اظهارات سخیف شیخ عربستانی : ایرانیان مجوسند و عاشورا روز شادمانی!

اظهارات سخیف شیخ عربستانی: ایرانیان مجوسند و عاشورا روز شادمانی!

شیخ ناصر بن سلیمان العمر، دبیركل بنیاد مسلمانان عربستان سعودی و از چهره های سرشناس و افراطی وهابیت، گفت: ایران كشوری شیعی نیست بلكه آنها مجوسی اند!

این شیخ افراطی وهابی در ادامه تاكید كرد كه فهماندن این موضوع ( مسلمان نبودن ایرانیها) به تمام امت اسلامی، وظیفه علما و طلاب علوم دینی می باشد و تمام افراد امت اسلامی چه زنها و چه مردها این وظیفه را بر دوش دارند و باید برای وضوح این امر برای سایر ملت های مسلمان تلاش كنند!

شیخ ناصر بن سلیمان العمر در بین سخنانش آیه ای از قرآن كریم (فاسألوا أهل الذكر إن كنتم لا تعلمون) را ذكر كرد و گفت: امت اسلامی در مرحله بسیار حساسی قرار دارد و ما باید تلاش خودمان را چند برابر كنیم تا جلوی این افكار فریبنده ایرانی را در بین مسلمانان جهان بگیریم.

وی همچنین وعده داد تا دروسی را با این موضوع به دروس فقهی اضافه خواهد كرد.

وی در خلال درس روز یكشنبه خود در مسجد خالد بن ولید در شهر ریاض عربستان گفت: دو موضوع مهم و خطرناك در جهان اسلام وجود دارد كه مسلمانان باید با تامل بیشتری به آنها بنگرند كه یكی افكار لیبرالی و لائیك می باشد و دومی كه بسیار خطرناكتر می باشد نفوذ ایرانی ها در بین مسلمانان جهان اسلام است كه باید با این دو مبارزه شدید و فقیهانه ای بشود.

او با انتقاد شدید از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) آن را فریبنده توصیف كرد و گفت ایران تشیع را بهانه ای برای فریب دادن مسلمانان قرار داده همانطور كه شیعیان عشق به اهل بیت را بهانه ای برای نشر افكارشان قرار داده اند!

العمر در ادامه سخن پیامبر اسلام (ص) را نیز تحریف كرد و از قول پیامبر(ص) گفت: “تركت فیكم ما إن تمسكتم به لن تضلوا بعدی أبداً، كتاب الله و(سنتی)”.

این شیخ سعودی بعد از انتقادات شدید از سیاستهای ایران در جهان ، شروع به انتقاد از شیعیان كرد و گفت: آنها عاشورا را تبدیل به روز عزا و ماتم كرده اند اما در واقع عاشورا روز پیروزی و شادمانی است!

وی در پایان سخنانش به شاگردانش تاكید كرد كه ایران كشوری مجوسی می باشد و فریب فتنه هایش را نخورید!

منبع :شیعه آنلاین،

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان