نماد ها يا آدمك هاي المپيك لندن 2012 ………….

نماد ها يا آدمك هاي المپيك لندن2012  ………….

( نماد دجال در ادمك المپيك  ۲۰۱۲ )

[تصویر: thumbnail_8.jpg]

[تصویر: 11005mascotstand.jpg]

اين آدمك المپيك خيلي جالبه جدا از اينكه يك چشم هست و خود آدمك نماد دجال هست! روي سرش هم يك نماد وجود داره كه ميشه نماد روي سرش را دو جور تفسيرش كرد :
۱- اينكه خودش يك چشم هست
۲- اگر دقت كنيد مثل يك هرم هست با راس جدا و چشم در وسط هرم
كه در دو حالت ماسوني هست .

عروسک های مزبور  تنها با داشتن یک چشم ، ناخودآگاه توجه ما را معطوف به علامت تک چشم فراماسونری و دجال آخرالزمان می کنند. تک چشم  یکی از نمادهای اصلی فراماسونری است و استفاده صریح از این نماد به عنوان یکی از نمادهای المپیک 2012 با توجه  به اينكه لوگوی این دوره از بازی ها هم در ارتباط با فراماسونري بوده است پس ميتواند در بردارنده ي اين پيام باشد كه  مي بايست منتظر اتفاقات جديدي از اين دست در برنامه هاي افتتاحيه و اختتاميه مسابقات باشيم و برگزاری بازی های المپیک در کشور انگستان وشهر لندن (مرکز و مهد فراماسونری در جهان) و آن هم در سال 2012 ، سالی که صیونیست ها نگاه ویژه ای به آن دارند، خود نیز بسیار قابل تامل است.

معمولا عروسك ها ي بازي هاي جهاني مورد استقبال مردم جهان قرار ميگيرند و با نزديك شدن به زمان بازي ها اين استقبال به اوج خود ميرسد و در كشورها مختلف دنيا  به وفور ديده مي شوند و بسياري از شركت هاي تجاري براي تبليغ كالاهاي خود از آنها استفاده ميكنند و به راحتي ميتوان اين سمبل ها را در آن برهه زماني در هر مجتمع تجاري و هر شركتي  و هر خانه اي يافت .

بدين ترتيب به راحتي نمادهاي شيطاني به زندگي روزمره انسانها وارد مي شوند و البته اين بار ورودي شيرين ،زيرا كه سمبل بازي هاي المپيك شده اند بازيهايي كه نماد صلح و دوستي اند.

اما اين پديده در جامعه  خودمان حساس تر خواهد بود ، شباهت ظاهري اين عروسك با دجالي كه در كتب ديني ما وعده ظهورش را در آخرالزمان داده اند و از علائم ظهور منجي عالم بشريت و يكي از نمادهاي ظلماني آخرالزمان است و با نابودي آن مقدمات ظهور موعود محيا ميشود،  سوال هاي زيادي را در ذهن ايجاد ميكند. آيا رازي ديگر در پس اين انتخاب هست؟

با نگاهي اجمالي ميتوان ديد با انتشار و پخش اين عروسك ها در جامعه ، اين نمادي كه كودكان ما بايد ياد بگيرند با آن مبارزه كنند به سادگي وارد دنياي كودكي شان مي شود و با آن انس و الفت ميگيرند! آيا اين ها در آينده قادر خواهند بود با دنياي كودكي خود مبارزه كنند؟!

و حقيقتا مي توان فرمايشات رهبري را درك كرد كه اكنون دوران جنگ نرم است و دشمنان درصدد تسخير دل و عقل ملت ها هستند پس با اين اوصاف مسئولين فرهنگي از اكنون بايد فكري براي اين معضل بكنند و در صدد راهي منطقي براي جلوگيري از انتشار سمبل هاي بازيهاي المپيك 2012 در جامعه باشند!

منبع:روی عکس ها نوشته!

سایتتون خوبه ، امیدوارم با این زمینه سازیهایی که دارند می کنن خود آقا تشریف بیارن انشا ء الله

با سلام در عکس پایین دو عروسک ونلاک و مندویل طوری در کنار هم قرار گرفته اند که با دقت و احتساب رنگین کمان پشت سر دو چشم و دست وسط تصویر جغد را که از مهمترین نماد های فراماسون هاست می بینیم رنگین کمان سر جغد دو چشم چشمان جغد و دست وسط منقار جغد است با تشکر حمید حبیبی از کیش

سلام دقت کردین اون نماد آبی رنگه سم داره  یعنی از این به بعد المپیک جنها و شیاطین و انسان……

سلام

دو عروسک تک چشم به عنوان نماد مرد (با حرف m روی سرش) و نماد زن (با حرف W روی سرش)
روی سینه عروسک نماد زن نماد المپیک (کلمه zion) نوشته شده (چون دجال یک زن است)
ارتفاع عروسک نماد زن بیش تر از نماد مرد است. (چون دجال یک زن است)
توجه عروسک نماد مرد در ناحیه آلت او تمرکز دارد (ناحیه آبی رنگ)
….

باید اطلاع رسانی کرد.

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان