عمر ملعون و پیرزن ؟؟؟؟؟

عمر: “پیرزنهای بیسواد هم از من باسوادتر هستند !!! “

علمای ثقه و مورد اعتماد ما و جمعی که نزد نواصب ثقه هستند روایت کرده اند. حتی صاحب کشاف در تفسیرش و حمیدی در (جمع بین الصحیحین) روایت نموده اند که:

روزی عمر بن خطاب خطبه می خواند گفت: هر که بر مهریه زن مغالات (زیاده روی) کند و از چهارصد درهم بیشتر مهر نماید او را حد می زنم ) تنبیه میکنم) !!! و آنچه بر چهارصد درهم افزوده باشد را داخل بیت المال می کنم !!!

پیر زنی در آنجا حاضر بود. برخاست و گفت: ای عمر! کلام تو اولی (بهتر) به قبول است یا کلام خداوند تبارک و تعالی ؟؟؟ عمر گفت: کلام خداوند. پیر زن گفت: حق تعالی در قرآن مجید فرموده که :

و ان آتیتم احدیهن قنطار افلا تاخذوا من شیئا یعنی چنانچه کابین زنی را بار طلا قرار دادید مانعی ندارد….نساء /20

عمر گفت: کلکم افقه من عمر حتی المخدرات فی الحجال !!! یعنی جمیع شما فقیه تر و داناتر از عمرید حتی پیر زن در خانه ها و یا زنان مخدره در حجله ها !!!

این در حالیستکه حتی مردان آن زمان سواد نداشتند چه برسد به زنان. پس سخن عمر به این معناست که حتی زنان و پیرزنان بیسواد که در حجله هاشان هستند نيز از عمر باسوادترند !!!

(سیره عمر ابن جوزی ص 129- تفسیر ابن کثیر ج 1 ص467 – تفسیر کشاف ج 1 ص 357  تاریخ بغداد ج3ص257 – مجمع الزوائد هیثمی ج 4 ص 284- الدر المنثور سیوطی ج 2ص 133- جمع الجوامع ج8 ص 298- فتح القدیر ج1 ص407  و…)

این همه دم از آقا و ولایت می زنید
لااقل به پیام آقا ، این منادی وحدت گوش بدهید . گیریم خاطراتی که از خلفا نقل نمودید صحیح هم باشد انصافا دور از اتحاد و شیوه اهل بیت عصمت و طهارت است که با این لحن آنها را مورد خطاب قرار بدهید
.به مواضع حضرت امام برگردید.این چه سایت مزخرفی است

سلام. اول اینکه حرفهای اقا واسه سیاسیون و سران مملکته نه من و تو که دینمون رو این وهابیت کثیف دارن میگیرن. دوما اینکه از بس مطالب مزخرف بوده همش رو هم خوندی.سوما اینکه بله که دم از ولایت میزنیم همه باید ولایی باشن.در اخر اینکه از فروع دین ماست عزیزم اولا تبری و بعد تولی و شیوه معصومین هم همین بوده لطفا مطالعه بفرمایید.با تشکر

شما که می گی مزخرفه با کدوم دلیل این حرف رو میزنی؟ منابع این مطالب رو که همه از علمای اهل سنت هستند نمی بینی؟ اگه منطقی هستی ثابت کن این حرفها رو علمای خودتون نزدن.

با سلام
یه سوالی در ذهن من بوجود آمده
و آن اینکه اینایی که به اصحاب پیامبر
لعن می گن بخصوص حضرت عمر رضی الله عنه
از کجا می دونن که که نعوذ بالله ملعونن؟
مگر نایب خاد هستن؟
یا نکنه خود خدا هستن
بهتره چشم رو باز کنن
به قول معروف هر فحش دهنده دو گناه داره
یکی گناه فحش دادنش
یکی اینکه باعث میشه ما هم فحش بدیم
پس خواهشا لعن نکنین

سلام. ما نه خداییم نه پیغمبر . ما عمر رو لعن میکنیم چون پیامبر لعنتش کردند در جریان سرپیچی از لشگر اسامه که در کتب خودتون هم اومده مطالعه کن بعد اگه دیدی ما اشتباه میکنیم فحش بده خیالی نیس ولی اگه درست بود تو هم لعن کن.یا علی

من از مطالب سايت شما خيل خوشم ميا د وواقعا مطالب ارزنده و مفيد است( البته براي اهل اش) كه از زمان معصومين عليهم السلام تاكنون اين گونه فرصت پيش نيامده كه حق وحقيقت ها را آشكار سازند ، ولي اگربه زبان كه لعن ونفرين نباشد گمان كنم بهتر است زير ا سيره امامان ما همواره سخن نرم و لين و خو ش خلقي ومهرباني بوده اميدوارم كه سخن را به نرمي ادا كنيد واز تندي وفحش ونارواي پرهيز نماييد .

با سلام و درود بی پایان بر همه ی حق طلبان عزیز در هر کجای این کره ی خاکی
به نظر من باید حقایق تاریخی با همه ی تلخی ها و خوشی ها با اجتناب از توهین و تمسخر به هر قوم و دین و مسلک بیان شود .
این مطلبی را که الان من خواندم درست است که برای عزیزان اهل سنت بسیار تلخ و دردناک است که خلیفه ی محبوبشان اینگونه از خویش اعلام تواضع فرموده و دانشش را برملا کرده است .
حقیقت واقعا تلخ است اما برای کسانی که طالب حق و حقیقت و راستی هستند بسیرا مورد نیاز است .
و دوست دارم این سایت خوب هم بتواند تنها حقایق تاریخی را برملا کند و از لعن و نفرین به عقاید دیگران اجتناب کند چون دستور ائمه اطهار (س) می باشد .
اما درباره ی لعن خلفای اهل سنت ما مطیع خانم فاطمه الزهرا (س) هستیم که طبق گفته ی آیت الله صافی گلپایگانی در جواب سران وهابیت درباره ی عقیده ی شیعیان نسبت به خلفای سه گانه ، فرمودند عقیده ی ما همان عقیده ی بی بی دوعالم است یعنی که در نماز این ها را نفرین و لعن می کردند .
ما هم باید در نمازها و خلوتهایمان بر غاصبین و دشمنان اهل بیت لعن و نفرین بفرستیم هر که می خواهد باشد همین و بس
شب روان مست ولای تو علی
جان عالم به فدای تو علی

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شيعه پاسخ می دهد
1
شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است

شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است شيعه ناسزا گفتن به بزرگان اصحاب به خصوص خلفاي راشدين ابوبكر و عمر و عثمان -رضي الله عنهم- را عبادت مي ‌دانند و با اين كار به خدا تقرب …

شيعه پاسخ می دهد
3
بررسی ادله سب در روایات شیعه

بررسی ادله سب در روایات شیعه در اینجا به هیچ وجه قصد مقاله نویسی ندارم از همین رو فقط به ذکر ادله و بیان سند آنها اکتفا میکنم: 1- قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم: «اِذََا رَأَیْتُمْ أَهْلَ الرَّیْبِ وَالبِدَعِ مِنْ بَعْدِی فَأَظْهِرُوا البَرَاََءَةَمِنْهُمْ وَ اَکْثِرُوا مِنْ …

شيعه پاسخ می دهد
آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم

آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم قبل از ورود به بحث توجه شما را به روایتی زیبا جلب می نماییم: اصبغ بن نباته از امیرالمومنین علیه السلام نقل میکند که حضرت فرمودند: قرآن در چهار بخش نازل شده است, یک چهارم در رابطه با ماست, یک …