارابی این بار برای یکی دیگر از زیر مجموعه های معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رخ دادن است .
حال سوال اینجاست که نفوذ یا ضعف تخصصی و کارشناسی در مقوله های تاثیرگذار فرهنگی در این بنیاد تا کی ادامه خواهد داشت؟ ارائه مجوز به بازی های غیراخلاقی، ضد امنیتی، مروج فراماسونری و شیطان پرستی و … کافی نیست تا شاید مسئولان به فکر افتاده و توجهی به عرصه بازی های رایانه ای داشته باشند؟ آیا نهاد های فرهنگی برای پرورش نسل اینده هیچ مسئولیتی ندارند؟

منبع:مشرق

جالب بود باید مسئولین دست اندر کار ارشاد از افراد مطلع مشاوره بگیرند اما بد نیست بدانید صلاح الدین ایوبی که بعنوان قهرمان جنگهای صلیبی معرفی نمودید هم در قساوت و کشتن شیعیان شام نقش بسزایی داشته است در عوض سیف الدوله حمدانی امیر شهر حلب چون شیعه می باشد و یکی از سرداران بزرگ جنگهای صلیبی هست نامی ازش برده نمی شه

دوست عزیز از اطلاعات گرانبهای شما تشکر میکنم اما چند نکته است که باید گفته شود:
1-حشاشین یا اساسین کلمه بدی نیست. حشاشین افرادی بودند که به رهبری حسن صباح دارو تولید و پخش می کردند
2-همچنین افراد درون بازی شیعه نیستند و فرقه باطنیه دارند که برگرفته شده از فرقه اسماعیلیه است که همانند شیعیان امام علی را امام اول خود می دانستند و با تفاوت اینکه بعد از امام جعفر صادق پسر دیگر او یعنی اسماعیل را به عنوان جانشین می دانستند. همچنین مذهب شیعه تا قبل از صفویه چه در ایران و چه در کشور های دیگر به طور گسترده وجود نداشته است.
3-به نقل از پل آمیر نویسنده «خداوند الموت» به دلیل نبود امکانات حشاشیان مجبور به ترور بودند

من این بازی رو به راحتی توی بازار خریدم.خیلی جالب بود درو دیوار شهر ها نمادهای فراماسونری بود.خیلی عجیب بود دهنم وا مونده بود واسه همین اومدم توی اینترنت گشتم ببینم در موردش چیزی هست دیدم اینجا خیلی قشنگ توضیح دادین.ممنون.امیدوارم مسئولان متوجه باشن و مقابله به مثل کنن.اینقدر فیلمهای مسخره نسازن خورد مردم بدن.یکم بازی و فیلم بسازن و اونارو رسوا کنن.

این هایی که گفتید قبول. ولی اگر به قسمت دوم به بعد این سریUbisoft`s Games نگاه کنید دیگه خبری از حشاشین نیست دین assassin بازی ما مسیحیتِ!
و نکته دیگه (گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف چه بد بو است!) اگر اون بنیاد بازی ملـــــی که میگید چنــــــــد تا صفر دیگه جولوی اون مبالقی که برای سازنده های داخلی خرج میکنه دیگه این شرکت های اجنبی بازی ضد اسلام نمیسازن.
و به نظر شما اسلام مدارها این بازی ها که تمام کرک شده هستن بر اساس دین مبین اسلام پخششون حلاله؟ که مجوز هم براشون صادر میشه؟ ×بالاخره چند صد میلارد دلار خرجشون شده!!
بیدار شــید…….. درود..

نمی دانم چی بگم ، مگر ما در کشور شیعی زندگی نمی کنیم مگر اسم حکومت ما جمهوری اسلامی نیست نکند ما داریم این اسم مقدس را به دنبال خودمان یدک می کشیم شاید ، نمی دانم اما این را میدانم که اینها از آن زمانی شروع شد که کتوب سنی ها(سنت عمری ) را اجازه چاپ دادن و بعد کتب عرفان های کاذب (صوفی ها) و حالا هم این بازی ها و بعد هم معلوم نیست دگر چی می خواهد بشود ما محبین اهل بیت علیم السلام نه بهتر بگم خود من تا کی می خوام در خواب باشم حال اگر این اتفاقات به خواهد بالا و بالاتر برود باز می خواهم در خواب عمیق خود باشم پس اگر از ما بپرسن برای فرج مولا و آقامون امام زمان عجل الله تعالی فرج شریف چکار کردی می خواهم چی بگویم جرء اینکه شرمنده امام زمان و اهل بیت علیم السلام باشم
با تشکر ازدست دنکاران این سایت انشاء الله به توفیقات شما روز افزون اضافه شود
بر عمر حرامزاده لعنت

درود,
فرقه حشاشین بر باور خود استوار بودند. یعنی : Nothing Is True & Everithing Is Permitted .یعنی هیچ چیزی درست نیست و همه چیز ممکنه! اونا شیعه نبودند. در این بازی یوبی سافت بر ضد تمپلارها(همان شیطان پرستان امروزی) کار کرده. دقت کنید که فراماسونری همان شیطان پرستی نیست! من فیلمی دارم که توسط BBC پخش شده و رازهای فراماسونری رو افشا میکنه. فراماسونری یک دین هم نیست! ما مسلمان ماسون داریم، مسیحی ماسون داریم، زرتشتی ماسون داریم و و و و…. . متأسفانه هرکس توی این کشور از چیزی بدش بیاد میگن مخالف دین ماست!!! نمیرن یکم درموردش تحقیق بکنن که ببینن درسته یا غلط!

بدرود,

كامياب جان اشتباه فكر ميكني عزيزم
ماسونيك فقط مختص يهوده.و يهود با نفوذهاي فوق العاده اي ك داره تونسته ب دين هاي ديگه راه پيدا كنه تا برناه هاشو پياده كنه
همين سرمايه گذار شبكه BBC خودش يهوديه

محض اطلاع

من درباره دجال میخواستم بدونم اماموضوع شیطان پرستی بدجور من رو علاقه مند کرده اگه امکانش هست رابطه ی این 2موضوع رو هم یه جوری به ما بفهمونید که اصلا دجال کیه؟چه خواهد کرد؟و بین دجال و افراد شیطان پرست چی میگذره؟

دجال خدای فراماسون ها است دجال می خواد برزمین حکومت کنه دجال همهمون شیطانه ویک چشم داره

جالب بود ولی فکرنمیکنید یکم زیاده رویه.خود من هم متوجه اینا شده بودم(اعم از حالات دست و غیره وغیره…)اگه میشه assassin’s creed 2.3.4 روهم نقد کنید.

.شما که چیزی درباره ی فرقه ی حشاشینو حسن صباح نمیدونید باید برید دنبال ربط دادن هر چیزی به فراماسونری.باور.اگه جواب منطقی دارید به ایمیلم بفرست آدم

آقا اصلاً قبول، این بازی شیطان پرستی هست، ما با خود بازی کار داریم و می خوایم از بازی لذّت ببریم، دیگه چکار به آرم های توش و…. داریم؟

22 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان