روزهای آخرالزمان (10) / روابط جنسی حرام 

apocalypse روزهای آخرالزمان (5) / فحشا رابطه ی جنسی با خویشان

صفحات حوادث روزنامه را ورق می زنی و عکس دختر معصومی را می بینی که پدر معتادش به او تجاوز کرده و بعد هم در حال خماری او را به قتل رسانده.
سری به دادگاه می زنی و مردانی را می بینی که دختران و خواهرانشان را به زور مورد تجاوز قرار داده اند و باکشان هم نیست.
این ها را می بینی و یاد حدیث رسول خدا(ص) در وصف مردمان آخرالزمان می افتی که فرمودند:
«هنگامی که با خویشان در آمیزند و به آن بسنده کنند»(1)
olaaghaa
آمیزش با حیوانات
اما کار به همین جا ختم نمی شود. چند وقت پیش بود که زنی ازدواج با الاغش را جشن گرفته بود و مردی سگ هایش را به همسری برگزیده بود.  در روزهای آخرالزمان مردمان دیگر حتی به حیوانات هم رحم نمی کنند:
«هنگامی که با چهارپایان درآمیزند»(2)
امیر مومنان، حضرت علی(ع) پس از ذکر چنین وقایعی در آخرالزمان می فرمایند:
«هنگامی که این اوصاف تحقق پذیرد، فتنه هائی برای آنها روی می آورد که تاب مقاومت ندارند.»(3)آنچه باید باشد
دیدگاه اسلام در مورد روابط جنسی با خویشان

در آیات قرآن و روایات معصومین (ع) زنای با محارم به شدت نهی شده است.(4)

و برای آن مجازات هایی شدیدتر از مجازات های ارتباط نامشروع با غیر محارم تعیین شده است و این بیانگر آن است که مجازات اخروی چنین عملی نیز شدیدتر است.

قرآن مجید در این زمینه می فرماید:«حرام شد برای شما ازداوج با مادر و دختر و خواهر و عمه و خاله و دختر برادر و دختر خواهر و مادران رضاعی و خواهران رضاعی(5) و مادر زن و دختران زن که در دامن شما تربیت شده‌اند اگر با زن مباشرت کرده باشید و اگر دخول با زن نکرده (طلاق دهید) باکی نیست که (با دختران او) ازدواج کنید و نیز حرام شد زن فرزند صلبی (نه زن پسر خوانده شما) و نیز حرام شد جمع میان دو خواهر مگر آن چه پیش از نزول این حکم کرده‌اند که خدا از آن درگذشت. زیرا خداوند در حق بندگان بخشنده و مهربان است»(6)

در قانون مجازات اسلامی هم آمده است:«زنای با محارم نسبی به هر شکلی مستوجب اعدام است(7) و در این حکم بین زن و مرد فرقی نیست.»

دیدگاه اسلام در مورد وطی با حیوانات
آمیزش با حیوان با شهادت دو مرد عادل و نیز بنابر قول مشهور با اقرار وطی کننده – هر چند به یک مرتبه اقرار – در صورتی که حیوان مال خود او باشد، ثابت می‌شود و اگر حیوان مال شخص دیگری باشد و شخص وطی کننده اقرار به این عمل کند، فقط تعزیر(عقوبتي است كه مقدار آن در شرع معين نشده است) می شود و احکام حیوان وطی شده مانند حرام شدن گوشت و شیر و نسل او، دیگر اجرا نمی شود.(8)

در اسلام، گوشت، شیر و نسل حیوان وطی شده نیز حرام می‌گردد و چنانچه بر حسب عادت گوشتش مصرف می‌شود، باید بعد از ذبح سوزانده شود و اگر مانند اسب، قاطر و الاغ بارکش است، باید به محل دیگری برده و فروخته شود و در هر صورت، وطی کننده اگر غیر مالک باشد باید قیمت آن را به مالک بپردازد.(9)

پی نوشت:
1.    الزام الناصب صفحه 183، بشاره الاسلام صفحه 133 و منتخب الاثر صفحه 429؛ به نقل از روزگار رهایی، مهدی پور.
2.    منتخب الاثر صفحه 430؛ به نقل از روزگار رهایی، مهدی پور.
3.    بشاره الاسلام صفحه 78؛ به نقل از روزگار رهایی، مهدی پور.
4.    کجباف، محمدباقر، رفتارشناسی جنسی در اندیشه دینی، خبرگزاری فارس.
5.    مادر رضاعی، زنی است که به طفلی شیر داده باشد و چنان چه دختری دیگر از همین زن، شیرخورده باشد، خواهر رضایی آن طفل محسوب خواهد شد.
6.    نساء: 23:” حُرِّمَتْ عَلَیْکُمْ أُمَّهاتُکُمْ وَ بَناتُکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ وَ عَمَّاتُکُمْ وَ خالاتُکُمْ وَ بَناتُ الْأَخِ وَ بَناتُ الْأُخْتِ وَ أُمَّهاتُکُمُ اللاَّتی‏ أَرْضَعْنَکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ مِنَ الرَّضاعَةِ وَ أُمَّهاتُ نِسائِکُمْ وَ رَبائِبُکُمُ اللاَّتی‏ فی‏ حُجُورِکُمْ مِنْ نِسائِکُمُ اللاَّتی‏ دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَإِنْ لَمْ تَکُونُوا دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَلا جُناحَ عَلَیْکُمْ وَ حَلائِلُ أَبْنائِکُمُ الَّذینَ مِنْ أَصْلابِکُمْ وَ أَنْ تَجْمَعُوا بَیْنَ الْأُخْتَیْنِ إِلاَّ ما قَدْ سَلَفَ إِنَّ اللَّهَ کانَ غَفُوراً رَحیماً “.
7.    قانون مجازات اسلامی، ماده82.
8.    جواهر الکلام، ج۴۱، ص۶۴۲-۶۴۳؛ فقه الصادق، ج25، ص547-548
9.    جواهر الکلام 41 637 و 639 – 640.

اریحا

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

روزهای آخرالزمان
روزهای آخرالزمان (21) / زندگی سخت مومنان در آخرالزمان

روزهای آخرالزمان (21) / زندگی سخت مومنان در آخرالزمان روزی می شنویم که دختری به خاطر حجابش از دانشگاهی در یک کشور مدعی دموکراسی، اخراج می شود و روز دیگر عکسی می بینیم که جوانک یهودی مشروبش را می ریزد سمت زن مسلمان محجبه. کار از اینها هم بالاتر می …

روزهای آخرالزمان
روزهای آخرالزمان (20) / اوضاع مساجد در آخرالزمان

روزهای آخرالزمان (20) / اوضاع مساجد در آخرالزمان نگاهم دوخته شده بود به سقف و دیوار های مسجد و گوشم مشغول شنیدن صدای خانمی بود که با افتخار عدد نجومی هزینه ی ساخت مسجد را که شوهرش یکی از بانیان آن بود، برای سایر خانم ها می گفت و تعریف …

روزهای آخرالزمان
روزهای آخرالزمان (19) / سیمای نماز در آخرالزمان

روزهای آخرالزمان (19) / سیمای نماز در آخرالزمان مدتی است که به گوش می رسد، دیگر نماز جماعت در نمازخانه ی ادارات و مراکز برگزار نمی شود، علت را جویا شدیم و فهمیدیم که امام جماعت و آن مراکز، بر سر قیمت توافقشان نشده و امام جماعت دیگر نمی آید. …