آیت الله صافی : آل‌سعود و آل‌خلیفه وحشی‌اند

آیت الله صافی: آل‌سعود و آل‌خلیفه وحشی‌اند

آل سعود و آل خلیفه وحشی تر از این هستند که این مطالب ما به گوششان برسد.

معظم له، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دختران بسیج دانش آموزی کشور گفتند: بنده در ابتدای سخنم نسبت به این جنایات و هتک حرمت به قرآن کریم، توسط حاکمان خود فروخته که سیاست های بیگانگان را در ممالک اسلامی پیاده می‌کنند، اظهار تأسف می‌کنم.

حضرت آیت الله صافی، افزودند: این جنایات را در حالی صورت می دهند که ادعای آن ها و به ویژه آل سعود، گوش فلک را کر کرده است و نمی دانم وحشی‌گری آن‌ها که در تاریخ سابقه نداشته است، را با چه زبانی بیان کنم.

ایشان گفتند: در هر صورت اهانت به قرآن که اهانت به و پیامبر اسلام‌(ص) و امام زمان‌(عج) است را به امام عصر‌‌(عج)تسلیت عرض می‌کنم؛ البته این آل سعود و آل خلیفه وحشی تر از این هستند که این مطالب ما به گوششان برسد.

این مرجع تقلید تصریح کردند: در طول تاریخ گردنکشان در مقابل دین اسلام قد علم کردند تا نور اسلام را خاموش کنند، اما موفق نشدند و روز به روز بر عظمت و قدرت اسلام افزوده شده است و امروز نیز بر عظمت اسلام افزوده می شود.

*دعوت به اسلام، دعوت به انسانیت است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی افزودند: دعوت به اسلام، دعوت به اخلاق کریمه و انسانیت است؛ از این رو هر انسانی که روح سالم و بلندی داشته باشد آن را خواهد پذیرفت.

ایشان گفتند: ما افتخار می کنیم که شیعه اهل‌بیت‌(ع) و پیرو قرآن هستیم و امیدواریم که در این دنیای امروز که مادی گری و الحاد و گرایش های انحرافی تبلیغ می شود، با استقامت دینی بر تبلیغات و ترویج قرآن بیافزاییم.

این مرجع تقلید افزودند: اگر کسی بخواهد با خدا آشنا شود، باید با قرآن و مبانی و معانی مختلف آن آشنا شود؛ البته باید عمل به قرآن و احکام خدا را فراموش نکنیم.

حضرت آیت الله صافی‌گلپایگانی، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب تصریح کردند: احکام خدا تا روز قیامت ثابت است و حجاب اسلامی از افتخارات دین ماست.

*چرا فرانسه مخالف حجاب است؟

ایشان همچنین با اشاره به فشارهایی که از سوی دولت فرانسه نسبت به جلوگیری از حجاب زنان مسلمان در این کشور، گفتند: امروز اگر می‌بینیم در کشورهایی فشار می‌آورند که حجاب را از سر زنان مسلمان بردارند، به این دلیل است که آن‌ها می‌دانند ظاهر شدن زنان با حجاب اسلامی، عظمت زن مسلمان را نسبت به زنان غیر مسلمان نشان می‌دهد.

معظم‌له یادآور شدند: در اسلام عظمت فراوانی نسبت به شخصیت زنان داده شده است؛ از این رو هر زنی که این آیات را می خواند باید به خود و به دین خود ببالد.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: البته نباید فکر کرد که در مسیر تعالی و تکامل زن و مرد با هم تفاوتی دارند؛ و بدانید که هرکسی که در مسیر الهی گام بردارد به خدا نزدیک خواهد شد.

حضرت آیت الله صافی گپایگانی خاطرنشان ساختند: امیدواریم این معارف ناب اسلام و قرآن بیش از پیش در جامعه ما رواج پیدا کند.

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه های صورت گرفته علیه دین اسلام، گفتند: دشمنان متأسفانه نمی گذارند اسلام در دنیا ترویج و عظمت پیدا کند و الا اسلام به راحتی در تمام دنیا رشد و توسعه پیدا می‌کند.

*همه برای تقویت نظام تلاش می‌کنند

معظم له گفتند: هویت دینی نظام جمهوری اسلامی نباید تضعیف شود و هر کسی باید به نوبه خود در تقویت معارف دینی و اعتقادی نظام اسلامی تلاش کند.

منبع : مرکز خبر حوزه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان