نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ ( بخش سوم )

نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ ( بخش سوم )

 

در بخش اول و دوم مطالبی را منتشر کردیم که بعد از بررسی های فراوان متوجه شدیم که همه ی آن ها اتفاقی بوده اند ! مثلا در نشان دادن دو ستون و نشان درجه 3 ماسونی در زمان مذکور، نشان ستاره صهیون در قالب سایه بر روی دیوار . نشان بز در سریال های قبلی این گروه . به تصویر کشیدن ستون های ماسونی ، همه و همه اتفاقی بوده و احتمالا نگارنده مطلب توهم توطئه داشته !

به هر حال احتمال یک در ملیارد هم خود یک احتمال است . هرچند که وقوع آن بسیار ضعیف به نظر میرسد . بنابر این فرض اتفاق برای همه این رویداد ها جایز است و یقینا (!!!) هم اتفاقی بوده است !

 

عکس روی کاور مجموعه هفتم قهوه تلخ که به طور کاملا اتفاقی، دو نفر از بازیگران، فقط چشم چپشان نمایان است . این که نماد چشم چپ به چه معناست در قسمت دوم به آن پرداخته شده است .

—————————-

 

در این تصویر یکی از بازیگران که به به دلیل فریب خوردن از دست کاراکتر “بلوتوث” به زمین افتاده، در حال بیهوشی کلماتی رامیگوید که به طور کاملا اتفاقی، این کلمه شباهت بالایی به کلمه ” کابالا ” دارد. (این نشان رو چند نفر از محققین نیز تایید کرده اند) . این اتفاق در قسمت نوزدم افتاده است که البته کاملا اتفاقیست !

اما کابالا چست ؟ کابالا به بیان ساده، پدربزرگ تفکر فراماسونری است . که در واقع تفکر فراماسونری، اکثر نماد ها و عقاید خود را از کابالا گرفته است .

—————————-

 

در یکی از پلان ها در یکی از قسمت ها به طور کاملا اتفاقی در دقیقه 13 و ثانیه 11 ،تصویر از دو ستون، گرفته میشود که اگر فرض کنیم که طراحی ستون ها ماسونی نیست اما چه جالب است که در چه دقیقه ای اتفاق می افتد . اعدادی که برای فراماسون ها و گردانندگان اصلی آن یعنی یهودیان منحرف، اعدادی مقدس است .

چرا 11 و 13 برای یهودیان منحرف (گردانندگان فراماسونری ) مقدس است ؟

عدد 11:

 

آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم میشود دو تا 1 و این دو تا 1 در کنار هم عدد 11 را تشکیل میدهند. نام این دو ستون بوآز و جاشین است . در واقع این دو ستون دروازه وردی جن ها به دنیای انسان هاست .

 

عدد 13 چرا مقدس است ؟

. در زمان یکی از پادشاهان ایرانی -احتمالا- خشایار شاه، در آن زمان قرار بوده که به روم حمله بشود. یکی از وزرا یا نزدیکان شاه، گوشزد میکند که کشور الان نیاز به حمله به روم را ندارد و شاید امپراتوری تضعیف شود و شاه نیز قبول میکند که حمله نکند. اما یهودیان چون با رومی ها دشمنی داشتند و دشمن دیرینه یکدیگر بودند؛ میخواستند که شاه به روم حمله کند. برای این کار طی نیرنگی به شاه نزدیک شدند و پس از خوراندن شراب به شاه در روز 12 فروردین، حکم قتل 77 هزار ایرانی که مخالف یهودیان دربار بودند را از شاه گرفتند و روز 13 فروردین حکم را اجرا کردند. به خاطر همین است که 13 برای ایرانی ها نحس است و به همین دلیل 13 از اعداد مقدس آنان شد چرا که آن دو نفر یهودی در روز 13 خدمت بزرگی به قوم یهود کردند که البته قبر این دونفر هم اکنون در همدان است و در پروژه از نیل تا فرات اسرائیل، میخواهند این قسمت از ایران را جدا کنند چرا که مقدس ترین مکان بعد از اورشلیم، همین منطقه درهمدان است.

—————————-

 

این تحلیل جالب رو یکی از بازدید کنندگان برای ما فرستادن که جای تامل داره . اما قبلش بگم که اتفاقیه ها!

سلام
خسته نباشید
با توجه به نقدی که بر قهوه تلخ نوشتید خواستم دیدگاهی شخصی را برایتان بازگو کنم :
در برخی قسمت های این مجموعه بابا شاه در انی می میرد و کافی است فردی پیدا شود تا چند بار در صورتش فوت کند تا این پیرمرد جانی دوبار بیابد ( ناگفته نماند که هربار به هنگام روی دادن چنین اتفاق حتما براین موضوع تاکید میشود که وی مرده و با انجام دادن این فعل حتما زنده خواهد شد ) مرا به یاد معجزه ی حضرت عیسی (ع) می اندازد که با دم مسیحایی خود در مرده می دمیدند و مرده حیات مجدد می یافت لازم به ذکر است که میدانیم امام زمان (عج) به هنگام ظهور با خود میراث تمامی پیامبران را به همراه دارند
.

ولی ما معتقدیم این کار اتفاقی (!) با اون معجزه عیسی (ع) تقارن دارد .

—————————-

در هنگام ورود کاراکتر “بلوتوث” به داستان، وی شعری میخواند که بسیار عجیب است . که چه قدر جالب است که یک یونانی چنین شعری را درباره مشرق و سرزمین امن و موعود میخواند :

 

سرزمین امن و قرار ؟ پرندگان مهاجر ؟ . چقدر جالب و اتفاقیه که این جملات ما را به یاد رژیم اسرائیل می اندازد . که مردمانش مهاجرانه به آنجا رفتند . البته این فقط یک تحلیل است نه تعمیم و همه میدانیم که اتفاقی است .

—————————-

 

در هنگام ورود کاراکتر بلوتوث به داستان وی به یکی از بازیگران، یک زیتون میدهد . چقدر جالب است که زیتون (اگر اشتباه نکنیم )عبری آن همان “موسی” (ع)، پیامبر قوم یهود میشود  . و به طور اتفاقی زیتون در پشت دلار های آمریکا به شکل جالی به کار رفته مثلا در پشت یک دلاری در سمت راست 13 برگ زیتون دیده میشود. البته تا آنجا که بررسی کردیم در طرح های قدیمی هیچ کدام از تاج هایی که سزار های یونانی بر سر میگذاشتند میوه زیتون نداشت شاید هم ما ندیدیم !

 

 

—————————-

در پلان های متعدد این سریال کاراکتر بلوتوث مدام دست راست خود را به بالا میبرد که بسیار بسیار اتفاقی با یاد واره جرج واشنگتن (ماسون اعظم که دارای نشان 33 ماسونی بود ) در آمریکا تقارن دارد . البته خود مردم آمریکا هم از دیدن این یادواره در هنگام رونمایی تعجب کردند.

 

و آدم تعجب میکنه که چقدر جالب و اتفاقی است که یادواره جرج واشنگتن هم با مجسمه بز بافومت شباهت بالایی دارد :

 

این  شباهت را در خود وبسایت های انگلیسی زبان هم بررسی کردن  بسیار جالب و قابل تامل بود  . اما اونم اتفاقیه .

(ضمیمه 1389/10/26)

یکی از دوستان محقق خواستن که این عکس در مطلب درج بشه که البته اتفاقیه .

این تصویر نماد حالت ایستادن ماسون های اعظم (آنان که درجه 33 دارند) است این فقط یه نکته بود حالا واقعا چه ارتباطی داره ؟ هرکس خود میداند. و البته حتی اگر هم ارتباط داشته باشد کاملا اتفاقی است .

 

—————————-

یکی دیگر از سخنان اتفاقی و جالب کاراکتر بلوتوث سخنانی که در باب کشتن افراد میزند :

 

 

چقدر واقعا جالب و اتفاقی است که تنها کسی که از آغاز خلقت تاکنون چنین کاری کرده کسی نیست جز شیطان ! و بسار جالب است که در هنگامی که بلوتوث میخواهد از کاخ برود؛ او میگوید من رو هرگز با این ها مقایسه نکن من از همه این ها بدترم ! .

—————————-

 

انگار مسائل جالب در این سریال تمامی ندارد. دریکی از پلان ها، به طور کاملا اتفاقی در دقیقه 13، بلوتوث به یکی از بازیگران میگوید که بند پشت لباس من رو ببند. هنگامی که کاراکتر مذکور در حال بستن بند است یک نشانی شبیه هلال در پشت بلوتوث میبیند که این نشان، علامت فردی است که قرار است این مملکت رو به اوج اقتدار خودش برساند  . چقدر اتفاقی این حرکت به امام زمان (عج) تشابه دارد که بر روی صورت خود یک خال دارد و قرار است بیاید تا جهان را از دست ظالمان خارج سازد . چه قدر اتفاقی!!!

—————————-

 

و باز هم چقدر اتفاقی، هنگامی که بلوتوث از یکی از نگهبانان نامش را میرسد وی میگوید که نامش “داوود ” است . بعد بلوتوث در هنگامی که سر به آسمان دوخته است میگوید ” چه اسم زیبایی ” و بسیار جالب است که در زمان 22:22 اتفاق می افتد.

اما داوود کیست ؟ داوود همان پیامبری است که فراماسون ها به آن پادشاه میگویند و حتی نام یکی از شهر هایشان را به این نماد گذاشته اند. مثلا تا به حال تعجب نکردید که واشنکتن دی سی (Washington DC) دی و سی آخر به چه معناست ؟ به معنی “David Capital ” یعنی پایتخت داوود است .

و عدد11 (مقدس ترین عدد) وضرایب آن هم از مهم ترین اعداد فراماسون هاست و اون رو به کار میبرن مثلا :

جنگ 22 روزه غزه

-جنگ 33 روزه لبنان

-اسرائیل در مدار 33و 33 شمالی قرار دارد

-آفریقای جنوبی در مدار 33 و 33 جنوبی قرار دارد.( به بازی های جام جهانی در این منطقه که البته نماد های ماسونی در آن به کار رفته است توجه کنید)

-انداختن بمب هیراشیما در مدار 66(33+33) و 33

-حمله نظامیان آمریکایی در اوایل انقلاب در طبس در مدار 33 درجه ( جالب اینجاست که بسیاری از فرمانده های آمریکایی صحرای سمنان را برگزیده بودند اما چون طبس در مدار 33 بود ترجیه دادند درآن منطقه فرود آیند)

-منطقه برمودا که لژهای ماسونی زیادی آنجاست در مدار66 و 33 قرار دارد.

-در نظام فراماسونری که عموما در غرب حاکم است هیچ فردی به قدرت نمیرسد مگر این که فراماسون باشد و البته روئسای جمهور ضد فراماسونری کشته میشوند. مانند :

– کشته شدن آبراهام لینکلن در صندلی شماره33 تئاتر
– کشته شدن جان.اف.کندی در شهر دالاس ايالت تگزاس در مدار 33 درجه

چقدر اتفاقی!!!!!!

—————————-

در قسمت 15 در دقیقه 18 کاراکتر برزوخان عدد 911 را به کار میبرد. چقدر جالب چه اعدادی .و چقدر جالب است که در حادثه کاملا اتفاقی یازدهم سپتامبر این حادثه در روز 9 و ماه 11 انجام شد و دقیقا چه قدر اتفاقی 911 روز بعد انفجارات مادرید اتفاق افتاد و واقعا اتفاقی در نهمین سالگرد ماجرای فروریختن برج های منهتن، قرآن سوزی های متعددی انجام پذرفت . چقدر اتفاقی .

 

چرا 9 مقدس است ؟

 

در افسانه های ماسون ها آمده است که” هیرام ” معبد سلیمان (از نظر یهودیان فراماسون، حضرت سلیمان پیامبر نبوده بلکه جادوگر بوده و به او شاه سلیمان می گفتند) را ساخته است. درواقع ناظر بر ساخت معبد بوده است. عده ای (به دلیل نگفتن چند اسم رمز) هیرام رامیکشند و بدن او را قطعه قطعه میکنند. در همین میان، 9 ماسون قطعه های بدن هیرام را به هم میچسبانند و هیرام زنده میشود و به همین خاطر عدد 9 برای ماسون ها مقدس میشود . و تحلیل دیگری که 9 را مقدس میکند این است که عدد 9 کنایه از معجرات 9 گانه موسی (ع) است . که نشان درجه ماسونی هم کنایه از دست نورانی موسی است، هنگامی که آن را در لباس خود میکرد.

—————————-

« سمت راست تصویر آنتوان زندر لاوی موسس شیطان پرستی نوین و کلیسای شیطان »

 

یکی از بازدید گنندگان در رابطه با استفاده از “مار ” در سریال مرد دوهزار چهره و فیلم “همیشه ای یک زن درمیان است” اشاره کرد که به طور اتفاقی آقای مدیری ،در اون سریال ها به ایفای نقش پرداخته است .

چرا مار برای ماسون ها مقدس است ؟

آنان مقعتقد اند، هنگامی که شیطان از بهشت رانده شد در دهان مار قرار گرفت و وارد بهشت شد و توانست انسان را فریب دهید و به همین دلیل شیطان به مار خیلی مدیون است . و فراماسون ها چون غیر مستقیم از خود شیطان تبعیت میکنند، این نماد را به خاطر احترام به پادشاهشان (شیطان ) به کار میبرند .

شما چه فکر می کنید ؟ آیا همه این ها تصادفیه ؟آیا هنوز هم باید از این نمادها در مجموعه ها و سریال های فرهنگی کشورمان ببینیم؟ آیا این سریال کارشناس (روحانی)داشته است؟
چرا باید در سریال ها از این موارد دیده شود در حالی که این همه مستند در فضای مجازی موجود است باید از طریق رسانه ها و برنامه تلویزیونی اطلاع رسانی بشود تا تمام مردم با این نماد ها آشنا شوند.

البته گاهي کوتاهي ها را نمي توان عامدانه تلقي کرد بلکه بايد گفت عدم شناخت و عدم توجه به اين گونه مسائل باعث اين گون اتفاقات در اين زمينه مي شود.

 

ادامه دارد …

سلام به همگی.فکر میکنید فراماسون ها چه طوری تو زندگی ما رخنه میکنند و عقایدشون رو به ما تحمیل میکنند؟با همین کارهای پیش پا افتاده و ساده.حالا مثلا شما از سریال قهوه تلخ چی چی یاد گرفتید؟خدا وکیلی چه چیز آموزنده ای داشت؟به جز یه سری اراجیف و مزخرفات هیچی نداشت.بهتره با چشم بازتر به این موضوع نگاه کنیم.اگه بخواهیم بگیم که برو بابا این فقط یه فیلم طنزه و هدفش فقط خندوندن مردمه همون گوسفندهایی هستیم که اونا(فراماسون ها) فکر میکنند(البته دور از جون آدم های فهمیده).چرا نمیخواهیم باور کنیم که اونا دارن ما رو کنترل میکنند حالا به هر نحو و طریقی که شده.از ساده ترین چیزها گرفته تا پیچیده ترین مسائل.به نظر من حتما چندتا از سخنرانی های اقای رائفی پور رو گوش کنید.در ضمن بد دهنی کردن شما تو اینجا شخصیت خودتون رو نشون میده

*شما و امثال اقای رائفی پور جای اینکه بشینید  و فیلم نقد کنید یکم هم دست به عمل بزنید و کنسرت های شیطان پرستی که تو دانشگاه تهران برگزار میشه رو کنسل کنید…اگه بلدید …

 با ناله کاری درست نمیشه با باریک بینی و تحلیل های  امثال آقای رائفی پور و این دوستمون متوجه این فاجعهی همه گیر شدیم بهتره قسمتی از راه رو هم ما بریم..در ضمن دقت بیشتری توی املاء کلمات بکنید ناسلامتی فارسی زبونین

قلب یخی و این دست سریال ها فقط برای ترور شخصیتیه متفکران بزرگ ما ست و هیچ کمکی به شناسایی بهتر ماسون ها به مت نمیکنه

یا حتی سریال ساخت ایران که وسط پرچم بجای الله نوشته شده ساخت ایران

و …

205 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویژه های سایت
نتایج قرعه کشی مسابقه عید غدیر خم 1401 + جواب مسابقه

نتایج قرعه کشی (مسابقه پیامکی سایت تاظهور به مناسبت عید غدیر خم 1401 ) + جواب مسابقه باتشکر از کلیه شرکت کنندگان عزیز قرعه کشی  (مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت غدیر 1401)  انجام گردید که شماره برندگان به شرح زیر می باشد : سوال و جواب مسابقه به …

غدیر
مسابقه بزرگ پیامکی عید غدیر 1401 سایت حدیث کده

مسابقه پیامکی سایت حدیث کده به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 سایت تا ظهور به مناسبت عيد غدير خم 1443 / 1401 اقدام به برگزاری مسابقه می نماید. برای شرکت درمسابقه به یک سوال زیر پاسخ دهید. به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید …

ویژه های سایت
برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396

برنده خوش شانس مسابقه پیامکی عید غدیر خم 1396 جایزه سفر خانوادگی به مشهد مقدس شماره تماس برنده : 6367***0933 باتشکر از همه ی شرکت کنندگان