حاميان و زحمت کشان مستند ظهور نزديک است

حاميان و زحمت کشان مستند ظهور نزديک است

یکي از اهالي روستا وارد روستا شد و فرياد زد: «ملخ ها حمله کردن» همه ي مردم روستا به جاي اينکه بروند و جلوي ملخ ها رو بگيرند، آمدند و با جلال و جبروت و احترام از اين مردي که خبر آورده بود تجليل کردند.

دوباره خبر دادند که آقا ملخ ها نزديک روستا شدند. مردم روستا دوباره به جاي مقابله با ملخ ها نشستند و اندر مضرات و خطرات و بيوگرافي ملخ سخن راندند و مقاله ها نوشتند.

آنقدر دست روي دست گذاشتند تا ملخ ها تمام روستا را احاطه کردند. برخي رفتارها رو که آدم مي بينه واقعا نمي دونه بخنده (از حماقت) يا گريه کنه (از مصيبت)!

حقيقتا اگر چند نفر مستندي در نقد يا بر ضد دولت تهيه مي کردند، اجازه مي دادين راست راست راه بروند و خوشحال باشند که به به! چه مستندي ساختند!

بحث عقائد مردم است. بحث امامت است. بحث مهدويت است. بحث قلب تپنده ي شيعه، انتظار است. تا چقدر اهمال و تغافل!

کارگردان اين مستند، مصاحبه کرده و کار خود را توجيه مي کند. اما مساله فقط يک کارگردان نيست. مساله قواي پشت پرده ي اين مستند است. آنها چه کساني هستند؟ چه جرياني هستند؟ چه فکري هستند؟

به جاي اينکه دست اندرکاران چنين فعاليت هاي مرموز و انحرافي و (از پيش مديريت شده و از بالا تامين شده) را شناسايي و برخورد قانوني کنند، شروع کردند اندر مضرات اين گونه فعاليت ها سخن مي رانند.

بماند که اين مستند از کجا سازماندهي مي شود و به کجا قصد رسيدن دارد … بماند.

اما اين را بگم (اگر چه آنها که بايد بدانند، مي دانند) اما براي آنها که نمي دانند بگويم: پسر نماينده ي مجلسي در يکي از شهرها، که البته مسئوليت رياست يکي از دانشگاه هاي شهرهاي اطراف خودش دارد و موسسه اي (اگر چه مخفي) هم در اختيار دارد، بارها و بارها و در جمع هاي مختلف (به صورتي که نقل مجالس شده)، از اينکه اين مستند ظهور، حاصل زحمات موسسه شان است، با افتخار ياد کرده و کسي هم چپ به او نگاه نمي کند. (البته مگر مي تواند چپ نگاه کند.)

حالا بودجه ي ساخت مستند را هم لابد از کمک هاي مردمي تهيه کردند!
از ما نقل کردن و از شما …

منبع:شیعه آنلاین

برادر یا خواهر عزیز سلام

کمی فکر کنید من را دشمن فرض نکنید مثل برادر
خوب حالا بهتر شد من مستند را بارها دیدم و از نظر من جمعا با 200 هزارتومان می شود همچین مستندی ساخت 2 . در ضمن کاره پخش از خود مردم بود چون مردم به این چیزا خیلی علاه مند هستن همینایی که صبای جمعه تو دعای ندبه می بینیشون . فداشون بشم صافو ساده ان مثل خودم . این که این مستند خوبه یا بده با خدا اما یه سوال شما خودت از امام زمانت چی می دونی ؟ باید وایسی تا بیاد بعد تازه ازش فیلم بسازیم ؟ مثل امامای دیگه ؟ امام هادی رو چطور و پسرش امام عسکری می تونی بدونه اینترنت 2 صفحه از زندگی اینا بگی ؟ یا امام زمان یه تفکر برای توده ای از مردم ناتوانه ؟ یا باید بدونیم که کیه ؟ چی می خواد ؟ کی میاد ؟ و چرا میاد ؟ و چه دولتی بهش نزدیکه ؟ و چه دولت و مردمی باهاش مخالفن ؟ این مستند کم کاری رسانه ملی رو نشون می ده

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان