مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت نیمه شعبان 1392 / 1434

 

Untitled-1

 

سایت تا ظهور به مناسبت نیمه شعبان 1434 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید.

برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید.

به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید قرعه جوایز ارزنده ای شامل جوایز نقدی و بسته فرهنگی ویژه تاظهور و … اهدا میگردد.

مهلت شرکت در مسابقه تا 1392/04/28 می باشد .

قرعه کشی مسابقه در اولین عید از اعیاد شیعه بعد از پایان مسابقه برگزار و با برندگان تماس گرفته میشود و لیست نام برندگان در سایت قرار میگیرد.

شماره گزینه صحیح را که به صورت یک عدد 1 رقمی است  ( شماره یک رقمی که بین عدد 1 تا 4 است ) به شماره پیامک 10000297212151   ارسال نمایید.

 

:::تذکر مهم :::

دقت نمایید که عددی که شما برای ما ارسال می نمایید باید یک عدد یک رقمی از بین 1 تا 4 باشد .

به طور مثال اگر جواب گزینه 4 درست است شما فقط عدد 4 را برای ما ارسال کنید و از نوشتن حروف و کلمات اضافی مانند نام و نام خانوادگی و … خودداری نمایید .

 هر فرد باید با یک شماره تلفن همراه پاسخ خود را ارسال کند و در صورت ارسال پاسخ مسابقه بیش از یکبار از یک شماره تلفن همراه  فقط پاسخ ارسالی اول در سیستم ثبت میشود و در قرعه کشی شرکت داده میشود .

 

:::سوال مسابقه :::

دعا برای فرج امام زمان (عج ا… تعالی فرجه الشریف)  

1 – مستحب می باشد .

2 – واجب عینی می باشد . ( همانند دیگر واجبات مثل نماز و روزه و…  )

3 – واجب کفایی می باشد .( با انجام دادن عده ای ٬ از دیگران ساقط شود )

4 -تاثیری در ظهور امام زمان (عج ا… تعالی فرجه الشریف)   ندارد .

 

:::تذکر مهم :::

شماره گزینه صحیح را که به صورت یک عدد 1 رقمی است  ( شماره یک رقمی که بین عدد 1 تا 4 است ) به شماره پیامک 10000297212151   ارسال نمایید.

به طور مثال اگر جواب گزینه 4 درست است شما فقط عدد 4 را برای ما ارسال کنید و از نوشتن حروف و کلمات اضافی مانند نام و نام خانوادگی و … خودداری نمایید .

 هر فرد باید با یک شماره تلفن همراه پاسخ خود را ارسال کند و در صورت ارسال پاسخ مسابقه بیش از یکبار از یک شماره تلفن همراه  فقط پاسخ ارسالی اول در سیستم ثبت  و در قرعه کشی شرکت داده میشود .

 

 

سلام.یه نظری داشتم اینکه جوایز مسابقه هرچه خردتر و به تعداد بیشتری جایزه داده بشه بهتره.تا اینکه مثلا یه کمک هزینه کربلا یا مشهد باشه بعد 5-6 نفر دیگه بسته فرهنگی.به جای این کربلا یا مشهدی که به 1 نفر یا 2 نفر داده بشه می تونه به تعدا بیشتری مثلا کارت هدیه 20 تومنی باشه که حالا بعد از برنده شدن به حسابشون ریخته بشه.

با عرض سلام و احترام به شما عزیزان سایت تاظهور و تشکر بابت برگزاری برنامه های فرهنگی و مسابقات لطفا در صورت امکان شماره همراه برندگان رو هنگام اعلام نتایج در سایت اطلاع رسانی نمایید تا در صورت برنده شدن باخبر شوند.سپاسگذار

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان لطفا شماره همراه برنده ها رو در سایت اعلام نمایید و آیا زمان اعلام برنده ها عید فطر است؟؟؟

با سلام

قرعه کشی اسامی برندگان بعد از اتمام زمان مسابقه , در سایت قرار خواهد گرفت .

با تشکر

سلام با توجه به اینکه به عید دهه کرامت و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) رسیدیم  لطفا برنده ها رو اعلام نمایید.

با سلام و تبریک عید سعید فطر قول داده بودید شماره برندگان رو روز عید فطر در سایت اعلام نمایید؟؟؟

سلام نتیجه مسابقه پیامکی قرار بود عید فطر قرعه کشی شود کی مشخص میشه تشکر از سایت خوبتان

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان