صمدی آملی : یزید و قاتلان امام حسین (علیه السلام) هم به بهشت می روند! + فایل صوتی

قواعد فلسفی و عرفانی با منشا یونانی و مبناهای ذوقی و من عندی ، به طرق مختلف انسان را به انحراف فکری می کشاند! اساسی ترین مشکل مدرسه فلسفه و عرفان مصطلح، خود بنیادی نظری و اعتقادی و بی توجهی و بلکه مخالفت با  تعالیم برهانی و عرفانی اصیل و صحیح اهل بیت علیهم السلام است. این خود بنیادی  و بی توجهی و عدم پایبندی فلاسفه و عرفا به آموزه های اهل بیت علیهم السلام، در عرصه های گوناگون اعم از اصول و فروع دین خود را نشان می دهد.

کلیاتی از بحث آقای صمدی آملی :

آقای حسن زاده اعتقاد دارند که ماهیت هم تشکیکی است . که منشا این سخن اسفار ملاصدرا است . اگر این قضیه که می فرماید عین ثابت را می شود عوض کرد ثابت باشد ، آنوقت می بینیم قبل از اینکه ما برویم بهشت ، یزید و یارانش رفته اند .

حتی آیه قرآنی که با این معنا در تضاد است با تفسیر انفسی حل می شود . مردم بیچاره دارند آنها را لعنت می کنند. همه می خواهند شمر و قاتلین را دور کنند ولی امام حسین علیه السلام می گوید بیا!

ای عزادار این لعنت کردن ، کمال برای خودت است. با لعن کردن ، خودت به کمال می رسی. آنها(شمر و یزید و…) که دین و ناموس خدا را نابود نکردند .

 

آنها در روز قیامت برهان اقامه میکنند! و می گویند: اگر من نبودم شما عزاداری نمیکردید.الان ما چقدر باید متشکر شمر باشیم . اگر شمر قتال با سید الشهدا (علیه السلام) را رها می کرد چه میشد؟ حالا حضرت (علیه السلام) چند سال بیشتر عمر میکرد!

 

جناب نوح ۹۰۰ سال زحمت کشید ۷۰ نفر و امام حسین ۷۲ نفر ولی شمر با این کارش این همه خیل عزادران را جذب کرد! حالا می بینید حق شمر هم هست اینهمه بالا بیاید. استعدادهایی در آنها (شمر و یزید و…) دیده میشود که معلوم میکند آنها هم چیزهایی دارند!

 

 

برای دانلود فایل صوتی سخنان آقای صمدی آملی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود فایل صوتی (حجم = ۳٫۱ مگابایت)

 

برای دانلود و مشاهده متن کامل سخنان آقای صمدی آملی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

متن کامل سخنان آقای صمدی آملی (حجم = ۱۲ کیلوبایت)

چقد حیفه کسانی که درد دین دارن و خودشونو شیعه میدونن یه ذره عفت کلام ندارن. نظر بدید و همدیگه رو نقد کنید اما هوای دینتون رو هم داشته باشید.

دوستان اينقدر به هم نپريد با دعوا كه چيزي درست نميشه من از كسي حمايت نميكنم ولي يه چيزي بهتون ميگم طبق اون عمل كنيد هر حرفي از هر كسي شنيديد با قران مطابقت بديد (درقران همه چيز هست) اگرموافق با قران بود درسته اگر مخالف بود اشتباه (ازهركسي هم ميخاد باشه حتي از شخص پيامبر(ص)كه خيلي هم حضرت رو دوست دارم و احترام قائلم اينو نگفتم كه خداي نكرده بي احترامي كرده باشم به سرور واقاي همه ي مخلوقات بلكه گفتم تا اهميت قران رو متجه بشيد دليلشم اينه كه چون هيچ كلامي از كلام خدا بالاتر نيست) البته اين رو هم بگم اون چيزي رو كه شما ميخواهيد ببينيد قران موافق يا مخالف نبايد الزاما عينا در قران موجود باشه بعضي وقتا ممكن قران به يك موضوع فقط اشاره كرده باشه بطور غير مستقيم. ان شاء الله خداوند در همه لحاظات هدايتمون كنه تا گمراه نشيم. اونم در اين دوره كه بدترين دوره هاست.

دوستان اينقدر به هم نپريد با دعوا كه چيزي درست نميشه من از كسي حمايت نميكنم ولي يه چيزي بهتون ميگم طبق اون عمل كنيد هر حرفي از هر كسي شنيديد با قران مطابقت بديد (درقران همه چيز هست) اگرموافق با قران بود درسته اگر مخالف بود اشتباه (ازهركسي هم ميخاد باشه حتي از شخص پيامبر(ص)كه خيلي هم حضرت رو دوست دارم و احترام قائلم اينو نگفتم كه خداي نكرده بي احترامي كرده باشم به سرور واقاي همه ي مخلوقات بلكه گفتم تا اهميت قران رو متجه بشيد دليلشم اينه كه چون هيچ كلامي از كلام خدا بالاتر نيست) البته اين رو هم بگم اون چيزي رو كه شما ميخواهيد ببينيد قران موافق يا مخالف نبايد الزاما عينا در قران موجود باشه بعضي وقتا ممكن قران به يك موضوع فقط اشاره كرده باشه بطور غير مستقيم. ان شاء الله خداوند در همه لحاظات هدايتمون كنه تا گمراه نشيم. اونم در اين دوره كه بدترين دوره هاست

34 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نقد مکاتب بشری
لاریجانی در همایش بانوی مهر: اصرار به خانه‌نشین کردن زن و عدم جواز خروج زوجه بدون اذن زوج از سنت‌های غلط است

لاریجانی در همایش بانوی مهر: اصرار به خانه‌نشین کردن زن و عدم جواز خروج زوجه بدون اذن زوج از سنت‌های غلط است   چند روز پیش آقای علی لاریجانی مطالبی رو بیان کرده که برخی از آنها جای تأمل دارد که به آن اشاره می‌شود. لاریجانی در همایش بانوی مهر: …

نقد مکاتب بشری
5
دیوان حافظ و مغ بچه ها،به همراه فایل پی دی اف 18+

دیوان حافظ و مغ بچه ها،به همراه فایل پی دی اف 18+   یکی از نقاط بهت آور اشعار حافظ ، تأکید بر عشق به پسربچه ها و تمایل به هم آغوشی با همجنس است این نقطه عجیب، آنقدر در اشعار این شخص، تکرار شده که جای هیچ شک و …

نقد مکاتب بشری
امام صادق (ع):هرکس برغیر شاقول حمران باشد زندیق است اگرچه محمدی یا فاطمی یا علوی باشد

 امام صادق علیه السلام : هرکس بر غیر شاقول حمران باشد زندیق است اگرچه محمدی یا فاطمی یا علوی باشد   در مکتب برهان و دین، مذهب اهل تعطیل در مورد معرفت خداوند باطل است. و معناى تعطیل این است که بشر حتّى از بحث درباره وجود خداوند طفره رفته …