نحوه تولد عمر بن الخطاب علیه اللعنة !!!

صهّاك كنيزي حبشي بوده كه از آن عبدالمطلب بوده و شترهاي او را به چراگاه مي برده است.

روزي در اثر ارتباط نامشروع با شخصي به نام نفيل صاحب پسري به نام خطاب شد .

پس از اينكه خطاب به حد رشد رسيد ، در اثر ارتباط  نامشروع او با مادر خود (صهّاك) ، دختري به نام حنتمه ، به دنيا آمد .

صهّاك بدليل ترس از مولايش آن دختر را در پارچه اي پيچيده و بر سر راه گذاشت . هاشم بن مغيره او را يافته و به خانه برد و بزرگ كرد . وقتي حنتمه به حد رشد رسيد ، پدرش خطاب او را از هاشم خواستگاري كرده و با او ازدواج كرد و در نتيجه اين ازدواج موجودي به نام « عمر » به دنيا آمد .

يعني خطاب پدر و جد و دايي عمر بوده و حنتمه مادر و خواهر و عمه او بوده است كه اين نسب به قدري مشهور بوده كه در موارد مختلف وارد شده كه هر گاه مي خواستند عمر را با حقارت خطاب كنند ، مي گفتند : « يابن الصهاك الحبشيه » كه اشاره به نسب اوست .

منبع : ( بحار الانوار 31/97 و 106 )

سلام بر علی (ع) که 25 سال برای حفظ وحدت مسلمین سکوت کرد اما ما پیروان دروغینش از او جلوتر افتاده و به کسی که همواره در زمان خلافتش از علی مشورت میخواست و او نیز صادقانه از هیچ کمکی دریغ نمی کرد نسبت های ناروا میدهیم اف بر این تشیع تکفیر و اتهام.
علی خود بنیانگذار وحدت اسلامیست و این موضوع به خوبی در سخنرانی معلم شهید علی شریعتی با عنوان*علی بنیانگذار وحدت اسلامی*تبیین و توضیح شده است اما ما وظیفه بنیانگذاری تفرقه اسلامی را بعهده گرفته ایم.
همه ما در مقابل خون مسلمینی که در پاکستان وسوریه و سایر نقاط جهان اسلام به خاطر تفرقه افکنی و جنگ شیعه و سنی ایجاد کردن امثال این سایت و منبری هایی با این افکار،ریخته شده مسوولیم ای برادران از خواب غفلت بیرون بیایید و در پازل دشمنان اسلام بازی نکنید. به امید روزی که شاهد چنین کوته نظریها و تا نوک بینی دیدن ها نباشیم.

الان زمان تفرقه نیست الان زمان وحدت است. شیعه و سنی برادر هستند.دقت کنید که فقط شیعه و سنی نه وهابی  و بهایی.
این کسایی که یا توهین میکنند یا فحاشی دارای منطق کاملا غلطی هستند.

اگر عمر داری چنین سوابق خانوادگی زشتی داشته امکان دارد که پیامبر بدون اطلاع ازاین موضوع بادختر ایشون ام حفصه ازدواج نمایند؟

خدا لعنت كند قاتلين حضرت فاطمه را.خدايا ظهور امام زمانمان را نزديك بگردان اللهم صلي علي محمد و آل محمد وعجل فرجهم

425 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شيعه پاسخ می دهد
1
شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است

شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است شيعه ناسزا گفتن به بزرگان اصحاب به خصوص خلفاي راشدين ابوبكر و عمر و عثمان -رضي الله عنهم- را عبادت مي ‌دانند و با اين كار به خدا تقرب …

شيعه پاسخ می دهد
3
بررسی ادله سب در روایات شیعه

بررسی ادله سب در روایات شیعه در اینجا به هیچ وجه قصد مقاله نویسی ندارم از همین رو فقط به ذکر ادله و بیان سند آنها اکتفا میکنم: 1- قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم: «اِذََا رَأَیْتُمْ أَهْلَ الرَّیْبِ وَالبِدَعِ مِنْ بَعْدِی فَأَظْهِرُوا البَرَاََءَةَمِنْهُمْ وَ اَکْثِرُوا مِنْ …

شيعه پاسخ می دهد
آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم

آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم قبل از ورود به بحث توجه شما را به روایتی زیبا جلب می نماییم: اصبغ بن نباته از امیرالمومنین علیه السلام نقل میکند که حضرت فرمودند: قرآن در چهار بخش نازل شده است, یک چهارم در رابطه با ماست, یک …