هشدار شدیداللحن آیت‌الله صافی به حکام عربستان و امارات

هشدار شدیداللحن آیت‌الله صافی به حکام عربستان و امارات

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ

بیداری و نهضت اسلامي مردمی که در بند حکومت‌هاي اسلام‌ستيز و مزدور استعمار می‌باشند و لبریز شدن کاسه‌ صبر و تحمل آنان خصوصاً در کشورهاي عربي از حوادث بسیار مهم تاريخ معاصر می‌باشد.

اين حرکت آزادي‌خواهانه از تونس آغاز و به سرعت منطقه را فراگرفت؛ مصر، يمن، ليبي و بحرين زير پوشش اين نداي اسلام‌خواهي و استعمارستيزي قرار گرفتند و سران استعمار مخصوصاً آمريکا را که با اين حکّام مزدور و حمايت از آنان جهان عرب را زير امپراطوري خود قرار داده و بر ثروت‌هاي طبيعي اين کشورها از نفت و غيره تسلط داشته‌اند، به چاره‌جوئي مزوّرانه و مداخله‌گري برانگيخت؛ و با اينکه از نظر مردم دنيا سقوط قذاقي دیکتاتور در همان روزهاي اول انقلاب مردم ليبي مسلم بود، این جرثومه‌ی خیانت به اسلام با کمک‌هاي آشکار و پنهان استعمار، مردم ليبي را شب و روز از زمين و هوا قتل عام مي‌نمايد.

و همچنین آمریکا و سران استعمار به مقابله با انقلاب بحرین که صد در صد بر سلطه غرب و آمريکا به وسيله‌ي آل خلیفه پايان مي‌بخشيد پرداختند و به وسيله‌ی حکومت‌های همسايه‌ي بحرين وارد عمل شدند و نيروهاي نظامی اين حکومت‌ها را به اين کشور گسیل داشتند تا انقلاب مردمی را سرکوب و سلطه‌ي آمريکا را بر اين کشور استمرار دهند.

ما از حکومت امارات هيچ توقعي نداريم و هويت واقعی او بر دنیا آشکار است. از حکام سعودي که خود را مسلمان و خود را حامي مسلمانان مي‌دانند؛ سؤال مي‌کنيم: همکاري‌ نزديک به يک قرن شما با استعمار انگلیس و آمريکا چه وقت پايان مي‌پذيرد؟ چرا شما به‌خود نمي‌آئيد؟ و به عزت و استقلال اسلامی برنمی‌گردید؟

جهان اسلام به خصوص کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق گرفتار برادرکشي و قتل‌عام‌هاي همه روزه است که دنیا ‌مي‌داند منبع و مصدر‌آنها کجا می‌باشد. از شما مي‌پرسيم آيا اسلام به شما اجازه داده که ظالم را در برابر مظلوم حمايت کنيد؟ آيا نمي‌دانيد که حکومت آل خليفه با آن نفرات معدود، مسلمانان بحرين اعم از شیعه و سنی را از همه‌ي حقوق خود محروم نموده است؟

آيا اکثريت قريب به اتفاقِ مردم که خواستار حقوق اسلامي خود هستند صاحب بحرین‌ می‌باشند یا آن چند نفر مزدور ‌و دشمنان اسلام که شما به بهانه‌ي درخواست آنها و در واقع به فرمان آمريکا نيرو به بحرين مي‌فرستید؟ چرا از خشم و غضب خدا نمي‌ترسيد و چرا از سرنوشت دیگران عبرت نمي‌گيريد؟

مسلمانان در تمام دنيا تصمیم گرفته‌اند که مجد و عظمت دیرین را تجديد کنند و بیگانگان را از کشورهاي اسلامي بيرون کنند. چنانکه بن علي و مبارک را بيرون انداختند

انّ موعدکم الصبح اليس الصبح بقريب.

منبع :شیعه نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان