نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ ( بخش اول )

نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ ( بخش اول )


قهوه تلخ

قهوه تلخ سریالی که این روزها با تبلیغات میلیاردی خود به اوج شهرت و فروش رسیده است.
این تصاویر مریوط به قسمت ۹ و ۷ مجموعه قهوه تلخ است .
جالبه که دو نماد فراماسونری حالا از روی غفلت یا آگاهی در این مجموعه دیده شده است .
این تصویر یک لژ فراماسونری است . لژ ها با معماری مثلث و چشم معمولا ایجاد میشوند مثلا تصویر لژ بزرگ بیلدربرگ رو ببیندید که با حالت مثلث و چشم ایجاد شده .

محاکمه - اولین وب سایت نقد و بررسی فرقه های منحرف بشریت

و این هم نمایی از ساختمانی که در مجموعه قهوه تلخ، با معیار لژهای ماسونی به نمایش در آمده :

محاکمه - اولین وب سایت نقد و بررسی فرقه های منحرف بشریت

و اما بررسی نشان دادن نظام درجه ۳ ماسونی در سریال قهوه تلخ :

به این نکته توجه کنید :

“بر اساس کتاب “مبانی فراماسونری” نوشت هارون یحیی، در صورتی که دست زیر کت با زاویه صفر قرار بگیرد نشان میدهد شخص مورد نظر دارای نشان درجه ۳ ماسونی میباشد.

محاکمه - اولین وب سایت نقد و بررسی فرقه های منحرف بشریت

این توضیح را یکی از مدیران سایت ، در رابطه با سوالی که من پرسیده بودم، دادند . حالا به تصاویر توجه کنید :

کارل ماکس، موسس مکتب مارکسیست در حال نشان دادن  نظام درجه ی ۳ ماسونی:

محاکمه - اولین وب سایت نقد و بررسی فرقه های منحرف بشریت

استالین، در حال نشان دادن  نظام درجه ی ۳ ماسونی:

محاکمه - اولین وب سایت نقد و بررسی فرقه های منحرف بشریت

و در سریال قهوه تلخ، سیامک انصاری در حال نشان دادن  نظام درجه ی ۳ ماسونی:

محاکمه - اولین وب سایت نقد و بررسی فرقه های منحرف بشریت

شما چه فکر می کنید ؟ آیا همه این ها تصادفیه ؟آیا هنوز هم باید از این نمادها در مجموعه ها و سریال های فرهنگی کشورمان ببینیم؟ آیا این سریال کارشناس (روحانی)داشته است؟
چرا باید در سریال ها از این موارد دیده شود در حالی که این همه مستند در فضای مجازی موجود است باید از طریق رسانه ها و برنامه تلویزیونی اطلاع رسانی بشود تا تمام مردم با این نماد ها آشنا شوند.

دست اندرکاران سریال قهوه تلخ باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشند.( هرچند زمان زیادی از ساخت این سریال می گذرد اما کسب اطلاعات در این زمینه برای پروژه های بعدی این مجموعه و مجموعه های دیگر لازم و ضروری است.)

منبع : نمادها


شما چه فکر می کنید ؟ آیا همه این ها تصادفیه ؟آیا هنوز هم باید از این نمادها در مجموعه ها و سریال های فرهنگی کشورمان ببینیم؟ آیا این سریال کارشناس (روحانی)داشته است؟
چرا باید در سریال ها از این موارد دیده شود در حالی که این همه مستند در فضای مجازی موجود است باید از طریق رسانه ها و برنامه تلویزیونی اطلاع رسانی بشود تا تمام مردم با این نماد ها آشنا شوند.

البته گاهي کوتاهي ها را نمي توان عامدانه تلقي کرد بلکه بايد گفت عدم شناخت و عدم توجه به اين گونه مسائل باعث اين گون اتفاقات در اين زمينه مي شود.

اين نمادها كه تاثيري رو كسي نميذاره.اگر هم كسي ميخواد چزي رو تبليغ كنه بهته كه اساسي تر كار كنه.

میدونی من هم مثل تو فکر میکردم چون اطلاع نداشتم ولی اگه بری و کمیتحقیق کنی مطمعنم نظرت هم عوض میشه.برو و تحقیق کن.و این رو به یاد داشته باش این خواسته و هدف اوناست تا ما اینطور فکر کنیم.واقعیت یه چیز دیگه ست

واقعا متعسفم براتون.
تا حالا به کسی خبر بد دادید؟
اولش انکار میکنه و میگه نه!!!
حالا قضیه ماست دیگه نمیخوایم قبول کنیم که اینقدر بهمون نزدیک شدن…

همون طور که میبینید تعداد زیادی از دوستامون یا حتی میشه گفت هر کسی که ای صفحه رو دیده نظر خودش رو گذاشته . این نشون میده که تقریبا همه از مسائل فراماسونری در ایران یک اطلاعات کمی دارن.خود من یکی از محققین این مسئله هستم و حتی کلاسهایی هم بر ضد این مسائل در تهران برای جوان های دبیرستانی برگزار میکنم . حالا شما با حتی یک کم فکر کردن میتونید بفهمید که وقتی عموم مردم ایران اینقدر از مسائل فراماسونری اطلاعات دارن ممکنه که وزارت ارشاد کشور ما که بر اساس قوانین اسلامیه تا این موقع از این موضوع در این مجموعه با خبر نشه …؟!
{عاقلان دانند….}

اقای امیر مهدی ب نظر من این خوبه ک ما روشنگری کنیم اطلاعاتمونو زیاد کنیم و خلاصه هر کاری رو ک برای شناختن حق از باطل لازمه انجام بدیم ولی مشل ابنجاست ک ما تا ی کم اطلاعات کسب میکنیم خودمونو علامه ی دهر میدونیم راجع ب دیگران قضاوت میکنیمو روشون برچسب میزنیم؛خدا نکنه ما تو زندگیمون بنا ب هر دلیلی دست ب قضاوت بزنیم،این کار کار ما نیست و زمانش الان نیس…

منم خیلی وقتا کت که میپوشم دستمو میکنم زیر کت. یعنی منم الان ماسون درجه 3 هستم؟! ای خدا کی بشه به درجه استاد اعظم برسم!!!
خدا شفاتون بده با این مطلبتون

خاک بر سرتون کنم با این کشفی که کردین!امیر راست گفته:خدا شفاتون بده.نمیدونم کی از جهل و خرافات نجات پیدا میکنیم

امیدوارم توی قیامت جواب مهران مدیری رو بتونین بدین.من از نزدیک با ایشون در ارتباط هستم.آقای مدیری یک از افراد کاملا پاک و درستکار و خداپرسته که من بالاش قسم میخورم اما شما دست به تهمت خوبی دارین آفرین

Hazineye sakhte in serial ro yek framason dade va be hamin dalil az neshane haye framasoni dar seial estefade shide.
Dar zemn chera be framason ha tohin mikonin. Khobe yeki be mosalmona tohin kone ?

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جالب بود

اصلا باورم نمیشه ازتون ممنونم که ما رو آگاه کردین

آخه خجالت نمي كشيد كه در مورد شكل اين ساختمانها كه معاري اين مملكته و از گذشته هاي ما به جا مونده اينجوري حرف مي زنيد و به اين فرقه ها ربطش ميديد؟ همين بدبيني شماهاست كه نميزاره پيشرفتي تو هنر اين مملكت حاصل بشه. كاملا مشحصه كه اين حرفاتون در مورد ساختمان هاي اين سريال مغرضانست براتون متاسفام با اين افكار پوچ و احمقانتون.

واقعا خدا شفاتون بده اميدوارم بتونين اون دنيا جواب آقاي مديري رو بديد البته فكر نكنم آدماي كثيفي مثل شما به اون دنيا اعتقادي داشته باشن.

خوش خیالا این حرفارو باور نکنین. این حرفا با کدوم سند اثبات شده؟ کور بشه چشم کسی که نمیتونه ببینه یه نفر بتونه با ذهن خلاقش پول دربیاره.نه با با اختلاس های میلیاردی. نوش جونت مهران مدیری. دمت گرم. خیلی مردی

سلام
اصلا موضوع مدیری نیست موضوع خودمونیم که چقدر هواسمون جمعه،چقدر اونا پیش اومدن اصلا کیه که از مدیری بدش بیاد ولی چشم رو واقعیت میشه بست؟ تو گوگل بنویس فراماسون در ایران فقط هم عکسها رو ببین و ادرس رو مثلا میدون انقلاب مترو ولی عصر ، واقعا اتفاقی نیست البته فراماسون خطرناکترینه چون از بین خودمون یار کشی میکنه یه مشت کذب قاطی واقعیت می کنن میذارن تو اینترنت میگن ما ضد فراماسونیم تا تو بادیدنش بگی این چرت وپرتا چیه پس فراماسون جدی نیست، اقا هواسا جمع باشه.
ضمنا برادر اهل تسنن ما به شما بی احترامی نمی کنیم تو ایران شیعه و سنی با هم وصلت می کنن حالا یکی یه چیزی میگه اونو عمومیت نمیدن اونم تو فضای اینترنت البته شما اخر نظرتون به ما بی احترامی کردی. یا علی

لیلا خانم لطفا نظر بده فحش نده اینجا خونتون نیست که با ادبیات بابا نه نت نظر بدی عزیزم.
در ضمن نظر دادن در مورد این چیزا نیاز به مطالعه در باره فرقه شناسی و جامعه شناسی و… داره نه اینکه هنوز خودت رو نشناختی اداب اولیه نظر دادن رو نمی دونی بیای اظهار نظر کنی.

سلام
یهدی الله لنوره من یشاء
خدا هرکه را بخواهد یه نور خودش هدایت می کند
اقا یه تحقیق مگه چقدر زحمت داره؟
به قول اقا حسین تو گوگل بنویسید فراماسون در ایران نتیجه رو ببینید.
و اینکه 13فروردین روزیه که یهودیها هفتاد هزار ایرانی رو کشتن از اون روز تا حالا هر سال جشن ماهان سوزی می گیرن.
(تو اینترنت بنویس ماهان سوزی)
از امریکا بابت سریال قهوه تلخ به مدیری جایزه میدن (چرا به کارگردان اخراجی ها یا ملک سلیمان که در تاریخ پر فروش ترین بودن جایزه ندادن).
تو عکسهای خانوادگی هر کدوم مون میتونه مصداقهای فراماسون باشه اما هدف درون مایه نگریه نه سطحی نگری مسئله شیوع این تفکر و فرقه هست نه اینکه شما در سیزدهم بدنیا اومدید یا دست تو کتتون کردید عکس گرفتید لطفا سفسته نکنید به اصل مطلب بپردازید.
تورو خدا فقط یه کمی تحقیق و بعد یه خورده تفکر.
والسلام علی من اتبع الهدی.
و سلام بر انان که تابع هدایتند.

آفرین منم با شما هم نظرم نه حالا دیدن این فیلم خیلی فروش کرده دارن براش حرف در میارن. اصلا از همون روز ازل اینجوری بوده که هر کی کار فرهنگی میکرده دائم پشت سرش حرف بوده.
فعلا……

با سلام خدمت دوستان عزیز.اولا برای اینکه بفهمید چی درسته و چی غلط به خودتون مراجعه کنید.باید بدونید که هر انسانی حول شخصیت خود می اندیشد . یعنی تا بدبخت نباشید حقیقت بدبختی را درک نخواهید کرد و همینگونه خوشبختی.هنگامیکه حاکم باشید اندیشه هایتان هم در راستای حکومت داری رشد خواهد کرد و همینگونه جایگاههای مختلف.برای مثال انسانی که با دروغ رشد کرده آنچنان بر آن تسلط می یابد که یک انسان راستگو در مواجه با آن گاملا در خواهد ماند.زیرا تا جزئی از شیطان نباشیم از تفکر شیطانی بی بهره ایم و براستی ما چه می دانیم که تفکر شیطانی چیست؟ ثانیا برای درک حقایق لازم است که ابتدا خود را شنا خته و پس از آن خدا را تا با رحتی که از جانب او نثارمان می گردد تاریکیهای جهل را کنار زنیم.من با تامل نظرات دوستان را به دقت مطالعه نمودم.عده ای شدیدا بر وجود فراماسونری و تفکر شیطانیشان پا فشاری نموده و عده هم آن را نقض نمودند.حال به نکته ای اشاره می کنم که مورد توجه قرار نگرفته است .من به وجود فراماسونری و حربه های پلیدشان اعتقاد دارم ولی آیا این سوال برای همفکران من پیش آمده است که چرا حکومت فعلی ایران که صدا و سیما را در اختیار دارد به کنکاش این موضوع نمی پردازد.بله پرداخته است ولی زمانی اندک(1 ساعت در سال).برادران و خاهران ایرانی و ایمانی بدانید که رهبران ما تنها نوری هستند در فضای تاریک چراکه تمامی چراغ ها را خاموش و قلم را از دست ادیبان ربوده اند.پر واضح است که در این فضای خفقان مسلمانانی چون من و شما حتی بر کور سویی نیز بسنده خواهیم نمود و آنها این مهم را می دانند چراکه همانگونه که در اول ذکر نمودند آنها حاکمانه می اندیشند و ما چه می دانیم که تفکر حاکمان چگونه است؟ آنها دین را ابزاری در جهت راهبرد اهداف خود قرار داده اند.آیا هیچگاه این سوال را از خود نپرسیده اید که چرا هنگامیکه ما انتخاباتی در پیش داریم جبهه گیری غرب علیه ایران تمامی جهان را به خود ناظر می بیند.آیا شیطان بزرگ(آمریکا) نمی داند که اگر بر ایران فشار بیاورد در واقع بر اسلام فشار آورده و پاسخی محکم از سوی ملت ساده اندیش ایران را در پی خواهد داشت.آری شیطان بزرگ این را می داند و این تنها سیاستیست کثیف برای کشاندن مردم بپای صندوق های رای.به طور حتم اندیشه خود را به شدت در تقابل با این تفکر می یابید و با خود می گویید که چگونه ممکن است که رهبر عزیزمان اینگونه انسانی باشد پس بدانید که شک لازمه ایمان است پس از خداوند جبار بخواهید که پرده ها را از چشم ها و گوش هایتان برباید تا به حقیقت برتر دست یابید.به امید روزی که روشنفکران پرده از رخ برتابند.(س.م.د) 23 ساله

خارجیا یه کلمه ای دارن با نام “Sick”که من نتونستم معادلش رو توی فارسی پیدا کنم.
Im Sick of these bullshit
میشه گفت بیزارتر از بیزاری..
از این همه اراجیف و چرت و پرت..
این همه آت و آشغالی که تحویل مردم میدن تحویل جوونا..
نشانه های ظهور! علایم دشمنان امام زمان! 313 گروه و فرقه متحد امام زمان! کابالرا و جادوگرای معبد! شیطان پرستی! مصر باستان! روم و یونان قدیم! دجال! چشم جهان بین! شیطان غلیظ شده! کوفت! درد! زهرمار!
جوونایی مثل من و شماها تا کی قراره سرگردون این اراجیف باشیم..
ازتون میخوام کمی عقب تر بشینین و از دور به این حرفایی که میزنن گوش کنین..
شاید به خودتون اومدید..
خدای یکتا کمکتون کنه..

78 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان