کشته شدن عمر ملعون توسط ابو لولو به دستور خود عمر ملعون..!!!

کشته شدن عمر ملعون توسط ابو لولو به دستور خود عمر ملعون..!!!

حضرت ابولولو رحمةالله علیه (قاتل عمر) مدتی قبل از مضروب نمودن عمر ضمن نامه ای به عمر شکل سرپوشیده و بدون آنکه عمر غرض او را بفهمد حکم و سزای کسی را که نسبت به مولا و آقای خود جسارت و همسر او را مورد هتک و آزار و اذیت و فرزند او را به قتل برساند. سوال نمود و اقدام آینده خود را مستند به حکم خود او ساخت.

به متن زیر توجه نمایید:

“ابولولو به عمر نامه نوشت که جزای کسی که عصیان مولایش را نماید و ملک مولایش را غصب کند و همسر مولایش را مورد اذیت و ضرب و شتم قرار دهد چیست؟

عمر نیز در پاسخ مکتوب داشت: بدرستی که قتل چنین کسی واجب است.

فلذاهنگامیکه ابولولو خود را به عمر رسانید تا او را به هلاکت برساند به مکتوبه او خطاب به او کرد و فرمود: چرا عصیان مولایت امیرالمومنین علیه السلام را نمودی؟ چرا همسر او فاطمه را مورد ظلم خویش قرار دادی و فرزندش را سقط نمودی؟ آنگاه در حالیکه او را لعن می نمود ضربه های پی در پی بر او وارد میکرد.”( 1)

 حضرت ابولولو رحمه الله هنر و حرفه آهنگری خود را به خدمت گرفت و خنجری دو سر که قبضه آن در وسط قرار داشت تهیه نمود. تا اینکه بنابر قول صحیح و مشهور در نزد شیعه در سحرگاه روز دوشنبه 9 ربیع الاول سال 23 هجری در حالیکه عمر بن خطاب تازیانه به دست در حال امر کردن نمازگزاران بود که صفوف خود را منظم نمایند. (2) (استووا استووا صفوفکم) خود را به وی رسانده (3) و با سه ضربه کاری شکم خلیفه را تا خاصره (سه بنده) او شکافت و در حالیکه عده ای از نزدیکان و اطرافیان عمر بن خطاب قصد دستگیری و حمله به او را داشتند با زخمی کردن 13 نفر دیگر از آنان از محل حادثه گریخت. (4) و عمر بعد از آنکه سه روز در بستر افتاده بود در سن 55 سالگی از دنیا رفت.

اسناد:

1-طریق الارشاد ص۴۵۶

2-طبقات الکبری ج3ص341 – فتح الباری ج7ص49 — کنزالعمال ج12ص679

3-در این جا لازم است این نکته را متذکر شویم که: اگر چه اهل تسنن سعی نموده اند این مطلب را در کتابهای خود ثابت کنند که عمر به هنگام مضروب گردیدن در مسجد بوده است و اقدام ابولولو را به خاطر قتل عمر در مسجد مورد تخطئه قرار دهند. اما بر فرض که این قول صحیح باشد نکته ای که در رد قول آنها که میگویند ابولولو کافر و یا مجوسی و یا نصرانی بوده است از همین مطلب میتوان ثابت کرد که به نقل علامه مجلسی رحمه الله اگر ابولولو رحمه الله کافر بوده در حالیکه از زمان حیات پیامبر اکرم ورود کفار به شهر مدینه ممنوع گردیده بود. ابولولو رحمه الله چگونه در شهر مدینه زندگی میکرد. و اساسا اگر ابولولو رحمه الله کافر بوده در مسجد و آن هم در صف اول نماز جماعت چه کار می کرد؟؟؟

که مطلب فوق مبنی بر حضور ابولولو رحمه الله در مسجد آن هم در صف اول نماز جماعت و پشت سر خلیفه را میتوان در کتب معتبر در نزد خود آنان یافت از قبیل:
مسند ابی یعلی ج5ص116- صحیح ابن حبان ج1ص332- تاریخ دمشق ج44ص410 – اسدالغابه ج4ص76   – مواردالظمآن ص537 – تاریخ المدینه ج3ص896 – طبقات الکبری ج3ص341 – نیل الاطار ج6ص160.

4-بحارالانوار ج29 ص 53۰

ای بیچاره ها شما دم مسلمانی می زنی به شما میگن مسلمان نه خیرشما از کفار هم بدتریددرکجای قران نوشته به بهترین یاران پیامبر لعنت بفرستی مثلا اون بدبخت خودش را سید معرفی کرده علی رضا رضائی ازسگ هم بدتراست خوشابحال سگ حساب پس نمی دهد ولی تو ای ملعون از تمام حیوانات نجس نجس تری بانوشته هایتان شخصیت شیرخدا حضرت علی علیه السلام رازیرسوال می بری شیرخدارا بزدل معرفی میکنید مستقیمادارید به شیرخدا توهین میکنید لعنت به تفکرتان وبه غیرتتان. شیعه واقعی وراستین هیچوقت زبان به فحاشی نمی گشاید تفکروعقیده اش عین تفکرسنی است .شما که خودتان رامحب علی ع واهل بیت معرفی میکنید دشمن اهل بیت وحضرت علی ع هستی هیچ شکی دران نیست خداوند درقران خلفای راشدین وصحابه پیامبر رااشره مبشره یادکرده .شماکه به مادرمومنان وداماد پیامبروداماد علی ع وبه بهترین یارغارپیامبر توهین ولعنت میکنی به شما میگن مسلمان ایا پیامبرنفهمید اینها انسانهای خوبی نیستند حالا شما بعد از هزار وچهارصد سال تازه فهمیدی. واقعا باکارهیتان خجالت بکشی ازحیوان زبان بسته هم پست تریدجایگاه شما درپایین ترین جایگاه جهنم است .

با اينكه اسمم ابوبكرهست لعنت ميكنم ابوبكر وعمرملعونو خدا لعنت كنه كسيكه دختر رسول خدارو اذيت كرد , خدالعنت كنه عمر كثيف ومنافق را, خدا لعنت كنه هر که علي ع را
آزرد , خدا دشمنان رسول خدا وائمه اطهار را لعنت كرده

29 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شيعه پاسخ می دهد
1
شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است

شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است شيعه ناسزا گفتن به بزرگان اصحاب به خصوص خلفاي راشدين ابوبكر و عمر و عثمان -رضي الله عنهم- را عبادت مي ‌دانند و با اين كار به خدا تقرب …

شيعه پاسخ می دهد
3
بررسی ادله سب در روایات شیعه

بررسی ادله سب در روایات شیعه در اینجا به هیچ وجه قصد مقاله نویسی ندارم از همین رو فقط به ذکر ادله و بیان سند آنها اکتفا میکنم: 1- قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم: «اِذََا رَأَیْتُمْ أَهْلَ الرَّیْبِ وَالبِدَعِ مِنْ بَعْدِی فَأَظْهِرُوا البَرَاََءَةَمِنْهُمْ وَ اَکْثِرُوا مِنْ …

شيعه پاسخ می دهد
آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم

آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم قبل از ورود به بحث توجه شما را به روایتی زیبا جلب می نماییم: اصبغ بن نباته از امیرالمومنین علیه السلام نقل میکند که حضرت فرمودند: قرآن در چهار بخش نازل شده است, یک چهارم در رابطه با ماست, یک …