اخبار و مطالب مرتبط با توهین یک همجنس باز ملعون حرامزاده (شاهین نجفی) به اهل بیت علیهم السلام

 

اخبار و مطالب مرتبط با توهین یک همجنس باز ملعون حرامزاده (شاهین نجفی) به اهل بیت علیهم السلام که قلب شیعیان و مولای شیعیان آقا امام زمان ارواحنا فداه را به درد آورد…

 

شاهین نجفی خواننده ایرانی مقیم آلمان که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز به امام هادی(روحی فداه) روانه بازار کرده، به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.

 

در پی انتشار این آهنگ توهین آمیز، حضرت آیت الله العظمی «لطف الله صافی گلپایگانی» از مراجع عظام تقلید شیعه، با صدور فتوایی حکم جسارت کنندگان به امام هادی (ع) را اعلام کرد.

 

 

بر همین اساس حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پاسخ به استفتائی در مورد توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام، فرمود: چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشد مرتدند.

 

گفتنی است یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، وعده داده که این مبلغ را به عنوان جایزه از طرف شیعه آنلاین به قاتل این خواننده موهن تقدیم کند.

 

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به نقل از کمپین مجازات خواننده هتاک “شاهین نجفی” با هدف اجرای حکم ارتداد وی طبق احکام صریح اسلامی تشکیل شد.

 

خواننده هتاک فتنه ۸۸ که مدتی است به خارج از کشور گریخته است در تازه ترین اثرش هتاکانه مقام شامخ ائمه را مورد جسارت قرار داده و با بیان الفاظی رکیک که از بیان آن معذوریم قلب همه دوست داران اهل بیت را جریحه دار کرده است.

 

در این وبلاگ آمده است: از تمامی شیعیان و بلکه همه مسلمانان محب اهل بیت تقاضا داریم در صورتی که به هر نحوی به این فرد مرتد دست رسی دارند او را به سزای اعمالش رسانده و روانه دوزخ ابدی اش نمایند.

 

گفتنی است پایگاه خبری عصر امروز پیش از این مستندا با استفاده از روایات اسلامی به بررسی علت واقعی دشمنی وی و امثال او با اهل بیت “ع” پرداخته بود.

 

پیامبر خدا(ص) می فرمایند: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

 

 

لینک های مرتبط :

حکم ارتداد شاهین نجفی توسط آیت الله صافی صادر شد + حکم

به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم “نقی”، به امام هادی (علیه السلام) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.
 

نامه پرشور دانشجوی یزدی امام صادقی در واکنش به اهانت شاهین نجفی ملعون به امام هادی (علیه السلام)‎

اهانت شاهین نجفی ملعون به امام هادی(علیه السلام) آغاز این جریان نیست که ثمره یک شجره خبیثه است. ماجرایی که مدت‌هاست ادامه دارد و خبرهایش از گوشه کنار به گوش می‌رسد. ماه‌هاست که….

 
بسمه تعالی/هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم (علیهم السلام) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است و اگر توسط غیر مسلمانی باشد داخل در عنوان سابّ النبی(صلی الله علیه وآله) است.
 
به گزارش شیعه آنلاین، وبلاگ انتقام نوشت: طبق حکم صریح فقهی ناصبی واجب القتل است.
 

جایزه ۱۰۰ هزار دلاری برای کشتن شاهین نجفی

خبرگزاری آریا- پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

 

اولین سوء قصد به جان شاهین نجفی

خبر های که به دست ما رسیده است شاهین نجفی از آلمان که در آن سکونت داشته است به شهری در سوئد به نام گوتنبورگ مهاجرت یا بهتره بگم فرار کرده است ، که در این شهر مورد حمله با چاقو قرار گرفته است البته در این حادثه شاهین نجفی صدمه  نمی بیند و فقط از ناحیه شانه راستش به صورت سطحی جراحت بر میدارد.

 

شاهین نجفی: این توهین باید اتفاق می افتاد!! *فیلم/حمایت شبکه های ضد انقلاب

این خواننده مرتد وقتی شبکه بی بی سی فارسی را مدافع خود می بیند، در اظهارات سخیف خود توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام می گوید: «این یک اتفاق بود و به نظر من باید -اتفاق- می افتاد[!]

 

آلمان از شاهین نجفی حفاظت می کند!

صدای آمریکا: «پلیس آلمان اعلام کرد از جان شاهین نجفی هنرمند ایرانی ساکن کلن در برابر تهدید بنیادگرایان حفاظت خواهد کرد.»

 

این خواننده کثیف میگوید: کارم آگاهانه بود!

طی مصاحبه اختصاصی بی بی سی فارسی با شاهین نجفی وی هتاکی خود را به ساحت مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) آگاهانه دانست.

 

تشکیل کمپین اعدام “شاهین نجفی”/کمپین مردمی به راه افتاد؛ ‘شاهین نجفی’ را اعدام کنید!

کابوس مرگ در انتظار خواننده هتاک به اهل بیت(ع)/تشکیل کمپین اعدام “شاهین نجفی”/ خبرگزاری فارس: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

 

اتحاد فعالان سایبری مسلمان علیه «شاهین نجفی»

انتشار موسیقی توهین‌آمیز “شاهین نجفی” علیه مقدسات اسلام باعث شد ضمن بالاگرفتن موج اعتراض‌های شیعیان در فضای مجازی، اغلب کاربران مسلمان این فضا در برخورد با این خواننده متحد شوند.

 

حمایت bbc فارسی از شاهین نجفی

در حالی که انتشار اخبار توهین یک خواننده رپ به امام هادی علیه السلام موجی از انزجار را نسبت به این اقدام ایجاد کرده، بی بی سی فارسی از این خواننده حمایت کرد.

 

سایت شاهین نجفی هک شد +سند

پس از توهین شاهین نجفی که حکم ارتدادش توسط آیت الله صافی گلپایگانی صادر شد به حرم ائمه و امام هادی و امام زمان(ع) گروه جهاد مجازی سایت این فرد را هک کرد …

 

کیهان: شاهین نجفی به وحشت افتاده است.

روزنامه کیهان در شماره روز یکشنبه خود به حاشیه های پیرامون اقدام تازه شاهین نجفی خواننده رپ پرداخته است.
 

امــا انگار ایـــنبار شاهین نجفی واقعا شیطان پرست است !!!

 

رپ‌ خوانی حزب‌اللهی‌ها در پاسخ به شاهین نجفی + دانلود

 در واکنش به هتاکی شاهین نجفی جمعی از فعالان فرهنگی حزب‌اللهی شعر «مرتد» را که پریشانی مرتد ترسان از کشته شدن را تصویر می‌کند به سبک رپ خواندند.
 
 

رادیو اسرائیل ضمن حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز خواننده رپ ایرانی نسبت به مقدسات شیعه، صدور حکم ارتداد وی توسط مراجع تقلید را حرکتی افراطی خواند و از انتقال وی به محلی نا‌معلوم در غرب آلمان خبر داد. 

«منوشه امیر» که ظاهرا از حرکت ضد شیعی شاهین نجفی، خواننده شیطان پرست مقیم آلمان بسیار خشنود شده بود، آمادگی خود را برای پذیرایی گسترده از وی در «اورشلیم» اعلام کرد. 

 

 

طرح های گرافیکی درباره این حرامزاده :

شاهین نجفی، سگ انگلیسی

طرح: از سلمان رشدی تا شاهین نجفی 

http://www.681.ir/2299/shahin-najafi-in-hell.php

http://www.afsaran.ir/link/85144

http://www.afsaran.ir/link/85304

http://www.afsaran.ir/link/85386

http://www.afsaran.ir/link/85456

http://www.afsaran.ir/link/85524

 

 

کلیپ درمورد توهین سازمان یافته شده به امام هادی (علیه السلام) :

برای مشاهده در آپارات کلیک کنید.

 

کلیپ محکوم به فنا :

برای مشاهده در آپارات کلیک کنید.

با سلام ببخشيدا ولي با اجازتون من مطالبتونو ميذارم تو وبم تا بقيه هم بتونن استفاده  كنن.البته اگه از نظر شما مشكلي داره بيايد و اطلاع بديد مطالبو بر ميدارم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان